mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Spil PS2 med laptop bruger s-video input port

Reply

Thread Tools
Old 9 marts 2007, 19:44
Ny Medlem Gruppen

Default Spil PS2 med laptop bruger s-video input port

Min laptop har en s-video input havn, så er det muligt at spille mine ps2 gennem min bærbar?

Jeg vil gerne vide, om dette, fordi im på uni og dont har plads eller penge til et TV!

I dont have en TV-tuner, så jeg tænkte, om du kan tilslutte dem uden at få en

ive prøvet:

RCA kabler - gul til s-video adapter
- Rød og hvid til audioindgangen

I cant get any billede: (

Min bærbar specs er:

Operativsystemer:

Microsoft ® Windows ® XP Professional Edition

Forarbejdningsvirksomhederne & Chipset:
2. 2GHz AMD Turion ™ 64 Mobile processor (800 MHz FSB, 1 MB L2 cache)
Nvidia Mobile SLI ChipsetIntel 915PM + ICH6-M chipset

Grafik & Video:
- Dual grafikkort
256MB Nvidia GeForce Go 7900 GS SLI ENABLED

Hukommelse:
2 GB Dual-Channel DDR SDRAM på 400MHz

Opbevaring:
100GB

I / O Ports (Eksternt tilgængelige):
Video: En VGA-stik og En DVI-D stik
TV-out: Et S-Video out stik
Et S-Video In-stikket
Audio In Jack
TV coaxial input stik
IEEE 1394: mini IEEE 1394a (4-pin) port
USB: 4 Hi-Speed USB 2. 0 havne
Bind Scroll Wheel
1 center højttaler stik
1 Surround Speaker stik
1 Front højttaler stik
1 hovedtelefonstik
1 mikrofon-stik
AC3 ud w / Optical trådbunden stik
Netværk: Integreret Gigabit Ethernet RJ-45
Modem: Integreret 56K V. 92 modem RJ-11

Old 9 marts 2007, 21:39
Donor-Gruppen

Korte svar er ja du kan, men jeg ved ikke (personligt) kender nogen måde ved hjælp af kun s-video på grund af båndbredde begrænsninger. Samme med koaksialt stik.

Jeg ville synes, det er muligt din bærbare computer kan have evnen allerede. Bør du dobbelttjekke via din bærbare computer manual eller havne på apparatet for at se, om det har en VIDEO-IN eller vivo grafikkort (r). Hvis ikke du har brug for et PCMCIA TV-tuner kort

Der er også USB video-opsamlings-og TV-tuner bokse, som du kan bruge til at gøre, hvad du forsøger at gøre. Igen, igen båndbredde, din bærbare computer skulle USB 2.0-porte.

Huske på, at hastigheden på din USB-port og laptop arkitektur vil bestemme, hvordan muligt vil det være at spille spil ved hjælp af disse enheder. Den latenstid mellem indgangssignal og det er vist på skærmen kan til tider overstiger en anden, der som jeg er sikker på, at du ved, ville gøre at spille en racing spil eller et første persons skydespil temmelig svært at spille for at sige det mildt.

Du kan også tilslutte din PS2, så du kan spille spil online.

Du skal tilslutte din PS2 til en router via et Ethernet-kabel. Så skal du bruge netadgang disk for at oprette en konto på din PS2. (Hvis du ikke har en harddisk, du kan stadig være i stand til at erhverve en direkte fra Sony).

Du bør ikke have for at skifte alle de indstillinger, hvis du allerede gå på nettet med din bærbare computer. Men med min erfaring med hjemme-netværk, hvad enten kabel eller trådløst, ville jeg ikke regne med at det er uden problemer.

Du har også brug for et spil, der giver dig mulighed for at spille online.

Håber, at dette har hjulpet.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 10 marts 2007, 06:05
Ny Medlem Gruppen

okay!

virkelig noob spørgsmål!

Hvordan kan jeg kontrollere, om sin video i eller vivo, den håndbog, der Alienware gav mig er rubish og det siger mig ikke noget: (
Old 10 marts 2007, 07:13
Donor-Gruppen

Post den model, og jeg vil have en grave ca.

-Kanoakavirus
Old 10 marts 2007, 07:48
Ny Medlem Gruppen

det er Alienware Aurora m9700

i manualen det en liste over de havne på ryggen, en siger, s-video og en siger S-Video ud

Thats så god som den manuelle bliver: (

er der andre havne, som jeg kan bruge, så jeg kan bruge min laptop ligesom en skærm?
Old 10 marts 2007, 08:24
Donor-Gruppen

Jeg har haft en nysgerrig rundt og som den er, du ikke vil være i stand til at gøre det som den eneste video input, du har, er det s-video, og det vil ikke arbejde med det.

Du vil få brug for at købe et kort, som angivet ovenfor, men overvejer at udgifterne til sådanne ting, og de forsinkelser, som jeg har citeret ovenfor, personligt tror jeg, at det ville være spild af penge. Naturligvis Thats din beslutning om at gøre.

Jeg er klar over det er ikke det, du ønskede at høre, men jeg er forpligtet til at give dig min ærlige mening.

-Kanoakavirus
Old 10 marts 2007, 11:09
Ny Medlem Gruppen

disapointing: (

oh well tak for hjælpen!

kan få et kig ind i GameBrigde ting!

nogle siger sin gode andre siger sin fattige
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sort skærm / Audio Kun når de forsøger at afspille video capper General Software Chat 4 3 november 2009 18:21
Jeg kan ikke afspille video filer mickjo Multimedia & Codecs 14 19. jun 2009 00:15
Video Card RAM - laptop skærmkort sutte elioenai Grafikkort & Monitors 3 15 marts 2009 14:49
Hp bærbar USB-porten ikke fungerer ordentligt Julz KUB Laptops, Mobiles & PDA'er 6 3 marts 2009 15:40
Nr. Videoindgang cidere General Hardware Chat 1 31 august 2007 15:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.