![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, ikke sikker på hvor det at skrive denne her. Min pc er begyndt at spille op. Det tændes derefter går døde, det gør boot derefter, efter at det går til start skærmen det er tomt. Lyder som blæseren stadig arbejder inden for, men intet andet virker. Jeg har forsøgt at ændre skærm og grafikkort, men det er ikke en af dem. Jeg fandt også ud af heatsink og renses det ud og lægge mere termisk pasta på. Det er et par år gamle nu. Det er en Pentium 4 computer og det er en 2,8 gig. Det gjorde begynde at slukke efter det havde stået på et stykke tid, men nu er det slukker efter at komme til hovedskærmbilledet efter opstart. Enhver en fik nogen ideer. Tak. |
|
| |||
| |||
| Har dit bundkort bios giver dig mulighed for at køre en temperatur check?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor meget termisk Paste har du sat på? Lyder som et varme problem.
| |||
| |||
| Hi, Mike0001. I dont know. Hvordan går jeg om at gøre det. Kun læring på det. Jeg har skiftet grafikkortet og tilføjede et par bits men det drejer sig om alle. Jeg kan godt lide at prøve før du går på bekostning af at tage det til butikken. Tak |
|
| |||
| |||
| Ved at dreje på, er du i stand til at bruge et tastatur til at komme ind i BIOS (normalt knappen Slet eller F12) |
|
| |||
| |||
| eller F2 eller Esc! Det generelt blinker en besked til dig ved start (men ikke længe nok til at læse) så kan du indtaste BIOS-program og en løsning kan være en temperatur kontrol. Prøv at holde F2 nede som du starter op. Hvis det ikke gør det, så prøv et andet centralt ...
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg kun sætte lille smule termisk pasta på. Jeg har fulgt instruktionerne. Dont kende om at komme i bias. Jeg tænder pc'en indlæser vinduer og alt så bare går tomt. Det var der opholder sig på i et stykke tid, men nu går blank straight væk. Jeg vil forsøge at gå i den bias og se, om det bliver på længere. Tak |
|
| |||
| |||
| Det er virkelig ikke så svært at komme ind i bios, når de kører rundt om computeren om du kunne se en massiv logo på dit bundkort afhængigt af bundkort, i bunden bør det sige, hvad nøgler gøre hvad. Prøv at genstarte din computer et par gange, hvis du ikke kan læse, hvad det siger, indtil du får den. |
|
| |||
| |||
| Nogle af dem har mulighed for at skjule, at skærmen. Du er nødt til at have, at nøglen ned derefter helt fra starten.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du en XP installationsdisken?
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min skærm er arbejde og min tårn arbejder, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| Ny rig ikke fungerer | sebo1989 | General Hardware Chat | 11 | 1 februar 2008 21:48 |
| USB 2 ikke fungerer | torana9x | General Hardware Chat | 11 | 4 januar 2008 13:25 |
| VPN Ikke Working | mc_blue | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 30 april 2007 09:41 |
| Min CD Rom ikke fungerer, hjælper du? | Studio. | Drives & flytbare medier | 6 | 21. mar 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |