mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Pc del liste plz kommentar

Reply

Thread Tools
Old 5. oktober 2008, 06:42
Donor-Gruppen

Hej igen Jeg er kommet op med min sidste del listen for min gaming rig. plz kommentere det og rådgive eventuelle ændringer osv., konstatere, at min max budget er £ 600 og jeg er klar over, at min harddisk isnt optaget på listen som jeg allready have 1.

Old 5. oktober 2008, 06:58
Donor-Gruppen

Min personlige præference er at have IDE DVD-drev - Det frigør de SATA kanaler for at tilføje Hard Drives, og betyder, at jeg kan have mange flere optiske drev, hvis jeg vil.

Så vidt som sagen går, vil jeg varmt anbefale en thermaltake en. Luftstrømmen i dem er simpelthen fantastisk, masser af plads inde, klar panel på siden og meget nem at arbejde med. Jeg har dette ene http://www.thermaltake.com/product/C.../vb1000bws.asp og vil anbefale det hvilken som helst dag i ugen. Jeg fik mine fra Novatech. Især, som ser på, at en, der kun har en fan på siden og jeg kan ikke se et indtag fan.

Monitoren er ikke fantastisk. Jeg har en 2000:1 kontrast ratio og 2ms svarprocent og jeg fik mine i en lignende pris - selv om mine er kun 19 ". Også som at GFX kortet har DVI udgange, jeg vil varmt anbefale at få en skærm med DVI-indgang (gerne minen gør) ellers vil du ikke se de sande fordele ved en sådan god kortet.

Bare min 2p.

Mit system: #

Processor (s):
Intel Q6600
Bundkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (r):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integreret 8 Channel
Harddisk (e):
320 GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 5. oktober 2008, 07:31
Donor-Gruppen

Alle rarther god, men der er forbedringer, som kunne gøres afhængig af brug. Er du planlægger at overclock denne maskine? Hvis du er, vil du få brug for en bedre CPU fan, og muligvis en sag med bedre luftcirkulation, det ser ikke ud som om, at den ene er meget godt i den forstand. Hvis du ikke er overclocking Men jeg tror, de bør bøde.

Jeg er uenig om DVD-drev, SATA er bedst, er det meget nemmere at bruge og mere ryddelig, og de fleste bundkort har atleast 4 SATA-porte på dem, så medmindre du er at gøre en server, eller ønsker at RAID en sindssyg antal drev sammen , er det fint. Og du kan kun have en max på 2 IDE-drev på de fleste nyere bundkort.

Monitor, er ok, men gerne tomthedrummer sagde, det ville være bedre at få en med DVI-indgang. Og hvis der er en for en lignende pris med bedre responstid, eller kontrastforhold, fik for at en, men du vil ikke mærke nogen forskel mellem 5ms og 2ms respons.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 5. oktober 2008, 07:46
Donor-Gruppen

Jeg tror, vi vil bare være enige om at være uenige om SATA lol.

Personligt vil jeg gerne have til optiske drev (kun har 1 på det tidspunkt, selv om), og hvis jeg gik SATA jeg vil kun være i stand til at have 2 harddiske, mens jeg planlægger at have eventuelt 3.

Igen afhænger det af, hvor mange SATA der er på bundkortet, for eksempel hvis der kun er 2 så få en IDE optiske, men hvis der er sige 6 det gør ikke noget. SATA ser mere ryddelig men som kabler er ikke flipping massive!
Old 5. oktober 2008, 07:50
Donor-Gruppen

Åh, og hvis du ikke har mange SATA-porte, så ja, er det sikkert bedst at gå IDE, men de fleste bundkort komme med atleast 4 SATA porte (atleast dem, jeg har set, at der ikke er for komplet budget bygger)
Old 5. oktober 2008, 08:51
Donor-Gruppen

tak fyrene. Ja, jeg ønsker SATA fordi dens mere ryddelig og im ikke om at miste en SATA-port som jeg vil få en terabyte-drev, hvis jeg har brug for mere lagerplads og im ikke om RAID eller noget. Jeg vil være overclocking min CPU til 4ghz så jeg gætte på, at jeg får brug for en bedre køligere, så jeg duorb og det så ud ganske god, men den massive, kan nogen give mig nogle forslag plz. som for så vidt jeg troede, at 250mm side fan ville give tildele af airfolw allong med alle de andre fans, men hvis ikke kan man også fremsætte et forslag til et alternativ, men holder i Ming at im ikke vil betale £ 100 for en sag. Til sidst vil jeg dont virkelig bekymrer sig om kvaliteten af skærmen, så længe det fungerer som im går at få en 24 "senere alligevel.
Old 5. oktober 2008, 08:59
Donor-Gruppen

godt for en koeler, en god køler er Noctua NH-U12P det er ikke den billigste af kølere, men på de anmeldelser, jeg har set det præsterer bedre end Tuniq tårn og er meget støjende.

Hvad angår de tilfælde, noget i retning af en Antec 300 er godt for en billig sag, god luftcirkulation, men stadig forholdsvis billig.

Selvfølgelig kan du gå til andre steder for de produkter, men jeg var ikke sikker på, hvilket websted du oprindeligt speced fra, så jeg kunne ikke få links derfra.
Old 5. oktober 2008, 09:04
Donor-Gruppen

Jeg stadig sige få Thermaltake for din sag!
Old 5. oktober 2008, 09:06
Donor-Gruppen

Thermaltake's er dyrere selvom
Old 5. oktober 2008, 09:12
Donor-Gruppen

De er dyrere, men det værd! Især er man skal være stikning enorme kølere i. De har også bedre luftcirkulation, støvfilter på indtagelsen fan, fint klare side og se sexet også. Du kan også låse front at stoppe de personer, du ikke ønsker at komme i at komme i.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.