![]() |
|
| |||
| |||
| pc starter bipper én gang, efter mem test ok, lyder drev ok stopper derefter med markøren blinker, vil ikke gå videre. asus terminator P4 xp. kontrolleret alle forbindelser tryed anden hd, mem, stadig den samme. alle ideer velkomne, tænker på at få en Stillings-testere på ebay. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv at kigge i din bundkort manual for fejlfinding, skal det sige, hvad de forskellige mulige bip betyder. når du finder, hvad det siger, er forkert at komme tilbage og sige, så kan vi prøve at hjælpe dig med at løse problemet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Harddisk fejl har en vane med at stoppe en pc lige der.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du prøvet en anden harddisk, har du prøve at starte op med en Windows Installations-cd?
| |||
| |||
| Hej, tak for alle replys, når computeren stopper det, før jeg kan starte op fra den cd.Anyway jeg læser nogle stillinger, og jeg prøvede at trykke F5 ved start og en mulighed for at springe over, hvis jeg trykkede F4 kom op i omkring et seccond.After omkring 3 forsøg fik jeg en boot-menu. Så jeg starter op fra Win XP cd, tak igen steve. |
|
| |||
| |||
| Som jeg sagde harddisk har en vane med at standse stilling på dette sted, gøre alt dit HD's udstilling i BIOS ok? CD_Rom kan forårsage problemer for hvis de er rode rundt, så afmontere dem, og prøv igen, det er trial and error. |