![]() |
|
| |||
| |||
| Å kjære Et par ganger i går, og et par ganger denne morgenen, min PC har nettopp gått tom, så jeg måtte slå av og starte på nytt. Ingen blå skjermen denne gangen, bare svart skjerm. Dette er etter at jeg har fulgt alle råd på min andre tråd. Jeg tror at PCen er klar for knackers verksted! Noen råd om hva som er best PCer i disse dager? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en enkel ting, men har du sjekket alle kablene er koblet riktig? Selv om det ville være litt av en tilfeldighet at det begynner å jobbe igjen etter en omstart. Også har du sjekket at du har alle de nyeste skjermkortdriverne?
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg vet ikke hva skjermkortdriverne er. Jeg har vært å følge instruksjonene på her i flere dager, CCleaner, Malwarebytes, anti dette og anti at .... og den fremdeles kræsjer. Jeg vil sjekke om kabler. Jeg tror det en alvorlig feil på PC og det eneste alternativet er å kjøpe en ny. Det har vært annet enn problemer siden vi kjøpte den for noen år tilbake! |
|
| |||
| |||
| Vet du hvilket grafikkort du har? Jeg kunne finne en link til den nyeste dersom du gjør. Også, hva gjør du like før den krasjer? eller kan det være når som helst? |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg var deg jeg vil investere i en bærbar PC som en primær datamaskin uansett om den stasjonære kommer tilbake på rett spor eller ikke. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Jeg trenger å vite hva som er best + god verdi PC på markedet for øyeblikket. |
|
| |||
| |||
| Nå får jeg meldinger som sier "avmerker arkiv plate C" "Slette Korrupt egenskap posten .... (etterfulgt av et tall)» «Rette feil i (antall) for fil" Real nettverk meldinger C: \ $ MFT kjøre Chkdsk Jeg tror denne PC-en må være så inngrodd med virus og trogans eller noe, er det ingen kur bortsett fra å få en ny. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du vurdert bare formatere og installere Windows på nytt?
| |||
| |||
| Hvor lett er det å gjøre det tho? |
|
| |||
| |||
| Hvis du har Windows installasjons-CDen, det er bare et spørsmål om å sette disken i, gjenstarte og følge instruksjonene på skjermen. Husk selv å sikkerhetskopiere data først, så formatering skal tørke din harddisk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Mine ikoner Alle forsvant og gikk tomt. | andrewanimation | Windows-operativsystemer | 1 | 5 juli 2009 13:54 |
| Tom skjerm? Hva gjør jeg? | PCdummy | General Hardware Chat | 7 | 16 januar 2009 15:43 |
| Ikke nok plass bruker 4.7gb blanke DVD? Merkelig | tolet | Multimedia & Kodeker | 8 | 6 januar 2009 17:19 |
| Hjelp skjermen blank med PC som kjører | laventura | General Hardware Chat | 6 | 3dje sep 2008 15:17 |
| DVD Blank oppfattes som CD | Dave W | Drivere og flyttbare medier | 11 | 17 juni 2007 19:06 |
| Thread Tools | |
| |