mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Spill PS2 med laptop bruker s-video inngang port

Reply

Thread Tools
Old 9 mars 2007, 19:44
New Member Group

Min laptop har en s-video skriving porten, så er det mulig å spille min ps2 gjennom min laptop?

Jeg vil vite om dette, fordi im ved uni og ikke har plass eller penger til en tv!

jeg dont ha en TV tuner, så jeg lurte på om du kan koble dem uten å få en

Ive forsøkt:

RCA kabler - gul til s-video-adapter
- Rød og hvit til lydinngang

jeg skrånende få noe bilde: (

Min laptop spesifikasjoner er:

Operativsystemer:

Microsoft ® Windows ® XP Professional Edition

Prosessorer og brikkesett:
2. 2GHz AMD Turion ™ 64 Mobile prosessor (800MHz FSB, 1MB L2 Cache)
Nvidia Mobile SLI ChipsetIntel 915PM + ICH6-M brikkesett

Bilde & Video:
- Dual Kabinetter
256MB Nvidia GeForce Go 7900 GS SLI ENABLED

Minne:
2 GB Dual Channel DDR SDRAM på 400 MHz

Lagring:
100GB

I / O Ports (Eksternt tilgjengelig):
Video: Et VGA-kontakt og en DVI-D-kontakt
TV-out: One S-Video ut kopling
En S-Video-I-kontakten
Audio In Jack
TV koaksial inngang kontakten
IEEE 1394: mini IEEE 1394a (4-pin) port
USB: 4 Hi-Speed USB 2. 0 porter
Volum rullehjul
1 midthøyttaleren jack
1 Surround Speaker jack
1 Front speaker jack
1 hodetelefonkontakt
1 mikrofonen jack
AC3 ut m / optisk kabel jack
Nettverk: Integrert Gigabit Ethernet RJ-45
Modem: Integrert 56K V. 92 modem RJ-11

Old 9 mars 2007, 21:39
Donor Group

Korte svaret er ja kan du men jeg kan ikke (personlig) vet om noen måte å bruke bare den s-video på grunn av båndbredde begrensninger. Samme med koaksial kontakt.

Jeg vil tro det er mulig den bærbare kan ha muligheten allerede. Du bør dobbeltsjekke gjennom din bærbare manuell eller portene på enheten for å se om det har en VIDEO-IN eller Vivo videocard (e). Hvis ikke må du ha et PCMCIA TV tuner kort

Det finnes også USB videoopptak og TV tuner bokser som du kan bruke til å gjøre hva du prøver å gjøre. Igjen er båndbredden din laptop ville trenge USB 2.0-porter.

Husk at hastigheten på din USB-port og laptop-arkitektur vil avgjøre hvordan mulig vil det være å spille spill som bruker disse enhetene. Den ventetid mellom inngangssignalet og det vises på skjermen kan, til tider, enn et sekund, som jeg er sikker på at du vet, ville gjøre spille en racing spill eller et første person shooter ganske vanskelig å spille for å si det mildt.

Du kan også koble din ps2 for at du skal kunne spille spill online.

må du koble ps2 til en router via en Ethernet-kabel. Deretter må du bruke nettverket tilgang plate å opprette en konto på ps2. (Hvis du ikke har en disk, kan du fortsatt være i stand til å anskaffe en direkte fra Sony).

Du bør ikke ha for å veksle noen innstillinger hvis du allerede går på Internett med den bærbare. Men med min erfaring av hjemme-nettverk, enten cabled eller trådløst, jeg ville ikke stole på at det er uten sine problemer.

Du trenger også et spill som gjør at du kan spille online.

Håper dette har hjulpet.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 10nde 2007 Mar, 06:05
New Member Group

ok!

virkelig noob spørsmål!

Hvordan kan jeg sjekke om videoen eller vivo, manualen som Alienware ga meg er rubish og det forteller meg ingenting: (
Old 10nde 2007 Mar, 07:13
Donor Group

Post modellen og jeg vil ha deg rundt.

-Kanoakavirus
Old 10nde 2007 Mar, 07:48
New Member Group

det er Alienware Aurora m9700

i håndboken viser portene på baksiden, én sier s-video og en ordtak S-Video ut

Det er så god som den manuelle blir: (

Er det andre porter som jeg kan bruke slik at jeg kan bruke min laptop som en monitor?
Old 10nde 2007 Mar, 08:24
Donor Group

Jeg har hatt en nosey rundt og så står du ikke skal kunne gjøre det som den eneste videoinngang du er s-video og det vil ikke bruke det.

Du kommer til å trenge å kjøpe et kort som nevnt ovenfor, men vurderer kostnadene for slike ting og forsinkelser jeg har sitert ovenfor, personlig tror jeg det vil være en sløsing med penger. Selvfølgelig, dvs din beslutning om å gjøre.

Jeg innser at ikke det du ønsket å høre, men jeg er forpliktet til å gi deg min ærlige mening.

-Kanoakavirus
Old 10nde 2007 Mar, 11:09
New Member Group

disapointing: (

nåvel takk for hjelpen!

kan du ta en titt inn i GameBrigde thing!

noen sier det gode andre sier den fattige
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.