mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

PC Frysning / styrter ned

Reply

Thread Tools
Old 3 januar 2008, 22:06
Rab
Ny Medlem Gruppen

Jeg har haft min tilpassede indbygget pc for omkring 3 år, men for nylig har det været indefrysning når jeg starte op et spil i 15 sekunder eller bare browse med et par vinduer åbne i cirka 5 minutter.

Min første tanke var, at noget var overophedning i sagen, så jeg fandt døren ud og stak en fan i døren; hjalp ikke på alle.

Jeg troede, det var mit skærmkort så jeg afinstalleret mit vid kortet chauffører og skiftede mit vid-kort (fra R9800pro til en Ti4200, bare for sjov), og at det ikke virkede. Jeg sætter min R9800 tilbage og skiftede drivere til de nyeste fra ATI's hjemmeside, og som ikke virkede.

Jeg er ikke clueless til pc's hvilken som helst måde, men jeg er lidt stumped af denne.

(Jeg er også i tvivl problemer ligesom PSU ikke er kraftig nok eller noget lignende, da jeg kørte PC bøde for over 2 år)

Er der nogen har forslag til mig?

Jeg også troede, at min GPU fan døde men derefter ti4200 ville have fungeret.

Jeg vil blot omformaterer men jeg har ikke mit OS diske mere, hvis alt andet mislykkes Jeg kan forsøge at få dem
Old 4 januar 2008, 03:01
Donor-Gruppen

Hvis du har mere end en memory stick, kan du prøve at fjerne en og køre med kun én, hvis ikke bedre swap dem rundt, stadig ved hjælp af kun en og se om dette løser det.

Eller hvis du har den luksus at spare RAM til rådighed kan du prøve at bruge det.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4 januar 2008, 15:41
Rab
Ny Medlem Gruppen

Ja ... jeg forsøgte at swap RAM rundt og det gjorde ikke noget, jeg skal måske bare bide den prik og gå købe XP-diske og omformatere ...
Old 6 januar 2008, 20:33
Rab
Ny Medlem Gruppen

Jamen jeg formået at få min hånd på Windows XP og jeg omformateret men det ser ikke ud til at have hjulpet mit problem meget. Det er ikke nedbrud som i sort out min skærm, men når jeg åbner nogen form for PC-spil, det går ned, blot et par sekunder i og undertiden Jeg er ikke selv i stand til at lukke den w / Jobliste den halve tid. Jeg er virkelig forvirret lige nu.
Old 6 januar 2008, 21:35
Donor-Gruppen

Jeg er enig med philthomas.You har temmelig meget regerede de fleste ting out.Make en startbar ISO af Memtest86 og fuldt test hukommelsen for at sikre, at det ikke er fejl

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.