mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Please Hjælp - tastatur

Reply

Thread Tools
Old 26. maj 2008, 01:23
Ny Medlem Gruppen

Default Please Hjælp - tastatur

Hey Guys, I'm nye

Er det muligt at have 2 tastaturer på den samme computer, men programmet tasterne på kun én af dem?

Ive fik 2 tastaturer, et trådløst og ikke trådløst,
Jeg ved, at der er software derude, der ikke nøglen programing.

men jeg havnt været i stand til at finde en de gør det på duel keybored og stadig holde en normal.

Jeg håber, at det giver mening.

Alex
alias Slob
Old 26. maj 2008, 04:29
Ny Medlem Gruppen

Først og fremmest velkommen til Computer Juce

Andet af alle.
Jeg har aldrig set en dobbelt tastatur pc i hele mit liv. Dual Screen. Dobbelt stereo. Dual alt andet, men aldrig tastaturer. Med undtagelse af laptops obvously. Men det betyder ikke, at det ikke possilbe kan det kun betyde sin meget, meget sjældne.
Old 26. maj 2008, 05:04
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Guleroden View Post
Først og fremmest velkommen til Computer Juce

Andet af alle.
Jeg har aldrig set en dobbelt tastatur pc i hele mit liv. Dual Screen. Dobbelt stereo. Dual alt andet, men aldrig tastaturer. Med undtagelse af laptops obvously. Men det betyder ikke, at det ikke possilbe kan det kun betyde sin meget, meget sjældne.
Sin kun 2 tastatur sluttet til den samme comeputer, 1 a USB trådløse og de øvrige en normal USB.

Jeg tænkte på, om nogen er kommet på tværs af softwaren til at programmere enkelt nøgler til at gøre ting. gerne tryk 'm' for media player og 'p' for photoshop ECT

Tak
Old 26. maj 2008, 09:42
Donor-Gruppen

Ive læse dette før i andre fora, og de aldrig har dobbelt kayboards i den sidste ende, dont tror dens mulige makker
Old 31. maj 2008, 08:37
Donor-Gruppen

Nej Du kan ikke have to keyboards på samme computer. Mange har forsøgt, men ingen fik det til at arbejde som FA'er som jeg kender fra.

Når det er sagt, det ser ud ved hjælp af et spil-pad sideløbende tastaturet kan være løsningen. Program knapperne af dit spil-pad for de funktioner, du vil bruge, og presto. Også påtager sig et langt mindre plads på skrivebordet end to tastaturer.

Cheers:
Chris

Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM Hukommelse:
4GB Micron PC-6400 (800 MHz)
Grafikkort (r):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Lydkort:
Ombord 7.1 Sound
Harddisk (e):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optisk drev (r):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Sag / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600 W PSU
Køling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Network / Internet:
Ombord
Monitor (s):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 31. maj 2008, 16:11
Donor-Gruppen

og jeg er nødt til at tastaturer på min PC!
en USB (mine største, jeg altid bruge) og den anden er den normale tastatur stik (heks jeg bruge til at få adgang til min bios som USB-tastatur plejer arbejde på bios post), men begge tastaturer arbejde perfekt Jeg vil af den forventede eller anden form for problem gerne frysning, men jeg har haft dette for 2years nu med noget problem .. som for programmering et af de tastaturer nøgler til at gøre visse ting jeg ikke sikker på, om du kan gøre, at selv hvis man kunne jeg tror, at det ville gøre det samme på den anden tastatur

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 31. maj 2008, 23:47
Donor-Gruppen

Den eneste måde jeg kan tænke ud er at få et tastatur, der understøtter centrale kortlægning ligesom Logitech G11. Arbejder en behandling med 18 programmerbare taster. ikke sikker på hvordan dette ville opføre sig, hvis den er sluttet til en pc sammen med en standrd tastatur.

Skål
Chris.
Old 1. juni 2008, 01:12
Donor-Gruppen

pete21, jeg, at såvel Jeg har mit G15 tastatur til normal ting, men en gammel PS/2-tastatur også tilsluttes til brug for bios osv.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Keyboard Fejl eller No Keyboard Present klare General Hardware Chat 20 27 oktober 2009 16:26
Keyboard hjælpe please! tomford100 Laptops, Mobiles & PDA'er 3 13. sep 2007 12:01
Keyboard Konfiguration - Setup Logitech tastatur i Windows Computer Spec General Hardware Chat 3 16. maj 2007 06:31
Keyboard - Hvordan at rengøre tastaturet? Det glyphon General Hardware Chat 7 4 oktober 2006 15:26
Tastatur og mus - Jeg har et problem med min nye tastatur og mus ... Elite Techs General Hardware Chat 4 19. sep 2006 01:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.