![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma kannettava tietokone on s-video panos satama, joten on mahdollista, pelata minun PS2 minun laptop? Haluan tietää tämän, koska Im uni ja dont on tilaa tai rahaa televisioon! i dont on tv-viritin, niin ihmettelen, jos voit voidaan liittää niitä ilman, että saat yhden ive yrittänyt: RCA-kaapelit - keltaisesta s-video-sovitin - Punainen ja Valkoinen audiotulon i cant get any kuva: ( Oma kannettava tietokone tiedot ovat: Käyttöjärjestelmät: Microsoft ® Windows ® XP Professional Edition Jalostajat & Chipset: 2. 2GHz AMD Turion ™ 64 Mobile-prosessori (800MHz FSB, 1MB L2 välimuisti) Nvidia Mobile SLI ChipsetIntel 915PM + ICH6-M-piirisarja Grafiikka & Video: - Kaksoiskansalaisuus grafiikkasovitinta 256MB Nvidia GeForce Go 7900 GS SLI ENABLED Muisti: 2 Gt: n Dual-Channel DDR SDRAM at 400MHz Varasto: 100Gb I / O-Portit (Ulkoisesti saatavilla): Video: Yksi VGA-liitin ja yksi DVI-D-liitin TV-out: Yksi S-Video-out liitäntä Yksi S-Video-liitin Audiotuloasetukset Jack TV koaksiaali input-liitäntä IEEE 1394: mini IEEE 1394a-(4-pin)-porttia USB: 4 Hi-Speed USB-2. 0 satamien Nide Selaa Wheel 1 Keskikaiuttimen jack 1 Surround Speaker jack 1 Etukaiutin jack 1 kuulokeliitännän 1 mikrofoni jack AC3 ulos w / Optinen johto liittimeen Network: Integroitu Gigabit Ethernet RJ-45 Modeemi: Integroitu 56K V. 92 modeemi RJ-11 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyhyt vastaus on kyllä voi, mutta en (henkilökohtaisesti) tiedä, miten käyttää vain s-video johtuu kaistanleveys rajoitukset. Sama kanssa koaksiaali liitin. Luulen on mahdollista kannettavan tietokoneen voi olla mahdollisuus jo. Sinun tulisi tarkistaa kautta kannettavan tietokoneen manuaalisesti tai portteja yksikkö nähdä, jos se on VIDEO-IN tai VIVO näytönohjain (s). Jos ei sinun tarvitse PCMCIA-tv-viritin kortti Myös USB videosieppausvalmius ja tv-viritin laatikot, jotka voit tehdä mitä yritämme tehdä. Jälleen kerran uudelleen kaistanleveys, kannettavan tietokoneen olisi USB 2.0-porttia. Muistettava, että nopeus on USB-portti ja kannettava tietokone arkkitehtuuri määrittää, kuinka mahdollista se on pelata pelejä käyttämällä näitä laitteita. The latenssiaika välillä signaalin ja se näyttää monitorin voi ajoittain ylittää toisen, joka Olen varma, että te tiedätte, tekisi pelaa kilpa-pelin tai ensimmäinen henkilö ampuja melko vaikeaa olla liioittelematta. Voit myös kytkeä PS2, jotta voit pelata pelejä verkossa. sinun pitää kytkeä PS2 on reitittimen kautta ethernet-kaapelilla. Silloin sinun on käytettävä verkkoon pääsyn levyn luoda tiliäsi PS2. (Jos sinulla ei ole levy saattaa silti pystyä hankkia yksi suora Sony). Sinun ei tarvitse vaihtaa mitään asetuksia, jos olet jo mennä verkossa kannettavan tietokoneen. Mutta kokemukseni kotiverkot, onko kaapeloitu tai langaton, en halua laskea sitä ilman ongelmia. Tarvitset myös peli, jonka avulla voit pelata verkossa. Toivomme, että tämä on auttanut.
|
| |||
| |||
| okei! todella noob kysymys! Miten voin tarkistaa, onko sen videon tai vivo, manuaalinen että Alienware antoi minulle on rubish ja se kertoo minulle mitään: ( |
|
| |||
| |||
| Post mallin ja I'll on kaivaa noin.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| se on Alienware Aurora m9700 "Manual luetellaan porttia takana, yksi sanoo, s-video ja yksi sanonta S-Video Out thats yhtä hyvä kuin manuaalinen saa: ( Onko muissa satamissa, että voin käyttää, jotta voin käyttää kannettavassa tietokoneessa aivan kuten seurata? |
|
| |||
| |||
| Olen ollut utelias ympäri ja sellaisena kuin se on et ei pystynyt tekemään sitä ainoa videotulon sinulla on s-videon ja se ei toimi käytät sitä. Olet menossa tarvitse ostaa kortin kuten edellä todettiin, mutta kun otetaan huomioon kustannukset tällaisia asioita ja viivästykset Olen edellä mainittu, henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että olisi hukkaan heitettyä rahaa. Tietenkin thats oma päätös. Ymmärrän, että ei ole sitä, mitä halusivat kuulla, mutta olen velvollinen antamaan teille rehellinen mielipide.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| disapointing: ( No kiitos avusta! saattaa olla tutkimaan GameBrigde asia! Jotkut sanovat sen hyvä toiset sanovat sen huono |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Black Screen / Audio Vasta kun yrität toistaa video | capper | General Software Chat | 4 | 3 marraskuu 2009 18:21 |
| En voi toistaa videotiedostoja | mickjo | Multimedia & Codecs | 14 | 19th Jun 2009 00:15 |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Hp kannettavaan USB-portti ei toimi kunnolla | Julz kub | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 3. Maaliskuu 2009 15:40 |
| N: o Videotulo | siiderien | Rautatavaran Chat | 1 | 31. Aug 2007 15:07 |
| Thread Tools | |
| |