![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Guys, Ik ben nieuw Is het mogelijk om 2 toetsenborden op dezelfde computer, maar programma de toetsen op slechts een van hen? Ive got 2 toetsenborden, een draadloze en niet draadloze, Ik weet dat er software daar dat doet sleutel Programing. maar ik havnt kunnen vinden het een doet het op duel keybored en nog steeds een normaal. Ik hoop dat zinvol. Alex aka Slob |
|
| |||
| |||
| Allereerst welkom op Computer Juce Tweede van iedereen. Ik heb nooit gezien dat een dubbele toetsenbord pc in mijn hele leven. Dual screen. Dual stereo. Dual alles anders, maar nooit toetsenborden. Met uitzondering van laptops obvously. Maar dat betekent niet dat haar niet possilbe kan alleen zijn zeer zeldzaam. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik vroeg me af of er iemand is in software voor het programma enkele toetsen te doen enzo. zoals op 'm' voor media player en 'p' voor photoshop ect Bedankt |
|
| |||
| |||
| Ive lees dit eerder in andere fora, en zij nooit heeft dubbele kayboards op het eind, denk niet dat de mogelijke mate |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, je kunt geen twee toetsenborden op dezelfde computer. Veel mensen hebben geprobeerd, maar niemand kreeg hij te werken voor zover ik weet uit te schakelen.
Dat gezegd hebbende, het lijkt erop dat met behulp van een game-pad naast uw toetsenbord wellicht de oplossing. Programma van de knoppen van je spel-pad voor de functies die u wilt gebruiken en presto. Ook neemt veel minder ruimte op je bureau dan twee toetsenborden. Cheers: Chris Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en ik moet toetsenborden op mijn pc! ![]() een usb (mijn voornaamste ik altijd gebruik) en de andere is de normale toetsenbord connector (heks ik gebruiken om toegang tot mijn bios zoals usb toetsenbord wont werk op bios post), maar beide toetsenborden werkt perfect Ik zou verwachten van een soort probleem als bevriezen, maar ik had dit voor 2years nu geen probleem .. als voor de programmering van een van de toetsenborden toetsen te doen bepaalde dingen weet niet of je dat kunnen doen, zelfs als je zou kunnen denken dat ik zou hetzelfde doen op de andere toetsenbord
|
| |||
| |||
| Het enige wat ik kan bedenken is om uit een toetsenbord met ondersteuning voor de belangrijkste in kaart brengen, zoals de Logitech G11. Werkt een behandeling met 18 programmeerbare toetsen. niet zeker weet hoe dit zou gedragen als het is aangesloten op een pc samen met een standrd toetsenbord. Sante Chris. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| pete21, dat doe ik dat ook