vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Pelaa PS2 kanssa kannettava tietokone käyttämällä s-video-tulo satamaan

Reply

Thread Tools
Old 9 maaliskuu 2007, 19:44
Uusi Jäsen

Default Pelaa PS2 kanssa kannettava tietokone käyttämällä s-video-tulo satamaan

Oma kannettava tietokone on s-video panos satama, joten on mahdollista, pelata minun PS2 minun laptop?

Haluan tietää tämän, koska Im uni ja dont on tilaa tai rahaa televisioon!

i dont on tv-viritin, niin ihmettelen, jos voit voidaan liittää niitä ilman, että saat yhden

ive yrittänyt:

RCA-kaapelit - keltaisesta s-video-sovitin
- Punainen ja Valkoinen audiotulon

i cant get any kuva: (

Oma kannettava tietokone tiedot ovat:

Käyttöjärjestelmät:

Microsoft ® Windows ® XP Professional Edition

Jalostajat & Chipset:
2. 2GHz AMD Turion ™ 64 Mobile-prosessori (800MHz FSB, 1MB L2 välimuisti)
Nvidia Mobile SLI ChipsetIntel 915PM + ICH6-M-piirisarja

Grafiikka & Video:
- Kaksoiskansalaisuus grafiikkasovitinta
256MB Nvidia GeForce Go 7900 GS SLI ENABLED

Muisti:
2 Gt: n Dual-Channel DDR SDRAM at 400MHz

Varasto:
100Gb

I / O-Portit (Ulkoisesti saatavilla):
Video: Yksi VGA-liitin ja yksi DVI-D-liitin
TV-out: Yksi S-Video-out liitäntä
Yksi S-Video-liitin
Audiotuloasetukset Jack
TV koaksiaali input-liitäntä
IEEE 1394: mini IEEE 1394a-(4-pin)-porttia
USB: 4 Hi-Speed USB-2. 0 satamien
Nide Selaa Wheel
1 Keskikaiuttimen jack
1 Surround Speaker jack
1 Etukaiutin jack
1 kuulokeliitännän
1 mikrofoni jack
AC3 ulos w / Optinen johto liittimeen
Network: Integroitu Gigabit Ethernet RJ-45
Modeemi: Integroitu 56K V. 92 modeemi RJ-11

Old 9 maaliskuu 2007, 21:39
Rahoittajien ryhmän

Lyhyt vastaus on kyllä voi, mutta en (henkilökohtaisesti) tiedä, miten käyttää vain s-video johtuu kaistanleveys rajoitukset. Sama kanssa koaksiaali liitin.

Luulen on mahdollista kannettavan tietokoneen voi olla mahdollisuus jo. Sinun tulisi tarkistaa kautta kannettavan tietokoneen manuaalisesti tai portteja yksikkö nähdä, jos se on VIDEO-IN tai VIVO näytönohjain (s). Jos ei sinun tarvitse PCMCIA-tv-viritin kortti

Myös USB videosieppausvalmius ja tv-viritin laatikot, jotka voit tehdä mitä yritämme tehdä. Jälleen kerran uudelleen kaistanleveys, kannettavan tietokoneen olisi USB 2.0-porttia.

Muistettava, että nopeus on USB-portti ja kannettava tietokone arkkitehtuuri määrittää, kuinka mahdollista se on pelata pelejä käyttämällä näitä laitteita. The latenssiaika välillä signaalin ja se näyttää monitorin voi ajoittain ylittää toisen, joka Olen varma, että te tiedätte, tekisi pelaa kilpa-pelin tai ensimmäinen henkilö ampuja melko vaikeaa olla liioittelematta.

Voit myös kytkeä PS2, jotta voit pelata pelejä verkossa.

sinun pitää kytkeä PS2 on reitittimen kautta ethernet-kaapelilla. Silloin sinun on käytettävä verkkoon pääsyn levyn luoda tiliäsi PS2. (Jos sinulla ei ole levy saattaa silti pystyä hankkia yksi suora Sony).

Sinun ei tarvitse vaihtaa mitään asetuksia, jos olet jo mennä verkossa kannettavan tietokoneen. Mutta kokemukseni kotiverkot, onko kaapeloitu tai langaton, en halua laskea sitä ilman ongelmia.

Tarvitset myös peli, jonka avulla voit pelata verkossa.

Toivomme, että tämä on auttanut.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 10 maaliskuu 2007, 06:05
Uusi Jäsen

okei!

todella noob kysymys!

Miten voin tarkistaa, onko sen videon tai vivo, manuaalinen että Alienware antoi minulle on rubish ja se kertoo minulle mitään: (
Old 10 maaliskuu 2007, 07:13
Rahoittajien ryhmän

Post mallin ja I'll on kaivaa noin.

-Kanoakavirus
Old 10 maaliskuu 2007, 07:48
Uusi Jäsen

se on Alienware Aurora m9700

"Manual luetellaan porttia takana, yksi sanoo, s-video ja yksi sanonta S-Video Out

thats yhtä hyvä kuin manuaalinen saa: (

Onko muissa satamissa, että voin käyttää, jotta voin käyttää kannettavassa tietokoneessa aivan kuten seurata?
Old 10 maaliskuu 2007, 08:24
Rahoittajien ryhmän

Olen ollut utelias ympäri ja sellaisena kuin se on et ei pystynyt tekemään sitä ainoa videotulon sinulla on s-videon ja se ei toimi käytät sitä.

Olet menossa tarvitse ostaa kortin kuten edellä todettiin, mutta kun otetaan huomioon kustannukset tällaisia asioita ja viivästykset Olen edellä mainittu, henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että olisi hukkaan heitettyä rahaa. Tietenkin thats oma päätös.

Ymmärrän, että ei ole sitä, mitä halusivat kuulla, mutta olen velvollinen antamaan teille rehellinen mielipide.

-Kanoakavirus
Old 10 maaliskuu 2007, 11:09
Uusi Jäsen

disapointing: (

No kiitos avusta!

saattaa olla tutkimaan GameBrigde asia!

Jotkut sanovat sen hyvä toiset sanovat sen huono
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Black Screen / Audio Vasta kun yrität toistaa video capper General Software Chat 4 3 marraskuu 2009 18:21
En voi toistaa videotiedostoja mickjo Multimedia & Codecs 14 19th Jun 2009 00:15
Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät elioenai Graphics Cards & Näytöt 3 15. Maaliskuu 2009 14:49
Hp kannettavaan USB-portti ei toimi kunnolla Julz kub Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 6 3. Maaliskuu 2009 15:40
N: o Videotulo siiderien Rautatavaran Chat 1 31. Aug 2007 15:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.