vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Ole hyvä ja voit auttaa minua valitse sopiva palvelin minun pienyritysten

Reply

Thread Tools
Old 2 kesäkuu 2008, 15:00
Uusi Jäsen

Tämä on pitkä postitse mutta olen todella tarvitsevat apuasi joten toteutettava aikaa lukea! Olen kiinnostunut ostamaan palvelin minun pienyrityksille ja sopiva ohjelmisto (OS, varamaksutapaa ohjelmistot jne.). Minulla on hyvin rajallinen budjetti (haluaisin saada jotain alle £ 500, mieluiten vähemmän, mutta myös käyttää hieman enemmän, jos tarpeen). Sillä on oltava Microsoft palvelimen käyttöjärjestelmä se olen HAKU suorittaa tietokanta intensiivinen CRM-palvelimen sovellus sitä myös tulevaisuudessa.

Nämä ovat keskeisiä tehtäviä palvelin tarvitsee tehdä:
- Tuki 3 asiakas kpl
- Painaminen
- Varastointi yhteinen yritys dokumentit ja tiedostot
- Keski-varmuuskopion sijainti kaikki asiakkaan kpl
- Etäkäyttö yrityksen asiakirjoja
- Suorita tietokannan intensiivinen server-sovellus / CRM
- Etkö ole varma, mitä on mukana käynnissä oman Exchange-palvelimen järjestelmän sähköpostit, mutta olen maksava £ 20 kuukaudessa 3 X 2GB vaihto sähköpostilaatikkoa alkaen fasthosts. Olisi kiva päästä eroon tämän kustannuksella

Minun tutkimuksen ja harkitsee rajallinen budjetti, ajattelin mennä varten seuraavat asetukset:
- HP ProLiant-palvelimen
- Windows Small Business Server 2003
- 1 X 500 Gt kiintolevy (tilaa 3 extra drives) - kuuma swappable
- Dual Core-suoritin
- 1Gb RAM
- Käytä ulkoista 1Tb USB-kovalevy (LaCie), joita käytetään palvelimen varmuuskopiointi

Olen puhunut muutamia ihmisiä, jotka ovat antaneet minulle erilaisia suosituksia, joten halusin tulla tänne hankkia asiantuntijalausuntoja. Samoin kuin neuvontaa, vastauksia joihinkin näistä kysymyksistä olisi hyvä:
- Nauha-asemat näyttävät yleisin palvelin varmuuskopio ratkaisu, mutta asemat ovat niin kalliita? Miksi nauha-asemat on yleisin ratkaisu? Onko se huono idea tehdä varmuuskopiot joka 1Tb USB Lacie ulkoinen kiintolevy? (Valitsin tämän rajoittaa kustannuksia nyt)
- Toiseksi, minun pitäisi miettiä saada useampi kuin yksi kovalevy?
- En tiedä, mitä RAID-ohjain, mutta ihmiset sanovat minulle olisi harkittava saada sellaisen?
- Pitäisikö minun saada lisää RAM-muistia tai isompi kiintolevy, vai onko tämä riittää nyt?
- Windows Small Business Server 2003 kuulostaa olisi hieman helpompi hallinnoida kuin Windows Server. Olenko oikeassa, kun se valitsi tällaisen palvelimen OS?

En halua mennä ylilyönti tilassa kuin minä tarvitsen joka pennin voin saan käsiini juuri nyt, mutta olen myös eivät halua vääriä talouksia. PLEASE voit folks auttaa minut ulos täältä. Minkälaista palvelimen haluaisit suositella minun mennä? Ole hyvä ja voit antaa minulle linkin mitään hyvää ennalta järjestelmien siellä (esim. myymälöissä, kuten www.ebuyer.com ). Lopuksi, yritä selittää teknisten termien teidän vastauksia niin en ole asiantuntija ollenkaan! Kiitos
Old 2 kesäkuu 2008, 17:17
Rahoittajien ryhmän

Voi ei! Olen kadottanut koko postitse! Eek. No I'll retype sitä.

USB tulee paljon hitaampaa kuin luulisi, vaikka sinulla on ajastettu tehtävä öisin backups. Se on myös epäonnistumisten osuus, joka on sama kuin säännöllisesti kiintolevy, joten parempi ratkaisu on kaksi tai kolme Levykkeiden RAID 5, mikä tarkoittaa sitä, jos yksi tai useita HDD ei auta, voit korvata sen / niiden ja on tietosi edelleen.

Nauha on järkevää vain, jos .. well .. se on sen arvoista. Edut ovat kapasiteetti, kustannusten (erityisesti ne kaksi, voit pitää ostavat enemmän nauha), ja luotettavuus, jos ne paremmin palvelee useampi HDDs sitten se on oikea tapa edetä.

Haluaisin vakavasti harkita rakennuksen palvelimen itse tai maksaa joku rakentaa se menettää yläpuolista HP: n tule heittää sinua. Ainakin, käytä jotain Ibuypower, joka ei ylihinnoitellut teitä tässä suhteessa. Server ostajat ovat huonommin kuin työpöydän ostajien koska se olettaa, että kuka tahansa, joka ostaa palvelin on menossa voi maksaa pois nenästä. Hyvä palvelimen tapauksessa pitäisi sallia modulaarisuus, joten ei menetä mitään menee prebuilt.

A Xeon E3110-järjestelmä on moninopeuksinen kovalevyt (ehkä 3) in RAID 5, hyvä määrä RAM-muistia (2 Gt on todella pienin työpöydälle ja jos aiot tehdä tiivistä kamaa haluat niin paljon kuin mahdollista) , joka tapauksessa, että voit swap ne HDDs sisään ja ulos ilman avaamista koko asia olisi sovi budjettiasi. Jos tämä ei ole vaihtoehto, haluan harkita ostaa HP kuten perus-ja tilaus vähintään toisen GB RAM-muistia (ellei enemmän) ja vähintään yksi ylimääräinen kiintolevylle. Kapasiteetin kysymys tulee subjektiivinen: En tiedä, kuinka paljon tietoa olet aiotaan crunching ja onko kahdella 500s tai kolme 350s tai kolme 250s tai jne. tulee olla riittävä, mutta pitää mielessä, että se on hyvä levittää sitä kautta useita asemia mahdollisimman paljon.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2 kesäkuu 2008, 17:40
Uusi Jäsen

Hi Carbon, Kiitos vastauksestasi. Ainoa syy miksi olen harkitsee irrotettava HDD on, että minun on kyettävä toteuttamaan minun varmuuskopiointi muualla vain siinä tapauksessa, että murto-, palo-, jne. Myös nauha-asemat ovat niin kalliita! En arvostavat kuitenkin, että nauha media on halpa, niin olenko oikeassa siinä, että olet sitä mieltä, minun pitäisi investoida nauha-asemaan ja joukko-nauhoja?

Olen myös miettinyt, mitä mieltä olet varmuuskopio-ohjelmisto palvelimelle backups onto tape media tai irrotettava HDD. Voiko Windows Small Business Server 2003 varmuuskopion apuohjelma oltava riittävät (pari ihmistä työskentelee IT jälleenmyyjä yritykset sitä mieltä, että ei ole mitään hyötyä vakavia käyttö) tai minun pitäisi maksaa pois Symantec Backup Exec (joka on postata)? Onko halvempia vaihtoehtoja siellä varmuuskopioida exec?

Lisäksi on Windows Small Business Server 2003 oikea tapa edetä?

Jos en mennä useita kovalevyjä, joudunko saada RAID-ohjain? Myös, mikä on RAID tarkasti, ja tarkoitus on RAID-ohjain?

Lopuksi, oletteko todellakin sitä mieltä, en voi tallentaa yli 100 puntaa, jos saan palvelimen rakennettu? Se, mikä herätti minut saa HP: n ProLiant on 3 vuotta takuuta ne antavat niiden kanssa (Dell maksun kautta nenä tämän) ja joku kertoi minulle, että ILO: n (integroidun valossa out)-ominaisuutta HP Proliants on todella hyvä.

Sorry for kaikkiin kysymyksiin, mutta olen todella arvostamme apuanne.
Old 2 kesäkuu 2008, 19:04
Rahoittajien ryhmän

Se voi olla sen arvoista tekemään nauha-asema, jos punnitaan vastaan HDD ratkaisu on halvempaa / tehokkaampaa pitkällä aikavälillä - voit käyttää myös ulkoisen SATA yhteydessä, joiden pitäisi antaa sinulle siirrettävyyden (ja nopeus!) Tarvitset.

Koska RAID-ohjain - RAID on pohjimmiltaan redundanssin järjestelmä että "raidat" tietosi useiden HDDs, jolloin irtisanomisen vuonna vika. Joskus se on sen arvoista ostaa RAID-ohjain, joskus laivalla RAID (on emolevyn) on tarpeeksi. Seuraavassa artiklaan. En halua kannattaa asettaa palvelimeen ilman jonkinlaista RAID!

Mitä tulee ohjelmisto, en todellakaan voi sanoa. Minulla ei ole kokemusta Windows-palvelimen varmuuskopiointi kamaa.

Kustannus kysymys on vaihtuva - mitä ProLiant järjestelmä olet menossa ostamaan? Takuut ei pitäisi olla kysymys, palvelin osat on yleensä erittäin pitkät takuut, päälle usein elinikäinen takuu saattaa tietokoneen osien yleensä. Ainoa haittapuoli on se lähettää osan takaisin sijasta koko ruutuun, jos jokin epäonnistuu, ja joilla ei ole samanlaista "walk-you-through"-tukea HP on. Jos on olemassa huomattava kustannuserä ero, se on jotain haluan suositella, etenkin jos sinulla on joku kokenut hallinnoimiseksi.

ILO on oikeastaan vain tule olemaan merkittävää hyötyä, jos olet kiinni palvelimesi on tietojenkäsittelyjärjestelmä. Se ei tunnu yhtä jos näin on, sinun on fyysinen pääsy lähes koko ajan niin etähallinnan ei pitäisi olla, että suuri on käsitellä. En voi uskoa, että he halua tehdä tätä ominaisuutta Windows laatikot kun yksinkertainen SSH voi tehdä paljon samoja tehtäviä Unix-ruutuun.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.