μικρότερο μετοχοποίηση

Magazine
Go Back   Computer Juice > Εξοπλισμός Υπολογιστών > Γενική Συζήτηση Hardware

Register

Παρακαλώ βοηθήστε, νέας κατασκευής, δεν POST

Reply

Εργαλεία Θέματος
Old 25 του Ιανουαρίου 2008, 00:35
Νέο Μέλος Ομάδα

Default Παρακαλώ βοηθήστε, νέας κατασκευής, δεν POST

Hello all. Είμαι αρχάριος και μόλις ολοκλήρωσε την πρώτη μου οικοδομήσουμε δεν με επιτυχία. Όταν εξουσία μέχρι όλοι οι φίλαθλοι εκτός από την εργασία ανεμιστήρα του επεξεργαστή, η εξουσία LED έργων, οι προσβάσεις HDD, οι εξουσίες PSU και γυρίζει ο ανεμιστήρας του. Και τότε μένει έτσι απλά. Δεν υπάρχει σήμα στην οθόνη, δεν μπιπ, δεν τίποτα. Τον ανεμιστήρα του επεξεργαστή κάνει τράβηγμα σε αρκετά τακτά διαστήματα, αλλά δεν περιστροφή. Μου οικοδομήσουμε είναι ως εξής:

Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620AS (Perpendicular Recording Τεχνολογίας) 320GB 7200 RPM SATA 3,0 Gb / s Hard Drive

GIGABYTE GA-P35-DS3L LGA 775 Intel P35 ATX Intel Motherboard

GIGABYTE GV-RX385512H Radeon HD 3850 512MB 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFire Supported Video Card

Intel Core 2 Duo E6750 Conroe 2.66GHz LGA 775 65W Dual-Core Processor Model BX80557E6750

FSP Όμιλος Blue Storm II ATX 2,2 500W Power Supply

SAMSUNG 20x DVD ± R DVD Burner Black SATA Μοντέλο SH-S203B

Antec Nine Hundred Black Steel ATX Mid Tower Computer Case

ARCTIC ΨΥΞΗΣ FREEZER 7 Pro 92 χιλιοστά CPU Cooler

G. SKILL 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model F2-6400CL5D-2GBNQ

SAMSUNG 226BW Black 22 "2 ms (GTG), DVI Widescreen LCD Monitor

Μήπως κάτι πηδούν έξω ως ασυμβίβαστες ή σκουπίδια; Καθένας θα αλλάξει τίποτα; Τι διάολο πρέπει να κάνω πρώτα; Κοιτάζω σε όλα τα καλώδια και τα πάντα όλα θαλπωρή και σιχαίνομαι την ιδέα της τραβώντας όλα πίσω έξω. Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα. Σε ευχαριστώ.
Old 25 του Ιανουαρίου 2008, 04:06
Μέλος Ομάδα