![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ohhoh Pari kertaa eilen, ja pari kertaa tänä aamuna, minun PC on juuri mennyt tyhjäksi niin olen ollut sammuttaa ja uudelleen käynnistää. N: o sininen ruutu tällä kertaa vain musta ruutu. Tämä on sen jälkeen, kun olen seurannut koko neuvoja toinen säiettä. Uskon, että tietokone on valmis ottamaan knackers pihalla! Mitään neuvoja siitä, mikä on paras PC näinä päivinä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on yksinkertainen asia, mutta olet tarkistanut jokaisen kaapeli on kytketty kunnolla? Vaikka olisi hieman sattumaa, että se alkaa vasta sen jälkeen, kun a reboot. Lisäksi olet tarkistanut sinulla on kaikki uusimmat näyttösovittimen ohjaimet?
| |||
| |||
| Quote:
I dunno mitä näyttösovittimen ohjaimet ovat. Olen seurannut ohjeita täällä monta päivää, CCleaner, Malwarebytes anti ja anti että .... ja se vielä kaatuu. Aion tarkistaa noin kaapelit. Mielestäni sen vakava virhe tietokoneen ja ainoa vaihtoehto on ostaa uusi. Se on vain harmia, koska meillä on ostanut sen muutama vuosi sitten! |
|
| |||
| |||
| Haluatko tietää, mikä näytönohjain sinulla on? Voisin löytää yhteys viimeistään, mikäli teet. Myös, mitä sinä teet juuri ennen kuin se kaatuu? tai se voi olla milloin tahansa? |
|
| |||
| |||
| Jos olisin sinä I'd sijoittaa kannettavan kuin ensisijainen tietokone riippumatta siitä työpöydälle saa takaisin raiteilleen vai ei. |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() Minun täytyy tietää, mikä on paras + hyvä arvo PC-markkinoilla tällä hetkellä. |
|
| |||
| |||
| Nyt Saan viestejä sanomalla "file tarkkailun levy C" "Deleting Corrupt määrite kirjaa .... (seuraava numero)" "Korjaa virhe (numero) for file" Real verkkojen viestit C: \ $ mft suorittaa chkdsk apuohjelma Mielestäni tämä tietokoneen on oltava niin syvään virusten ja trogans tai mitä tahansa, ei paranna lisäksi saada uusi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko katsotaan vain muotoilun ja asentaa Windowsin?
| |||
| |||
| Kuinka helppoa on tehdä se tho? |
|
| |||
| |||
| Jos sinulla on Windows asennuslevyltä, se on vain kysymys laskemisesta levykettä, käynnistystä ja seuraa näytön ohjeita. Muista kuitenkin varmuuskopioida tietosi ensimmäinen, kuten muotoiluja pyyhi kovalevyllesi. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma Kuvakkeet Kaikki katosi ja meni tyhjäksi. | andrewanimation | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 5. Jul 2009 13:54 |
| Tyhjä ruutu? Mitä teen? | PCdummy | Rautatavaran Chat | 7 | 16. Jan 2009 15:43 |
| Ei tarpeeksi tilaa käyttäen 4.7GB tyhjän DVD? Outo | tolet | Multimedia & Codecs | 8 | 6. Jan 2009 17:19 |
| Ohje ruudun tyhjäksi PC käynnissä | laventura | Rautatavaran Chat | 6 | 3. Sep 2008 15:17 |
| DVD Nollakoe nähdä CD | Dave W | Drives & Removable Media | 11 | 17th Jun 2007 19:06 |
| Thread Tools | |
| |