![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn laptop heeft een s-video input haven, dus is het mogelijk om te spelen mijn ps2 via mijn laptop? i want to know about this, omdat im op uni en dont hebben de ruimte of geld voor een tv! i dont hebben een tv-tuner, dus ik vroeg me af als je verbinding kunt maken zonder dat ze om een ive geprobeerd: RCA kabels - geel naar S-video-adapter - Rood en Wit op de audio-ingang i cant get any foto: ( Mijn laptop specs zijn: Besturingssystemen: Microsoft ® Windows ® XP Professional Edition Processoren & Chipset: 2. 2GHz AMD Turion ™ 64 Mobile Processor (800MHz FSB, 1MB L2 Cache) Nvidia SLI ChipsetIntel Mobile 915PM + ICH6-M chipset Graphics & Video: - Dual Graphics Cards 256MB Nvidia GeForce Go 7900 GS SLI ENABLED Geheugen: 2GB dual-channel DDR-SDRAM op 400MHz Opslag: 100GB I / O-poorten (extern toegankelijk): Video: Een VGA-connector en een DVI-D-connector TV-out: Een S-Video out connector Een S-Video In-aansluiting Audio In Jack TV coaxiale input connector IEEE 1394: mini IEEE 1394a (4-pins) poort USB: 4 Hi-speed USB 2. 0 havens Deel Scroll Wheel 1 Center luidspreker aansluiting 1 Surround Speaker aansluiting 1 Front luidspreker aansluiting 1 koptelefoonaansluiting 1 microfoon-aansluiting AC3 out w / Optische kabel aansluiting Netwerk: geïntegreerde Gigabit Ethernet RJ-45 Modem: Integrated 56K modem V. 92 RJ-11 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Korte antwoord is: ja, maar ik kan je niet (persoonlijk) kennen van enkele wijze het gebruik van alleen de s-video toe te schrijven aan bandbreedte beperkingen. Hetzelfde met de coax-aansluiting. Ik denk dat het mogelijk uw laptop kan hebben de mogelijkheid reeds. U moet controleren via uw laptop handmatig of poorten op het apparaat om te zien of het heeft een video-of VIVO videokaart (s). Zo niet moet je een PCMCIA-tv tuner kaart Er zijn ook USB-video-opname en tv-tuner vakken die u kunt gebruiken om te doen wat je probeert te doen. Nogmaals, opnieuw bandbreedte, uw laptop zou moeten USB 2.0-poorten. Houd er rekening mee dat de snelheid van uw USB-poort en laptop architectuur zal bepalen hoe haalbaar zal zijn om spelletjes met deze apparaten. De latentietijd tussen het ingangssignaal en het display op de monitor kan, soms meer dan een tweede, die zoals ik ben er zeker van dat u weet, zou het afspelen van een racespel of een first person shooter nogal moeilijk om te spelen op zijn zachtst gezegd. U kunt ook een verbinding tussen uw ps2 om u te spelen games online. moet u uw ps2 naar een router via een ethernet kabel. Dan moet u gebruik maken van de toegang tot het netwerk schijf om een account te maken op je PS2. (Als u niet beschikt over een harde schijf kunt u nog steeds in staat om een rechtstreekse van Sony). U dient niet te schakelen alle instellingen als u al online gaat met je laptop. Maar met mijn ervaring op het gebied van home-netwerken, of kabel of draadloos, ik zou niet rekenen op dat het zonder problemen. U moet ook een game waarmee u online spelen. Hoop dat dit heeft geholpen.
|
| |||
| |||
| oke! echt noob vraag! Hoe kan ik controleren of de video in vivo of de handleiding die Alienware gaf me is rubish en het zegt me niets: ( |
|
| |||
| |||
| Post van het model en ik heb een opgraving rond.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Het is de Alienware Aurora m9700 in de handleiding maar noemt de poorten op de achterkant, zegt een s-video en een gezegde S-VIDEO OUT dat is zo goed als de handleiding krijgt: ( zijn er nog andere poorten die ik kan gebruiken zodat ik kan mijn laptop net als monitor? |
|
| |||
| |||
| Ik had een fijne neus rond en als hij staat je niet te kunnen doen als de enige video-ingang die u hebt is de s-video en het zal niet werken met behulp van dat. Je gaat noodzaak om de aanschaf van een kaart als hierboven vermeld, maar gezien de kosten van deze dingen en de vertragingen Ik heb zoals hierboven genoemd, persoonlijk vind ik het zou een verspilling van geld. Natuurlijk, dat is uw beslissing om te nemen. Ik realiseer me dat is niet wat je wilde horen, maar ik ben verplicht om u mijn eerlijke mening.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| disapointing: ( oh en bedankt voor de hulp! misschien eens een kijkje in de GameBrigde ding! Sommigen zeggen dat zijn goede anderen zeggen haar armen |