![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle .... For noen måneder tilbake startet jeg en tråd, med problemer med PC frysepunktet. Heres koblingen http://www.thecomputerforums.co.uk/f...problem-11167/ Som den leser i min forrige tråd, dette fryser som er pågått siden mars i fjor siden jeg bygde den, og Ive forsøkt alt for å sortere det ut før nå. Den andre dagen gikk jeg i mitt CMOS installasjonsprogrammet. Min BIOS er en Phoenix Award og aktivert en innstilling kalt USB gjenopptas fra S3/S4. Nå har jeg dont vite om dette er ren tilfeldighet, men 2 dager på den har ikke frøs gang. Årsaken Jeg har aktivert denne innstillingen er fordi jeg kjøre min mus via USB-grensesnitt, og jeg leste opp at USB gjenoppta innstillingen er noe å gjøre med ventemodus og dvalemodus eventhough mitt problem ikke er relatert til standby fordi kunne fryse enhver tid på dagen . Kanskje dette er bare en coinsidence, men jeg ønsker dere å gi meg din mening ... Takk for at du tok deg tid til å lese dette. Regards Dave ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du gjort at CPU er completly støv og skitt gratis.
| |||
| |||
| Akkurat som jeg prøvde å svare på innlegget Det krasjet igjen .. etter 2days ikke krasjer. Det utelukker usb gjenoppta alternativet Ja alle fans er fri for støv, jeg prøver og holde tritt med så mye som mulig ved hjelp hermetisk luft minst en gang per uke Jeg tror sin tid den jævla saken fikk oppstart outa bak døren. |
|
| |||
| |||
| Im 100% sikker på at det ikke er en varme problemet, fordi min temps er i midten av 20's - 30 |
|
| |||
| |||
| En venn av meg har samme problem. Men dvs fordi hans hovedkort er et stykke crap. Jeg sier ikke at maskinvaren er crap ![]() Hadde krasjer begynner fra dag én. |
|
| |||
| |||
| Ja, det startet fra dag 1, jeg begynner å tro at dette Biostar Tforce550 M / B er crap, så vel ... thanks for your reply om |
|
| |||
| |||
| Hvis den startes fra dag 1 og alt var nytt. Det kan være hovedkortet. Im sier ikke dette vil fungere, men du kan oppdatere bios og se om det gjør noen forskjell. her linken hvis du vil se på at TForce 550 http://www.biostar-usa.com/mbdownloa...del=TForce 550 TForce 550 SE http://www.biostar-usa.com/mbdownloa...=TFORCE +550 + SE |
|
| |||
| |||
| Takk for svar, jeg har oppdatert bios til den nyeste versjonen så snart problemet arised, tenkte jeg også at det kan trenge en BIOS-oppdatering for hovedkortet ikke ble levert med nyeste bios, men nei ... Jeg tror de må være et problem med hovedkortet, men sett på som det er søt som en mutter bortsett fra ulike fryse den fikk meg lurer på om det er bord eller ikke .... Ive kjøre outa ideer ![]() Behage hjelpe meg .. lol |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp! Min nye datamaskinen Holder underkjølt! | cheesepuff | General Hardware Chat | 9 | 27 april 2009 08:56 |
| Ingen mic, ingen lyd og XP frysepunktet oh my | joeshcosmo | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 7 | 22 januar 2009 09:16 |
| USB 2.0 underkjølt Computer | Snohawk | General Hardware Chat | 4 | 24 desember 2008 08:36 |
| PC fryser problemer | Gerry Mac | General Hardware Chat | 7 | 22 desember 2008 16:17 |
| WMP er iskaldt ute. | Warrenisit | Multimedia & Kodeker | 2 | 21 januar 2008 12:46 |
| Thread Tools | |
| |