![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, ei ole varma, mistä postitse tästä. Oma Pc on aloittanut pelaaminen ylöspäin. Se kytkee päälle sitten kuollut, se ei käynnisty sen jälkeen, kun se menee alussa näytön se menee tyhjäksi. Kuulostaa tuuletin on vielä sisällä, mutta mitään muuta toimintaa. Olen yrittänyt muuttaa seurata ja näytönohjain, mutta se ei ole kumpikaan niistä. Olen myös ottanut pois heatsink ja puhdistaa sen pois ja laittaa useamman lämpövaurio liitä päälle. Se on muutaman vuoden vanhoja nyt. Se on Pentium 4 tietokoneella ja se on 2,8 keikka. Se aloittaa sammuttamalla sen jälkeen, kun se oli ollut jonkin aikaa, mutta nyt se sammuu, kun pääsemme pääikkunassa jälkeen käynnisty. Jokainen sai ideoita. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Onko emolevyn bios voit suorittaa lämpötila tarkistaa?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuinka paljon lämpövaurio Liitä te panna? Kuulostaa lämmönvaihtopinta ongelma.
| |||
| |||
| Hei, Mike0001. I dont know. Miten voin mennä tekemään sitä. Vain oppiminen sitä. Olen vaihtanut näytönohjaimen ja lisännyt muutaman bittiä mutta se on kaikki. Haluan kokeilla, ennen kuin siirrytään kustannuksella ottaen se tehdä ostoksia. Kiitos |
|
| |||
| |||
| Kun kytkentä, voitteko käyttää näppäimistöä päästä bios (Yleensä Poista painike tai F12) |
|
| |||
| |||
| tai F2 tai Esc! Yleensä vilkkuu viestin sinulle käynnistyksen (mutta ei tarpeeksi kauan lukea), niin voit kirjoittaa BIOS-ohjelmaa ja yksi vaihtoehto voi olla lämpötila tarkistaa. Kokeile tilalla F2 alas kuten käynnisty. Jos se ei tee sitä, kokeile toista avain ...
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Hei, minulla on vain esittää pieniä bittinen lämpöherkän liitä päälle. Olen seurannut ohjeita. Dont tietää päästä puolueellisuudesta. Olen päälle pc se latautuu ikkunat ja kaikki sitten menee tyhjäksi. Se oli oleskelevia jonkin aikaa, mutta nyt menee tyhjäksi heti. Aion yrittää Syventymättä ennakkoluulottomasti ja katso jos se jää enää. Kiitos |
|
| |||
| |||
| On oikeastaan ole niin vaikea päästä bios, kun kääntämällä tietokone teidän pitäisi nähdä massiivinen logo emolevyn riippuen emolevy, alareunassa pitäisi sanoa, mitä näppäimet tekevät mitä. Käynnistä tietokone uudelleen muutaman kerran, jos sitä ei voi lukea, mitä se sanoo, kunnes saat sen. |
|
| |||
| |||
| Osa niistä on mahdollisuus piilottaa että näyttö. Sinun täytyy pitää, että alas sitten heti alusta lähtien.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko teillä XP: n asennuslevyltä?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma seurata toimii ja minun torni toimii, mutta ei yhdessä | nickny | Rautatavaran Chat | 7 | 22. Jul 2009 14:26 |
| New rig ei toimi | sebo1989 | Rautatavaran Chat | 11 | 1. Feb 2008 21:48 |
| USB-2 ei toimi | torana9x | Rautatavaran Chat | 11 | 4. Jan 2008 13:25 |
| VPN Ei Työskentely | mc_blue | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 30th Apr 2007 09:41 |
| Omat CD-ROM ei toimi, apua kiitos? | studiossa. | Drives & Removable Media | 6 | 21. Maaliskuu 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |