![]() |
|
| |||
| |||
| Åh nej Et par gange i går, og et par gange her til morgen, min PC har netop gået tom, så jeg har haft at slukke og start på ny. Nr. blå skærm på dette tidspunkt, og kun sort skærm. Dette er, efter at jeg har fulgt alle de råd om min anden tråd. Jeg tror, at pc'en er klar til knackers værftet! Enhver rådgivning om, hvad der er den bedste pc'er i disse dage? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en simpel ting, men har du checket hver kablet er sluttet korrekt? Selv om det ville være lidt af en tilfældighed, at det begynder at arbejde igen efter en genstart. Også, har du checket du har alle de nyeste skærmkortdrivere?
| |||
| |||
| Citat:
I dunno hvad skærmkortdrivere er. Jeg har fulgt vejledningen på her i flere dage, CCleaner, Malwarebytes, anti dette og anti at .... og det STADIG går ned. Jeg vil undersøge om de kabler. Jeg tror, det er en alvorlig fejl på pc'en og det eneste alternativ er at købe en ny. Det har været andet end problemer siden vi købte det for et par år tilbage! |
|
| |||
| |||
| Vil du vide, hvilke grafikkort du har? Jeg kunne finde et link til den seneste dem, hvis du gør det. Også, hvad laver du lige før det går ned? eller kan det være, når som helst? |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg var dig ville jeg investere i en bærbar computer som den primære computer, uanset om dit skrivebord bliver tilbage på rette spor eller ej. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Jeg har brug for at vide, hvad er det bedste + god værdi PC på markedet i øjeblikket. |
|
| |||
| |||
| Nu er jeg få beskeder sige "fil kontrollere disken C" "Sletning Korrupte attributten record .... (efterfulgt af et nummer)" "Berigtigelse af fejl i (antal) til filen" Real netværk indlæg C: \ $ MFT køre chkdsk utility Jeg tror, denne pc skal være så indgroede med vira og trogans eller hvad, er der ingen kur, bortset fra at få en ny. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har De overvejet bare formatering og geninstallation af Windows?
| |||
| |||
| Hvor let er det at gøre det tho? |
|
| |||
| |||
| Hvis du har Windows installationsdisken, det er bare et spørgsmål om at sætte disken i, genstart og efter skærmen bedt om. Husk dog at sikkerhedskopiere dine data først, da formatering vil udslette din harddisk. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mine Ikoner Alle forsvundet og gik Blank. | andrewanimation | Windows-operativsystemer | 1 | 5 juli 2009 13:54 |
| Blank skærm?? Hvad skal jeg gøre? | PCdummy | General Hardware Chat | 7 | 16 januar 2009 15:43 |
| Ikke nok plads ved hjælp af 4.7GB tom dvd?? Mærkeligt | tolet | Multimedia & Codecs | 8 | 6. jan 2009 17:19 |
| Hjælp skærmen blank med pc, der kører | laventura | General Hardware Chat | 6 | 3. sep 2008 15:17 |
| DVD Blank ses som CD | Dave W | Drives & flytbare medier | 11 | 17th May 2007 19:06 |
| Thread Tools | |
| |