mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Pc deel lijst plz comment

Reply

Thread Tools
Old De 5 okt 2008, 06:42
Donor Groep

Default Pc deel lijst plz comment

hallo weer heb ik met mijn laatste deel van mijn lijst voor gaming rig. plz commentaar op het adviseren en eventuele wijzigingen etc, nota van dat mijn max budget is £ 600 en ik weet dat mijn harde schijf isnt opgenomen in de lijst zoals ik al heb 1.

Old De 5 okt 2008, 06:58
Donor Groep

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar zijn IDE DVD drives - dit bevrijdt van de SATA-kanalen voor het toevoegen van Hardeschijven, en betekent dat ik kan nog veel meer optische drives zou ik dat willen.

Wat de zaak verder gaat, zou ik sterk aanraden een Thermaltake een. De luchtstroom in hen is gewoon geweldig, heel veel ruimte in, duidelijke paneel aan de zijkant en zeer gemakkelijk om mee te werken. Ik heb dit een http://www.thermaltake.com/product/C.../vb1000bws.asp en zou aanraden elke dag van de week. Ik heb de mijne uit Novatech. Vooral als zoeken op dat een, zij alleen heeft het een ventilator aan de zijkant en ik kan niet zien een intake fan.

Monitor is niet fantastisch. Ik heb een 2000:1 contrast ratio en 2ms respons en ik heb de mijne op een soortgelijke prijs - hoewel mijn is slechts 19 ". Ook als dat gfx kaart heeft DVI-uitgangen, zou ik ten zeerste aangeraden om een monitor met een DVI-ingang (zoals de mijne doet) anders kom je niet zien waar de voordelen van een goede kaart.

Gewoon mijn 2p.

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moederbord:
MSI P6N SLI V2
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Sound Card:
Geïntegreerde 8 Channel
Hard Drive (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optische Drive (s):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Draadloos
Monitor (s):
Samsung Syncmaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old De 5 okt 2008, 07:31
Donor Groep

Alle rarther goed, maar er zijn verbeteringen die kunnen worden gemaakt, afhankelijk van gebruik. Bent u van plan te overklokken deze machine? Als je bent, hebt u een betere CPU fan, en eventueel een zaak met een betere luchtstroom, het lijkt niet op dat een heel goed is in die zin. Als u geen overklokken maar ik denk dat deze moet worden geldboete.

Ik ben het niet eens over de dvd-stations, SATA is het beste, het is veel gemakkelijker te gebruiken en meer tidy, en de meeste moederborden hebben minimaal 4 SATA poorten op hen, dus tenzij je een het maken van een server, of wil RAID een krankzinnig aantal stations samen , het is prima. En je kunt alleen een max. van 2 IDE schijven op de meeste nieuwere moederborden.

Monitor is ok, maar zoals tomthedrummer zei, zou het beter zijn om met een DVI-ingang. En als er een voor een vergelijkbare prijs met betere respons tijd, of het contrast ratio, heb voor die ene, maar zal je niet veel verschil tussen 5ms en 2ms response.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old De 5 okt 2008, 07:46
Donor Groep

Ik denk dat we gewoon eens te zijn het oneens over SATA lol.

Persoonlijk ben ik graag aan optische drives (slechts 1 op dit moment al), en zo ging ik SATA Ik zou alleen kunnen beschikken over 2 harde schijven, terwijl ik van plan om eventueel 3.

Nogmaals het hangt af van hoeveel SATA is er op het moederbord, bijvoorbeeld wanneer er slechts 2 dan krijgt een IDE optische, maar als er 6 zeggen het maakt niet uit. SATA lijkt meer tidy maar als de kabels zijn niet flipping massaal!
Old De 5 okt 2008, 07:50
Donor Groep

Oh, en als u niet veel SATA-poorten, dan ja, het is waarschijnlijk het beste te gaan IDE, maar de meeste moederborden zijn voorzien van ten minste 4 SATA poorten (atleast die ik heb gezien dat niet voor de volledige begroting bouwt)
Old De 5 okt 2008, 08:51
Donor Groep

thanks guys. ja ik wil SATA, omdat de meer nette en im niet de moeite over het verlies van een SATA-poort zoals ik, dan krijgt u een terabyte schijf als ik behoefte aan meer opslag en im geen zorgen over raid of zo. Ik zal mijn cpu overklokken naar 4ghz dus ik denk dat ik behoefte aan een betere koeler, ik zag de duorb en dat zag er goed uit, maar de enorme, kan iemand mij een aantal suggesties plz. als voor het geval dat ik dacht dat de 250mm side fan zou allot van airfolw langs met alle andere fans, maar zo niet kan iemand ook een suggestie voor een alternatief, maar houdt in dat Ming im not going to pay £ 100 voor een zaak. i dont eindelijk echt zorg over de kwaliteit van de monitor net zo lang als het werkt als im going to get a 24 "later toch.
Old De 5 okt 2008, 08:59
Donor Groep

goed voor een koeler, een goede koeler is de Noctua NH-U12P het is niet de goedkoopste van koelers, maar op de reviews heb ik gezien dat beter presteert dan de Tuniq Tower en is een stuk rustiger.

Wat het geval is, zoiets als een Antec 300 is goed voor een goedkope zaak, goede airflow, maar toch redelijk goedkoop.

Natuurlijk kunt u naar andere locaties voor de producten, maar ik was niet zeker weet welke site u oorspronkelijk speced uit, dus ik kon niet links van daar.
Old De 5 okt 2008, 09:04
Donor Groep

Ik blijf het zeggen krijgen Thermaltake voor uw zaak!
Old De 5 okt 2008, 09:06
Donor Groep

Thermaltake's zijn duurder maar
Old De 5 okt 2008, 09:12
Donor Groep

Ze zijn duurder maar de moeite waard! Bijzonder is dat je denkt te steken enorme koelers inch Ze hebben ook een betere luchtstroom, stof filter op de intake fan, mooi helder zijkant en kijken sexy ook. U kunt ook vergrendelen de voorkant om te stoppen met mensen die je niet wilt krijgen bij het verkrijgen inch
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Externe harde schijf - Hoe een deel FAT32-partitie en een deel NFTS? ahsanjee Drives & Removable Media 1 25 mei 2009 15:52
Het bouwen van een PC computer! Deel een. linasita Algemeen Hardware Chat 10 De 3 maart 2009 22:14
Extracting video deel uit rar zonder alle delen ironam Multimedia & Codecs 5 10 nov 2008 01:46
Reageer functionaliteit op mijn site ... Breaker3D Web Design, Hosting & SEO 3 26 mrt 2008 09:42
Definitieve toetsing voor de aankoop! Please comment! Ncc Speed Algemeen Hardware Chat 8 25 feb 2008 16:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.