![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Oh dear
Een paar keer gisteren, en een paar keer vanochtend mijn PC heeft zojuist leeg dus ik heb er uit te schakelen en opnieuw beginnen. Geen blauw scherm dit moment gewoon zwart scherm. Dit is gevolgd nadat ik al het advies over mijn andere draad. Ik denk dat de pc klaar is voor de knackers werf! Een advies over wat is de beste pc's van deze dagen? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Het is een simpele zaak, maar heeft u gecontroleerd iedere kabel is aangesloten op de juiste wijze? Hoewel het zou een beetje een toeval dat het weer begint te werken na een reboot. Ook heeft u gecontroleerd hebt u de nieuwste videokaart drivers?
|
|||
|
|||
|
Citaat:
I dunno welke videokaart drivers zijn. Ik heb de instructies op de hier voor meerdere dagen, CCleaner, Malwarebytes, anti dit en anti dat .... en is er nog steeds vastloopt. Ik zal controle over de kabels. Ik vind haar een ernstige fout op de pc en het enige alternatief is voor de aanschaf van een nieuwe. Het is alleen maar problemen omdat we kocht het een paar jaar terug!
|
|
|
|||
|
|||
|
Weet u welke grafische kaart je hebt? Ik kan een link vinden naar de meest recente als je doen. Ook, wat doe je net voordat hij crasht? of kan het op elk moment?
|
|
|
|||
|
|||
|
Als ik jou was zou ik investeren in een laptop als primaire computer, ongeacht of uw bureaublad krijgt weer op de rails of niet.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() Ik moet weten wat de beste + good value pc op de markt op dit moment. |
|
|
|||
|
|||
|
Nu krijg ik berichten gezegde "bestand controleren schijf C"
"Deleting Corrupt kenmerk record .... (gevolgd door een nummer)" "Het corrigeren van fouten in (aantal) voor het bestand" Real Networks berichten C: \ $ MFT run chkdsk gebruiksmodellen Ik denk dat deze pc moet zodanig ingebakken met virussen en trogans of wat dan ook, er is geen genezing, afgezien van het verkrijgen van een nieuwe. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hebt u overwogen gewoon formatteren en Windows opnieuw te installeren?
|
|||
|
|||
|
Hoe gemakkelijk is het om dat te doen tho?
|
|
|
|||
|
|||
|
Als u de Windows installatie schijf, het is gewoon een kwestie van om de schijf in, en na het rebooten van het scherm wordt gevraagd.
Vergeet niet dat een back-up van uw gegevens voor het eerst, zoals de opmaak zal veeg uw harde schijf. |