mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

PC Bevriezing / Crashing

Reply

Thread Tools
Old 3 januari 2008, 22:06
Rab
Nieuw Lid Fractie

Default PC Bevriezing / Crashing

Ik heb mijn aangepaste ingebouwde PC voor ongeveer 3 jaar, maar recentelijk is het bevriezen wanneer ik het opstarten van een spel voor 15 seconden of zelfs gewoon browsen met een paar ramen open in ongeveer 5 minuten.

Mijn eerste gedachte was dat er iets was van oververhitting in de zaak, dus nam ik de deur uit en stak een ventilator in de deur; hielp niet op alle.

Ik heb toen dacht dat het mijn videokaart dus ik verwijderde mijn vid kaart drivers en geschakelde mijn vid kaarten (vanaf de R9800pro tot een Ti4200, gewoon voor de lol) en dat werkte niet. Ik leg mijn R9800 terug in en ingeschakeld om de nieuwste stuurprogramma's van ATI's website en dat werkte niet.

Ik ben niet Clueless op pc's met alle middelen, maar ik ben een beetje stumped bij deze.

(Ik betwijfelde ook problemen zoals de PSU niet krachtig genoeg of iets dergelijks, want ik liep de pc goed voor meer dan 2 jaar)

Heeft iemand suggesties voor mij?

Ik dacht dat mijn GPU fan is overleden, maar dan is de ti4200 zou hebben gewerkt.

Ik zou gewoon opnieuw, maar ik heb geen OS discs meer, als al het andere faalt Ik kan proberen om ze te krijgen
Old 4 januari 2008, 03:01
Donor Groep

Als u meer dan een memory stick, probeer het verwijderen van een en draaien met slechts een, zo niet beter swap rond, nog steeds met slechts een en kijken of dit een oplossing is.

Of als u de luxe van reserveonderdelen RAM beschikbaar probeert u dat.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4 januari 2008, 15:41
Rab
Nieuw Lid Fractie

Ja ... Ik heb geprobeerd om uit te wisselen rond het RAM-geheugen en het niet doen, ik kan het zo zijn dat alleen bijten en ga kopen XP schijven en opnieuw ...
Old 6 januari 2008, 20:33
Rab
Nieuw Lid Fractie

Nou heb ik om mijn hand op Windows XP en ik geherformatteerd, maar het lijkt niet te hebben geholpen mijn probleem veel. Het maakt niet crashen zoals in zwart uit mijn monitor, maar als ik een soort van PC-spel, maar crasht op slechts een paar seconden in en soms ben ik zelfs niet in staat om het te sluiten w / Taakbeheer de helft van de tijd. Ik ben echt in de war nu.
Old 6 januari 2008, 21:35
Donor Groep

Ik moet eens met philthomas.You hebben behoorlijk veel geoordeeld meeste dingen out.Make een opstartbare ISO van Memtest86 en volledig testen van het geheugen om ervoor te zorgen dat niet de schuld

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC Crashing en invriezen met Ongeregeld BSOD Stop Berichten - geen geheugen of Harddrive releach Algemeen Hardware Chat 2 12 jun 2009 07:53
Windows 7 Crashing Coolyxxx Windows besturingssystemen 14 27 mei 2009 09:29
Compaq Presario S4000V - Bevriezing / Crashing - Heb je hulp nodig Sam Algemeen Hardware Chat 1 23 mrt 2009 08:11
Wat de oorzaak van het crashen? smackimus Algemeen Hardware Chat 1 1e Sep 2008 23:38
Mijn computer blijft crashen ken979 Algemene programmatuurnoot Chat 13 18 mrt 2008 07:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.