![]() |
|
| |||
| |||
| PC startar piper en gång, efter mem test ok, läser enheter ok då slutar med markören blinkande, kommer inte att gå vidare. ASUS Terminator P4 xp. kontrollerat alla anslutningar tryed annan hd, mem fortfarande är desamma. eventuella idéer välkomna, funderar på att få en av post testare på eBay. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att leta i ditt moderkort manual för felsökning, bör det stå vad de olika möjliga pip betyder. när du hittar det som står fel har kommit tillbaka och säga, då kan vi försöka hjälpa dig att rätta till problemet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hårddisk fel har för vana att stoppa en dator där.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| När du provat en annan HDD, gjorde du försöka att starta upp med en Windows-installation CD?
| |||
| |||
| Hej, tack för replys, när datorn slutar det innan jag kan starta upp från cd.Anyway jag läst några inlägg och jag försökte trycka på F5 vid uppstart och en möjlighet att hoppa över om jag tryckte på F4 kom upp för ungefär en seccond.After cirka 3 försök fick jag en startmeny. Så jag starta upp från Win XP-skivan, thanks again Steve. |
|
| |||
| |||
| Som jag sa hårddisk har för vana att stoppa inlägg på denna plats, gör alla dina HD's show i BIOS ok? CD_Rom kan orsaka problem även om de leka så koppla bort dem och försöka igen, det är försök och misstag. |