![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi, niet zeker weet waar na deze. Mijn PC is gestart met het spelen op. Het gaat dan gaat dood, maar gaat dan na het opstarten gaat naar het startscherm gaat leeg. Klinkt als de ventilator werkt nog steeds binnen maar niets anders werkt. Ik heb geprobeerd het wijzigen van de monitor en de grafische kaart, maar het is niet een van hen. Ook nam ik uit de koeling en gereinigd het af en zet meer thermische pasta op. Het is een paar jaar oud nu. Het is een Pentium 4 computer en het is een 2.8 gig. Zij heeft begin uitschakelen nadat het had over een tijdje, maar nu blijkt uit na het bereiken van de belangrijkste scherm na het opstarten. Elk kreeg een eventuele ideeën.
Bedankt. |
|
|
|||
|
|||
|
Heeft uw moederbord bios kunt u op een temperatuur controleren?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hoeveel THERMAL PASTE heb je op? Klinkt als een warmte probleem.
|
|||
|
|||
|
Hoi, Mike0001. I dont know. Hoe doe ik doen. Alleen het leren op. Ik heb de grafische kaart en nog een paar stukjes, maar dat is ongeveer alles. Ik wil graag proberen, voordat je naar de kosten van het nemen van het winkelen. Bedankt
|
|
|
|||
|
|||
|
Wanneer u, bent u in staat om een toetsenbord te krijgen in de bios (Meestal knop Verwijderen of F12)
|
|
|
|||
|
|||
|
of F2 of esc! Het algemeen knippert een bericht op je bij het opstarten (maar niet lang genoeg om te lezen), dan kunt u het BIOS-programma en een optie kan een temperatuur controleren.
Probeer bedrijf F2 als je opstart. Als dat niet doen, probeer dan een andere toets ...
|
|||
|
|||
|
Hoi, ik alleen kleine beetje thermische pasta op. Ik volgde de instructies. Dont know about getting in vooringenomenheid. Ik draai op een pc wordt geladen, ramen en alles wat verder gaat dan gewoon leeg. Het was verblijven voor een tijdje, maar nu gaat blanco meteen. Ik zal proberen te gaan op de vertekening te zien of het verblijf op een meer. Bedankt
|
|
|
|||
|
|||
|
Het is echt niet zo moeilijk te krijgen in de bios, bij het draaien van uw computer moet u een massale logo van uw moederbord, afhankelijk van het moederbord, op de bodem moet zeggen wat toetsen doen wat. Probeer het opnieuw opstarten van de computer een paar keer als je niet kunt lezen wat er staat tot u het.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sommigen van hen hebben de mogelijkheid om te verbergen dat scherm. Je hebt te houden dat omlaag vervolgens vanaf het begin.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Heb je een XP installatie disk?