![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi aan alle .... Een paar maanden terug ben ik begonnen met een draad, met problemen met PC vriespunt. Heres de link http://www.thecomputerforums.co.uk/f...problem-11167/ Aangezien het leest in mijn vorige thread, deze bevriezen als al sinds maart vorig jaar, omdat ik gebouwd, en ive probeerde al het mogelijke te sorteren het uit tot nu toe. De andere dag ging ik bij mijn CMOS setup programma. Mijn bios is een Phoenix Award en staat een instelling genaamd USB RESUME UIT S3/S4. Now I dont weet of dit puur toeval, maar 2 dagen op het niet bevroor keer. De reden dat ik deze instelling is ingeschakeld, omdat ik mijn muis via de USB-interface, en ik lezen dat de usb hervatten instelling iets te maken met de stand-by en de slaapstand hoewel mijn probleem doesnt betrekking hebben op standby, omdat in de vriezer kan elk moment op de dag . Misschien is dit allemaal een coinsidence, maar ik wil jullie om mij uw mening ... Dank dat u de tijd om te lezen dit. Regards Dave ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u ervoor dat uw CPU is volledig stof en vuil gratis.
| |||
| |||
| Net zoals ik probeerde te antwoorden op uw bericht Hij crashte weer .. na 2days van geen crashes. Dat de regels uit de usb hervatten optie Ja alle fans zijn allemaal vrij van stof, ik probeer te houden en met haar zo veel mogelijk gebruik van ingeblikte lucht ten minste een keer per week Ik denk dat de tijd van de stomme ding heb opgestart OutA de achterdeur. |
|
| |||
| |||
| Im 100% zeker is het geen warmte probleem, omdat mijn temps zijn in het midden van de jaren 20's - 30 |
|
| |||
| |||
| Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem. Maar dat is omdat zijn moederbord is een stuk stront. Ik zeg niet uw hardware is onzin ![]() Heeft de crashes start vanaf de eerste dag. |
|
| |||
| |||
| Ja het begon vanaf dag 1, ik begin te denken dat Biostar Tforce550 M / B is onzin en ... bedankt voor uw antwoord al |
|
| |||
| |||
| Zo begon het vanaf dag 1 en alles was nieuw. Het is wellicht het moederbord. Im niet vanzelf zal dit werk, maar u kunt uw BIOS en kijk of dat maakt geen verschil. hier de link als u wilt zoeken naar dat TForce 550 http://www.biostar-usa.com/mbdownloa...del=TForce +550 TForce 550 SE http://www.biostar-usa.com/mbdownloa...=TFORCE +550 + SE |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor uw antwoord, ik update de bios naar de nieuwste versie van zodra de problemen ontstonden, ik dacht ook dat het misschien een bios update, want het moederbord is niet verzonden met de nieuwste bios, maar nog steeds geen geluk ... Ik soms denk dat ze moet een probleem met het moederbord, maar als het draait zoet als een moer los van de oneven bevriezing haar kreeg ik me af of het is de raad van bestuur of niet .... Ive lopen OutA ideeën ![]() Please Help me .. lol |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help! My New Computer Houdt Bevriezen! | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 9 | 27 apr 2009 08:56 |
| Geen podium, geen geluid en XP bevriezing oh my | joeshcosmo | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 7 | 22 Jan 2009 09:16 |
| USB 2.0 Bevriezing Computer | Snohawk | Algemeen Hardware Chat | 4 | 24 dec 2008 08:36 |
| PC bevriezing kwesties | Gerry Mac | Algemeen Hardware Chat | 7 | 22 dec 2008 16:17 |
| WMP is bevriezing up. | Warrenisit | Multimedia & Codecs | 2 | 21 Jan 2008 12:46 |
| Thread Tools | |
| |