![]() |
|
| |||
| |||
| Oj då Ett par gånger i går, och några gånger i morse, min PC har just gått tomma så jag varit tvungen att stänga av och starta om. Ingen blå skärm här gången, bara svart skärm. Det är när jag har följt alla råd om min andra tråd. Jag tror att datorn är redo för BALLAR varvet! Några råd om vad som är det bästa PC nuförtiden? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är en enkel sak, men har du kollat alla kabeln är inkopplad korrekt? Även om det skulle vara lite av en slump att det börjar arbeta igen efter en omstart. Dessutom har du kollat att du har alla de senaste drivrutinerna grafikkortet?
| |||
| |||
| Citat:
Jag vet inte vad grafikkortets drivrutiner. Jag har följt instruktionerna på här i flera dagar, CCleaner, Malwarebytes, anti detta och mot att .... och det fortfarande kraschar. Jag kommer att kontrollera om kablarna. Jag tror att ett allvarligt fel på datorn och det enda alternativet är att köpa en ny. Det har bara varit problem sedan vi köpte det för några år tillbaka! |
|
| |||
| |||
| Vet du vilket grafikkort du har? Jag kunde hitta en länk till den senaste dem om du gör det. Dessutom, vad gör du just innan den kraschar? eller kan det vara som helst? |
|
| |||
| |||
| Om jag var du skulle jag investera i en bärbar dator som primär dator oavsett om skrivbordet är tillbaka på rätt spår eller inte. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Jag måste få veta vad som är bäst + bra värde PC på marknaden just nu. |
|
| |||
| |||
| Nu är jag få meddelanden säger "filen kontroll skiva C" "Radera Corrupt attribut rekord .... (följt av ett nummer)" "Korrigera fel i (antal) för fil" Real Networks meddelanden C: \ $ MFT köra Chkdsk Jag tror att datorn måste vara så invanda med virus och trogans eller vad, det finns inget botemedel bortsett från att få en ny. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du funderat bara att formatera och installera om Windows?
| |||
| |||
| Hur lätt är det att göra det tho? |
|
| |||
| |||
| Om du har Windows installationsskivan, det är bara en fråga om att sätta på disken, starta om och efter skärmen. Kom dock ihåg att säkerhetskopiera dina data först, eftersom formatering kommer torka din hårddisk. |