![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle. Jeg er en novice og netop færdig med mit første bygge videre uden succes. Når jeg magten op alle fans undtagen for CPU fan arbejde, magt LED værker, HDD adgangsforhold, den PSU beføjelser og spins sin fan. Og så er det bare bliver sådan. Ingen signal til skærm, ingen beep, ikke noget. CPU fan gør spjæt på et forholdsvis regelmæssige intervaller, men ingen spin. Mit udgangspunkt er som følger: Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620AS (vinkelret Optagelse Technology) 320 GB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s Hard Drive Gigabyte GA-35.-DS3L LGA 775 Intel 35. ATX Intel Bundkort Gigabyte GV-RX385512H Radeon HD 3850 512MB 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFire Understøttede Video Card Intel Core 2 Duo E6750 Conroe 2.66GHz LGA 775 65W Dual-Core Processor Model BX80557E6750 FSP Group Blue Storm II ATX 2.2 500W Power Supply SAMSUNG 20x DVD ± R, DVD-brænder Black SATA Model SH-S203B Antec Nine Hundred Black Steel ATX Mid Tower Computer sag ARCTIC afkøling Freezer 7 Pro 92mm CPU Cooler G. SKILL 2GB (2 x 1 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model F2-6400CL5D-2GBNQ SAMSUNG 226BW Black 22 "2 ms (GTG) DVI Widescreen LCD Monitor Er noget springe ud som uforenelige eller skrald? Ville nogen ændre noget? Hvad fanden skal jeg gøre først? Jeg kigger på alle de kabler og alt alle lun og væmmes ved tanken om at trække det hele tilbage ud. Enhver hjælp ville være meget værdsat. Tak. |
|
| |||
| |||
| Først og fremmest dont tændt maskinen igen, indtil du tjekke CPU / heatsink er properley siddende og termisk sammensatte er anvendt, skal du kontrollere, at sikre, at CPU fan er ikke en defekt, og sluttet til i udpegede cpu_fan stik og også kontrollere, du har de fire pin CPU strømstikket sluttet til bundkortet. Hold tilfældet side åben og magt på at sørge for, at CPU fan spins op, hvis der ikke lykken slukke ASAP. |
|
| |||
| |||
| Mange tak for info. Jeg har formået at få det sorteret og jeg vil dele den info, så det kan hjælpe en anden, selv om det embarrasses mig. Det første problem er, at strømforsyningen stikket blev sat i bundkortet uretmæssigt. Den PSU og mobo dokumentation begge sagde at de ville arbejde med 20 eller 24 polet. Jeg sluttet de 20 ben i, og de 4 pin PSU-stik (ikke 12V CPU stikket) i henhold til retninger. Begge var i den rette slot, om den korrekte ben. Jeg tog de 4 pin stykke off, og det har startet op med det samme, og jeg kom ind i BIOS at tjekke CPU temp og fan med det samme. Som jeg ser på den BIOS-menuen, blæseren skydes på alle af sig selv og spins hele vejen op. CPU temp er 21 C og blæserhastighed 2800 rpm. Jeg er forbløffet over, indtil jeg er klar over det er på AUTO og kontrolleres af mobo. Jeg bare ikke havde fået varm nok til at komme til, mens jeg var der starter det op. Alt fungerer fint nu, mange timer og curses senere. Forhåbentlig vil dette gemme den nyeste af de noobs fra nogle af mine første gang Builder frustrationer. Tak for alle de info her. |