![]() |
|
| |||
| |||
| PC start piept, post-mem test ok, ok leest stations stopt vervolgens met de cursor knippert, zal niet gaan. ASUS Terminator P4 XP. gecontroleerd alle verbindingen tryed een andere hd, MEM, nog steeds hetzelfde. alle ideeën welkom, het denken op het krijgen van een post testers op eBay. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer kijken in je moederbord handleiding voor het oplossen van problemen, moet zeggen wat de verschillende mogelijke piepjes betekenen. wanneer u vindt wat hij zegt is verkeerd terugkomen en zeggen, dan kunnen we proberen u te helpen het probleem te verhelpen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Harde schijf fouten zijn een gewoonte van het stopzetten van een PC daar.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer u probeerde een andere HDD, heb je proberen opstarten met een Windows installatie-cd?
| |||
| |||
| Hallo, bedankt voor alle replys, wanneer de pc stopt is voordat ik kan booten vanaf de cd.Anyway ik lees sommige posten en ik probeerde op F5 te drukken tijdens het opstarten en een optie over te slaan als ik op F4 gedrukt kwam voor ongeveer een seccond.After ongeveer 3 pogingen kreeg ik een boot menu. Dus ik opstarten vanaf de win xp cd, nogmaals bedankt Steve. |
|
| |||
| |||
| Zoals ik al zei harde schijf hebben een gewoonte van het stopzetten van post in deze plaats, alles doen wat je HD's show in de BIOS ok? CD_ROM kan ook problemen veroorzaken als ze rommelen zo loskoppelen en probeer het opnieuw, het is vallen en opstaan. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 4-pins stekker stopt het werken? | flashbax | Cases & Power Supplies | 3 | 9 oktober 2009 10:02 |
| Crossover Stopt Draadloos internet? | mctw | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 7 juni 2009 15:00 |
| Print spooler service stopt | mrcintheuk | Digital Imaging & Printers | 0 | 23 mei 2009 07:53 |
| ITunes stopt met het werken in Vista | Phil20 | Multimedia & Codecs | 1 | 13 Jan 2008 12:56 |
| BIOS Stops op Primair Kanaal | brustlhr | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 12 sep 2007 07:17 |
| Thread Tools | |
| |