mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Vær Hjelp - tastatur

Reply

Thread Tools
Old 26 mai 2008, 01:23
New Member Group

Default Vær Hjelp - tastatur

Hei folkens, jeg er ny

Er det mulig å ha 2 tastatur på samme datamaskin, men programmere tastene på bare én av dem?

Ive fikk 2 keyboards, trådløst og ikke trådløst,
Jeg vet at det er programvare der ute som har nøkkelen programing.

men jeg havnt vært i stand til å finne en de gjør det på duell keybored og fortsatt beholde en normal.

Jeg håper det gir mening.

Alex
aka slusk
Old 26 mai 2008, 04:29
New Member Group

Først av alt velkommen til Computer Juce

Second av alle.
Jeg har aldri sett en dual tastatur PC i hele mitt liv. Dual skjerm. Dual stereo. Dual alt men aldri keyboards. Med unntak av laptopper obvously. Men det betyr ikke at det ikke possilbe kan det bare bety en svært sjeldne.
Old 26 mai 2008, 05:04
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by The Carrot View Post
Først av alt velkommen til Computer Juce

Second av alle.
Jeg har aldri sett en dual tastatur PC i hele mitt liv. Dual skjerm. Dual stereo. Dual alt men aldri keyboards. Med unntak av laptopper obvously. Men det betyr ikke at det ikke possilbe kan det bare bety en svært sjeldne.
Its kun 2 tastatur koblet til samme comeputer, 1 en USB trådløs og den andre en vanlig USB.

Jeg lurte på om noen har kommet over programvare til programmet enkelt tastene til å gjøre ting. som trykker 'M' for medieavspilling og "p" for photoshop ect

Takk
Old 26 mai 2008, 09:42
Donor Group

Ive les dette før i andre fora, og de har aldri dual kayboards til slutt dont overveie dens mulig kompis
Old 31 mai 2008, 08:37
Donor Group

Nei du kan ikke ha to tastaturene på samme datamaskin. Mange har prøvd, men ingen fikk det til å fungere som FAS jeg vet av.

Når det er sagt, det ser ut ved hjelp av en spill-puten ved siden av tastaturet kan være løsningen. Program knappene på spill-pad for funksjonene du vil bruke, og Presto. Også tar opp mye mindre plass på skrivebordet enn to keyboards.

Cheers:
Chris

Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM-minne:
4GB Micron PC-6400 (800Mhz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Lydkort:
Onboard 7.1 Sound
Harddisk (er):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optisk stasjon (er):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Case / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Cooling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Nettverk / Internett:
Onboard
Skjerm (er):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 31 mai 2008, 16:11
Donor Group

vel jeg må keyboards på min pc!
en USB (min hovedkonto en jeg alltid bruk) og den andre er vanlig tastatur plugg (witch jeg bruker for å få tilgang til min bios som USB tastatur wont arbeide med bios post), men både tastatur fungerer perfekt Jeg ville forventet en slags problem som iskaldt, men jeg har hatt dette for 2years nå uten problem .. som for programmering en av keyboards tastene til å gjøre visse ting er ikke sikker på om du kan gjøre det selv om du kunne jeg tror det ville gjøre det samme på andre tastatur

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1.50 gig DDR
Graphics Card (s):
256mb pci G-force
Lydkort:
Sound Blaster HD 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY luftkjølte heatsink
Nettverk / Internett:
jomfru 50Mbps
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 31 mai 2008, 23:47
Donor Group

Den eneste måten jeg kan tenke på er å få et tastatur som støtter tasten kartlegging som Logitech G11. Fungerer en behandler med 18 programmerbare tastene. usikker på hvordan dette ville oppføre seg hvis den er koblet til en PC sammen med en standrd tastaturet.

Skål
Chris.
Old 1 juni 2008, 01:12
Donor Group

pete21, jeg tror at så vel Jeg har mine G15 tastaturet for normal ting, men et gammelt PS/2-tastatur også koblet til bruk for bios etc.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Tastatur Feil eller Nei Keyboard Present mestre General Hardware Chat 20 27 oktober 2009 16:26
Keyboard hjelp please! tomford100 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 13. sep 2007 12:01
Keyboard Configuration - Setup Logitech tastatur i Windows Computer Spec General Hardware Chat 3 16 mai 2007 06:31
Keyboard - Hvordan rengjøre tastaturet? den glyphon General Hardware Chat 7 4 okt 2006 15:26
Tastatur og mus - Jeg har et problem med mitt nye tastatur og mus ... Elite Techs General Hardware Chat 4 19nde sep 2006 01:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.