![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg er ny Er det mulig å ha 2 tastatur på samme datamaskin, men programmere tastene på bare én av dem? Ive fikk 2 keyboards, trådløst og ikke trådløst, Jeg vet at det er programvare der ute som har nøkkelen programing. men jeg havnt vært i stand til å finne en de gjør det på duell keybored og fortsatt beholde en normal. Jeg håper det gir mening. Alex aka slusk |
|
| |||
| |||
| Først av alt velkommen til Computer Juce Second av alle. Jeg har aldri sett en dual tastatur PC i hele mitt liv. Dual skjerm. Dual stereo. Dual alt men aldri keyboards. Med unntak av laptopper obvously. Men det betyr ikke at det ikke possilbe kan det bare bety en svært sjeldne. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg lurte på om noen har kommet over programvare til programmet enkelt tastene til å gjøre ting. som trykker 'M' for medieavspilling og "p" for photoshop ect Takk |
|
| |||
| |||
| Ive les dette før i andre fora, og de har aldri dual kayboards til slutt dont overveie dens mulig kompis |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei du kan ikke ha to tastaturene på samme datamaskin. Mange har prøvd, men ingen fikk det til å fungere som FAS jeg vet av.
Når det er sagt, det ser ut ved hjelp av en spill-puten ved siden av tastaturet kan være løsningen. Program knappene på spill-pad for funksjonene du vil bruke, og Presto. Også tar opp mye mindre plass på skrivebordet enn to keyboards. Cheers: Chris Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vel jeg må keyboards på min pc! ![]() en USB (min hovedkonto en jeg alltid bruk) og den andre er vanlig tastatur plugg (witch jeg bruker for å få tilgang til min bios som USB tastatur wont arbeide med bios post), men både tastatur fungerer perfekt Jeg ville forventet en slags problem som iskaldt, men jeg har hatt dette for 2years nå uten problem .. som for programmering en av keyboards tastene til å gjøre visse ting er ikke sikker på om du kan gjøre det selv om du kunne jeg tror det ville gjøre det samme på andre tastatur
|
| |||
| |||
| Den eneste måten jeg kan tenke på er å få et tastatur som støtter tasten kartlegging som Logitech G11. Fungerer en behandler med 18 programmerbare tastene. usikker på hvordan dette ville oppføre seg hvis den er koblet til en PC sammen med en standrd tastaturet. Skål Chris. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| pete21, jeg tror at så vel
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tastatur Feil eller Nei Keyboard Present | mestre | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Keyboard hjelp please! | tomford100 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 13. sep 2007 12:01 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 mai 2007 06:31 |
| Keyboard - Hvordan rengjøre tastaturet? | den glyphon | General Hardware Chat | 7 | 4 okt 2006 15:26 |
| Tastatur og mus - Jeg har et problem med mitt nye tastatur og mus ... | Elite Techs | General Hardware Chat | 4 | 19nde sep 2006 01:38 |
| Thread Tools | |
| |