![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Guys, I'm nye Er det muligt at have 2 tastaturer på den samme computer, men programmet tasterne på kun én af dem? Ive fik 2 tastaturer, et trådløst og ikke trådløst, Jeg ved, at der er software derude, der ikke nøglen programing. men jeg havnt været i stand til at finde en de gør det på duel keybored og stadig holde en normal. Jeg håber, at det giver mening. Alex alias Slob |
|
| |||
| |||
| Først og fremmest velkommen til Computer Juce Andet af alle. Jeg har aldrig set en dobbelt tastatur pc i hele mit liv. Dual Screen. Dobbelt stereo. Dual alt andet, men aldrig tastaturer. Med undtagelse af laptops obvously. Men det betyder ikke, at det ikke possilbe kan det kun betyde sin meget, meget sjældne. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg tænkte på, om nogen er kommet på tværs af softwaren til at programmere enkelt nøgler til at gøre ting. gerne tryk 'm' for media player og 'p' for photoshop ECT Tak |
|
| |||
| |||
| Ive læse dette før i andre fora, og de aldrig har dobbelt kayboards i den sidste ende, dont tror dens mulige makker |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej Du kan ikke have to keyboards på samme computer. Mange har forsøgt, men ingen fik det til at arbejde som FA'er som jeg kender fra.
Når det er sagt, det ser ud ved hjælp af et spil-pad sideløbende tastaturet kan være løsningen. Program knapperne af dit spil-pad for de funktioner, du vil bruge, og presto. Også påtager sig et langt mindre plads på skrivebordet end to tastaturer. Cheers: Chris Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| og jeg er nødt til at tastaturer på min PC! ![]() en USB (mine største, jeg altid bruge) og den anden er den normale tastatur stik (heks jeg bruge til at få adgang til min bios som USB-tastatur plejer arbejde på bios post), men begge tastaturer arbejde perfekt Jeg vil af den forventede eller anden form for problem gerne frysning, men jeg har haft dette for 2years nu med noget problem .. som for programmering et af de tastaturer nøgler til at gøre visse ting jeg ikke sikker på, om du kan gøre, at selv hvis man kunne jeg tror, at det ville gøre det samme på den anden tastatur
|
| |||
| |||
| Den eneste måde jeg kan tænke ud er at få et tastatur, der understøtter centrale kortlægning ligesom Logitech G11. Arbejder en behandling med 18 programmerbare taster. ikke sikker på hvordan dette ville opføre sig, hvis den er sluttet til en pc sammen med en standrd tastatur. Skål Chris. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| pete21, jeg, at såvel
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Keyboard Fejl eller No Keyboard Present | klare | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Keyboard hjælpe please! | tomford100 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 13. sep 2007 12:01 |
| Keyboard Konfiguration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16. maj 2007 06:31 |
| Keyboard - Hvordan at rengøre tastaturet? | Det glyphon | General Hardware Chat | 7 | 4 oktober 2006 15:26 |
| Tastatur og mus - Jeg har et problem med min nye tastatur og mus ... | Elite Techs | General Hardware Chat | 4 | 19. sep 2006 01:38 |
| Thread Tools | |
| |