![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hello taas olen keksinyt viimeinen osa luettelo minun pelaamista rig. plz kommentoida sitä ja advis muutoksia jne. todeta, että minun max budjetti on £ 600 ja olen tietoinen siitä, että minun kovalevy isnt luettelossa kuin i allready ovat 1. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oma etusija on IDE DVD-asemat - tämä vapauttaa sen SATA kanavia lisätään Hard Drives, ja keinot I voi olla paljon enemmän optisia asemia olisi Haluan.
Siltä osin kuin asia menee, haluaisin erittäin suositella Thermaltake yksi. Ilmavirran ne on yksinkertaisesti uskomatonta, paljon tilaa sisällä, selkeä paneeli sivusta ja erittäin helppo tehdä töitä. Minulla on tämä http://www.thermaltake.com/product/C.../vb1000bws.asp ja suosittelen sitä minä tahansa viikonpäivänä. Sain omani alkaen Novatech. Erityisesti, koska katsot, että yksi, se on vain yhden tuulettimen puolella, enkä voi nähdä saanti tuuletin. Monitor ei ole loistava. Minulla on 2000:1 kontrastisuhde ja 2ms vaste ja sain omani samaan hintaan - vaikka kaivos on vain 19 ". Myös että GFX-kortti on DVI-lähdöt, haluaisin erittäin suositella saada seurata kanssa DVI-liitäntä (kuten kaivoksen ei) muuten et näe todellista hyötyä niin hyvän kortin. Vain minun 2p. My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki rarther hyvä, mutta siellä ovat parannuksia, joita voitaisiin tehdä, riippuen käytöstä. Aiotte overclock tähän koneeseen? Jos olet, sinun on parempi CPU tuuletin, ja mahdollisesti tapauksessa parempi ilmavirran, ei se näyttää, että on erittäin hyvä siinä mielessä. jos et ole overclocking kuitenkin mielestäni ne olisi sakko.
Olen eri mieltä siitä, että DVD-asemat, SATA on paras, se on paljon helpompi käyttää ja siisti, ja useimmat emolevyt ovat atleast 4 SATA-porttia, joten ellei olet tekemässä palvelimeen tai haluavat RAID hiipuva määrä ajaa yhteen , it's fine. Ja voit vain olla max 2 IDE-asemia useimmissa uudemmissa emolevyillä. Monitor, on ok, mutta kuten tomthedrummer sanoi, olisi parempi saada yksi DVI-liitäntä. Ja jos on olemassa yksi vastaava hinta paremmin vasteaika, tai kontrastisuhde, sai siitä yhden, mutta et huomaa mitään eroa 5ms ja 2ms vasteaika. My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| Luulen meidän on vain samaa mieltä SATA lol. Henkilökohtaisesti haluan on optisia asemia (vain 1 tällä hetkellä kuitenkin), ja jos menin SATA Haluan vain oltava 2 kovalevyt, kun taas Aion on mahdollisesti 3. Taas riippuu siitä, kuinka monta SATA siellä on emolevyn, esimerkiksi jos on olemassa vain 2 sitten saada IDE optiset, mutta jos siellä on sanoa 6 sillä ei ole väliä. SATA ei tarkastella siisti vaikka niin, että kaapelit eivät ole flipping valtava! |
|
| |||
| |||
| Voi hyvin, jos sinulla ei ole monta SATA-porttia, niin kyllä, se on luultavasti paras mennä IDE, mutta useimmat emolevyt tulevat atleast 4 SATA satamissa (atleast joita olen nähnyt, jotka eivät ole täydelliset talousarvio rakentuu) |
|
| |||
| |||
| kiitos kaverit. kyllä haluan sata, koska sen enempää siisti ja im ei vaivautunut noin menettää sata sataman i saavat teratavu ajaa, jos tarvitsen lisää tallennustilaa ja im ei vaivautunut noin raid tai mitään. Aion overclocking minun CPU on 4ghz niin luulisin, että minulla on parempi jäähdytin, i näki duorb ja joka näytti melko hyvältä, mutta sen valtava, voisi joku antaa minulle joitakin ehdotuksia plz. kuin kyseessä Luulin, että 250mm puolella tuulettimen saisi jakaa ja airfolw allong kaikki muut fanit mutta jos ei voi joku myös tehdä ehdotus vaihtoehtona mutta pitää ming että im aio maksaa £ 100 tapauksessa. lopulta i dont oikeastaan välitä laadusta, seurata niin kauan kuin se toimii kuten im aikoo saada 24 "myöhemmin joka tapauksessa. |
|
| |||
| |||
| hyvin on siistimpi, hyvä jäähdytin on Noctua NH-U12P se ei ole halvin ja jäähdyttimet, mutta arviot Olen nähnyt sen tekee paremmin kuin Tuniq torni ja on paljon hiljaisempi. Mitä tapahtuu, jotain kuten Antec 300 on hyvä halpa tapauksessa hyvä ilmavirran, mutta vielä suhteellisen halpaa. Tietenkin voit siirtyä muihin sivustoihin tuotteiden osalta, mutta en ollut varma siitä, mitä sivusto alun perin speced niin en päässyt linkit sieltä. |
|
| |||
| |||
| Olen edelleen sanoa saada Thermaltake teidän tapauksessa! |
|
| |||
| |||
| Thermaltake n ovat kalliimpia vaikka |
|
| |||
| |||
| Ne ovat kalliimpia, mutta niin sen arvoista! Erityisesti on aiot olla kiinni valtava jäähdyttimet tuumaa Heillä on myös parempi ilmavirran, pöly suodatetaan saanti tuuletin, nice selvää puolella ja katsoa seksikäs liikaa. Voit myös lukita edessä estää ihmisiä et halua saada tuumaa |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ulkoinen kiintolevy - Miten osio yksi osa FAT32 & yksi osa NFTS? | ahsanjee | Drives & Removable Media | 1 | 25. toukokuuta 2009 15:52 |
| Rakennus PC tietokone! Osa yksi. | alex | Rautatavaran Chat | 10 | 3. Maaliskuu 2009 22:14 |
| Uuttamiseksi video osittain rar ilman kaikkia osia | ironam | Multimedia & Codecs | 5 | 10. marraskuu 2008 01:46 |
| Lisää kommentti toiminnallisuutta Sivustooni ... | Breaker3D | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 26. Maaliskuu 2008 09:42 |
| Lopullinen tarkistaa ennen ostoa! Kommentoikaa! | NCC Speed | Rautatavaran Chat | 8 | 25th Feb 2008 16:33 |
| Thread Tools | |
| |