![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, ikke tvil om hvor du skal legge inn denne. PCen har startet å spille opp. Det svinger på deretter går døde, den gjør oppstart så etter at den går til start skjermen den går tom. Høres ut som den fan er fortsatt arbeider innenfor men ingenting annet fungerer. Jeg har prøvd å endre overvåke og grafikkort, men det er ikke en av dem. Jeg var også av heatsink og renset den av og legge mer termisk lim på. Det er noen år gamle nå. Det er en Pentium 4, og det er en 2.8 gig. Det gav starten slå av etter at det hadde vært på en stund, men nå er den slår seg av etter får til hovedskjermbildet etter oppstart. Noen har noen ideer. Takk. |
|
| |||
| |||
| Har din hovedkort bios lar deg kjøre en temperatur sjekk?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor mye termisk Lim fikk du satt på? Høres ut som en varme problem.
| |||
| |||
| Hei, Mike0001. I dont know. Hvordan går jeg om å gjøre det. Bare lære av det. Jeg har endret grafikkort og lagt noen biter, men det er omtrent alt. Jeg liker å prøve før du går på bekostning av å ta det med til butikken. Takk |
|
| |||
| |||
| Når du slår på, skal du kunne bruke et tastatur for å komme inn i BIOS (vanligvis Delete-knappen eller F12) |
|
| |||
| |||
| eller F2 eller Esc! Det vanligvis blinker en melding på deg ved oppstart (men ikke lenge nok til å lese) så kan du gå inn i BIOS-programmet, og ett alternativ kan være en temperatur sjekk. Prøv å holde F2 nede når du starter opp. Hvis det ikke gjør det, prøv en annen viktig ...
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg bare setter liten bit av termisk lim på. Jeg fulgte instruksjonene. Dont vite om å få inn bias. Jeg slår på pc det lastes inn vinduer og alt så bare går tomt. Det var som bor på en stund, men nå går tom straight away. Jeg vil forsøke å gå inn i partiskhet og se om den forblir på noen lenger. Takk |
|
| |||
| |||
| Det er faktisk ikke så vanskelig å komme inn i bios da slå maskinen på skal du se en massiv logo hovedkortet avhengig av hovedkortet, i bunnen bør det si hva tastene gjør det. Prøv å starte datamaskinen på nytt et par ganger hvis du ikke kan lese hva det står til du får den. |
|
| |||
| |||
| Noen av dem har muligheten til å skjule at skjermen. Du må holde tasten nede så rett fra start.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du en XP installasjonsdiskett?