![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ollut minun muokattuihin kpl noin 3 vuotta, mutta viime aikoina se on jäädyttäminen aina kun käynnistyä pelin 15 sekuntia tai jopa vain selailemassa kanssa pari ikkunat auki noin 5 minuuttia. Ensimmäinen ajatus oli, että jotain oli ylikuumentunut, tapauksessa, joten otin oven pois ja juuttunut tuulettimen että ovelle ei auta ollenkaan. Olen sitten ajatellut, että se oli minun näyttösovittimen niin i uninstalled minun vid kortin ajurit ja kytketään minun vid kortit (from the R9800pro joka Ti4200, vain huvin vuoksi) ja että ei toimi. Esitin minun R9800 takaisin ja virta kuljettajat viimeistään ATI: n verkkosivuilla, ja että ei toimi. En ole clueless PC: n millä tahansa tavalla, mutta olen hieman ihan änkkänä tässä yksi. (Olen myös epäili ongelmia kuten PSU ei ole riittävän tehokas tai mitään vastaavaa, koska minulla oli PC sakko yli 2 vuotta) Onko kellään mitään ehdotuksia minulle? ![]() Arvelin myös minun GPU tuuletin kuollut mutta sitten ti4200 olisi toiminut. Haluan vain uudelleen, mutta minulla ei ole minun OS levyjä enää, jos kaikki muu epäonnistuu voin yrittää saada niitä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on useampi kuin yksi muistitikulla, kokeile poistaa yksi ja suoritettava vain yksi, jos ei ole parempaa swap ne edelleen käyttämällä vain yhtä ja katso jos se korjaa sen.
| |||
| |||
| Joo ... Yritin vaihtaa RAM ympäri ja se ei tee mitään, minun on vain kestää urheasti ja mene ostaa XP-levyt ja uudelleen ... |
|
| |||
| |||
| No i onnistunut kättäni Windows XP: n ja I uudelleen mutta se ei ilmeisesti ole auttanut minun ongelmani paljon. Se ei kaatuile kuin musta pois minun seurata, mutta kun avaan minkäänlaista PC-peli, se kaatuu vain muutaman sekunnin ja toisinaan en kykene edes lähellä sitä w / Task Manager puoli aikaa. Olen todella hämmentynyt nyt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen samaa mieltä philthomas.You on melko paljon sulkea useimmat asiat out.Make yksi bootable ISO on Memtest86 ja täysin testata muistin varmistaa, että ei ole syytä