mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Pc Vriescapaciteit (vervolg)

Reply

Thread Tools
Old 8 jan 2008, 09:18
Lid Fractie

Default Pc Vriescapaciteit (vervolg)

Hoi aan alle ....

Een paar maanden terug ben ik begonnen met een draad, met problemen met PC vriespunt. Heres de link

http://www.thecomputerforums.co.uk/f...problem-11167/

Aangezien het leest in mijn vorige thread, deze bevriezen als al sinds maart vorig jaar, omdat ik gebouwd, en ive probeerde al het mogelijke te sorteren het uit tot nu toe.

De andere dag ging ik bij mijn CMOS setup programma. Mijn bios is een Phoenix Award en staat een instelling genaamd USB RESUME UIT S3/S4. Now I dont weet of dit puur toeval, maar 2 dagen op het niet bevroor keer.

De reden dat ik deze instelling is ingeschakeld, omdat ik mijn muis via de USB-interface, en ik lezen dat de usb hervatten instelling iets te maken met de stand-by en de slaapstand hoewel mijn probleem doesnt betrekking hebben op standby, omdat in de vriezer kan elk moment op de dag . Misschien is dit allemaal een coinsidence, maar ik wil jullie om mij uw mening ... Dank dat u de tijd om te lezen dit. Regards Dave ...
Old 8 januari 2008, 10:20
Administrator Group

Hebt u ervoor dat uw CPU is volledig stof en vuil gratis.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 jan 2008, 10:34
Lid Fractie

Net zoals ik probeerde te antwoorden op uw bericht Hij crashte weer .. na 2days van geen crashes. Dat de regels uit de usb hervatten optie

Ja alle fans zijn allemaal vrij van stof, ik probeer te houden en met haar zo veel mogelijk gebruik van ingeblikte lucht ten minste een keer per week

Ik denk dat de tijd van de stomme ding heb opgestart OutA de achterdeur.
Old 8 januari 2008, 10:38
Lid Fractie

Im 100% zeker is het geen warmte probleem, omdat mijn temps zijn in het midden van de jaren 20's - 30
Old 8 januari 2008, 11:30
Lid Fractie

Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem. Maar dat is omdat zijn moederbord is een stuk stront.
Ik zeg niet uw hardware is onzin
Heeft de crashes start vanaf de eerste dag.
Old 8 januari 2008, 14:33
Lid Fractie

Ja het begon vanaf dag 1, ik begin te denken dat Biostar Tforce550 M / B is onzin en ... bedankt voor uw antwoord al
Old 8 jan 2008, 15:56
Lid Fractie

Zo begon het vanaf dag 1 en alles was nieuw. Het is wellicht het moederbord. Im niet vanzelf zal dit werk, maar u kunt uw BIOS en kijk of dat maakt geen verschil.
hier de link als u wilt zoeken naar dat
TForce 550 http://www.biostar-usa.com/mbdownloa...del=TForce +550
TForce 550 SE http://www.biostar-usa.com/mbdownloa...=TFORCE +550 + SE
Old 9 januari 2008, 05:28
Lid Fractie

Bedankt voor uw antwoord, ik update de bios naar de nieuwste versie van zodra de problemen ontstonden, ik dacht ook dat het misschien een bios update, want het moederbord is niet verzonden met de nieuwste bios, maar nog steeds geen geluk ... Ik soms denk dat ze moet een probleem met het moederbord, maar als het draait zoet als een moer los van de oneven bevriezing haar kreeg ik me af of het is de raad van bestuur of niet .... Ive lopen OutA ideeën

Please Help me .. lol
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Help! My New Computer Houdt Bevriezen! cheesepuff Algemeen Hardware Chat 9 27 apr 2009 08:56
Geen podium, geen geluid en XP bevriezing oh my joeshcosmo Geluid, Speakers & MP3 Spelers 7 22 Jan 2009 09:16
USB 2.0 Bevriezing Computer Snohawk Algemeen Hardware Chat 4 24 dec 2008 08:36
PC bevriezing kwesties Gerry Mac Algemeen Hardware Chat 7 22 dec 2008 16:17
WMP is bevriezing up. Warrenisit Multimedia & Codecs 2 21 Jan 2008 12:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.