![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Guys, I'm new Onko mahdollista saada 2 näppäimistöt tietokoneeseen, mutta ohjelma avaimet vain yksi heistä? Ive sai 2 koskettimet, langaton ja langattomat verkot, Tiedän, että on ohjelmisto siellä, että ei keskeinen ohjelmointi. mutta i havnt voinut löytää yksi ei se duel keybored ja silti pitää tavanomaisen. Toivon, että on järkevää. Alex alias Slob |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin kaikki tervetulleita Computer Juce Toiseksi kaikille. En ole koskaan nähnyt kaksi näppäimistö PC minun koko elämän. Dual-ruudulla. Dual stereo. Dual kaiken muun, mutta ei koskaan näppäimistöjä. Kanssa lukuun ottamatta läppäreissä obvously. Mikä ei kuitenkaan tarkoita sen ei possilbe se voi tarkoita ainoastaan sen erittäin hyvin harvinaisia. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Mietin jos joku on törmännyt ohjelmistoja ohjelman yksi avaintekijöistä tehdä juttuja. kuten paina "m" media player ja 'p' Photoshop ect Kiitos |
|
| |||
| |||
| Ive lue tämä ennen kuin muilla foorumeilla, ja he eivät koskaan ei kaksoiskäyttöä kayboards loppujen lopuksi, dont ajatella sen mahdollista perämies |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei, et voi olla kaksi näppäimistöt tietokoneeseen. Monet ovat yrittäneet, mutta kukaan ei saanut sitä toimimaan fas kuin tiedän pois.
Ottaa sanoi, että näyttää siltä, että käyttämällä peli-alustan rinnalla näppäimistön voisi olla ratkaisu. Ohjelmoida painikkeet oman riista-pad for toimintoja haluat käyttää, ja presto. Myös vie paljon vähemmän tilaa pöydällänne kuin kaksi näppäimistöjä. Cheers: Chris My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on koskettimet minun pc! ![]() yksi usb (minun tärkein i aina käytössä) ja toinen on normaali näppäimistö liitäntä (mustaeväkampela i käyttämääsi minun bios kuin usb näppäimistö tapana työskennellä bios post) mutta molemmat koskettimet työn täydellinen i olisi odotettavissa jonkinlainen ongelma, kuten jäädyttämisestä, mutta minulla on ollut tämän 2vuotta nyt ei ole ongelma .. kuten ohjelmointi jonkin näppäimistöt avaimet tehtävä tiettyjä juttuja en ole varma, voit tehdä, että vaikka sinulla voisi mielestäni tehdä samoin toisella näppäimistö
|
| |||
| |||
| Ainoa tapa Voin ajatella pois on saada näppäimistö, joka tukee keskeinen kartoitus kuten Logitech G11. Teoksille hoitaa 18 ohjelmoitavaa avaimia. ole varma, miten se käyttäytyy jos se on kytketty tietokoneeseen yhdessä standrd näppäimistö. Hurraa Chris. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| pete21, minäkin, että sekä