![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt min spesialtilpassede pc for ca 3 år, men nylig har det vært frost når jeg støvel opp et spill i 15 sekunder eller til og med bare surfer med et par vinduer åpnes i ca 5 minutter. Min første tanke var at noe var overoppheting i saken, så jeg tok døren av og stakk en vifte i døra; hjalp ikke i det hele tatt. Jeg så trodde det var min skjermkortet, så jeg avinstallerte min vid kort drivere og slått min vid kort (fra R9800pro til Ti4200, bare for moro skyld), og det gikk ikke. Jeg satte meg R9800 igjen og slått driverne til de nyeste fra ATI nettsted og det gikk ikke. Jeg er ikke clueless til PCen med noen midler, men jeg er litt stumped av denne. (Jeg også i tvil om problemer som PSU ikke er kraftig nok eller noe slikt, fordi jeg kjørte PC bøter for over 2 år) Har noen noen forslag til meg? ![]() Jeg trodde min GPU fan døde, men deretter ti4200 ville ha fungert. Jeg ville bare omformatere men jeg har ikke min OS plater lenger, hvis alt annet mislykkes, kan jeg prøve å få dem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har mer enn en minnepinne, kan du prøve å fjerne ett og kjøre med bare en, om ikke bedre bytte dem rundt, men med bare en og se om dette løser det.
| |||
| |||
| Ja ... jeg prøvde å bytte RAM rundt og det gjorde ikke noe, jeg må bare bite i eplet og gå kjøpe XP-plater og omformatere ... |
|
| |||
| |||
| Vel jeg klarte å få min hånd på Windows XP og jeg omformatert men det synes ikke å ha bidratt til problemet mitt mye. Det betyr ikke krasje i svart ut skjermen min, men når jeg åpner alle slags PC spillet, den krasjer kun få sekunder og noen ganger er jeg ikke engang klarer å lukke det w / Oppgavebehandling halve tiden. Jeg er veldig forvirret akkurat nå. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg må være enig med philthomas.You har ganske mye styrte det meste out.Make en oppstartbar ISO av Memtest86 og teste minnet for å sikre at ikke feil