![]() |
|
| |||
| |||
| pc starter piper én gang, post mem test ok, leser stasjoner ok så stopper med markøren blinke, vil ikke gå videre. Asus Terminator P4 xp. sjekket alle tilkoblinger tryed annen hd, mem, fortsatt det samme. ideer velkommen, tenker på å få en av post testere på ebay. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv å se i din hovedkort manual for feilsøking, bør det si hva de forskjellige mulige piper mener. når du finner det den sier er feil kommer tilbake og sier, så kan vi prøve å hjelpe deg med å løse problemet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Harddisk feil har for vane å stoppe en PC der.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du prøvd en annen harddisk, gjorde du prøve å starte med en Windows installasjons-CD?
| |||
| |||
| Hei, takk for alle Replys når pc stopper det før jeg kan starte opp fra cd.Anyway jeg leser enkelte innlegg, og jeg prøvde å trykke F5 ved oppstart og et alternativ til å hoppe hvis jeg trykket F4 kom opp i omtrent et seccond.After ca 3 forsøk fikk jeg en oppstartsmeny. Så jeg starter fra win xp cd, takk atter steve. |
|
| |||
| |||
| Som jeg sa harddisken har for vane å stoppe stilling i dette stedet, gjøre din HD-show i BIOS ok? CD_Rom kan forårsake problemer også hvis de får rundt så koble dem og prøv på nytt, er det prøving og feiling. |