![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki. Olen aloittelija ja juuri päättynyt ensimmäinen rakentaa tuloksetta. Kun minä Power kaikkia faneja lukuun ottamatta CPU tuuletin työ, teho LED toimii, HDD sisäänkäyntien, PSU valtuudet ja pyöräyttää sen tuuletin. Ja sitten se vain pysyy niin. No signaalin seurata, ei piippausta, ei mitään. CPU tuuletin ei liikutella on melko säännöllisin väliajoin, mutta ei spin. Minun rakentaminen on seuraava: Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620AS (Kohtisuora Recording Technology) 320 Gt 7200 RPM SATA 3,0 Gb / s Hard Drive GIGABYTE GA-P35-DS3L LGA 775 Intel P35 ATX Intel Motherboard GIGABYTE GV-RX385512H Radeon HD 3850 512MB 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFire Supported Video Card Intel Core 2 Duo E6750 Conroe 2.66GHz LGA 775 65W Dual-Core Processor Model BX80557E6750 FSP Group Blue Storm II ATX 2.2 500W Power Supply SAMSUNG 20X DVD ± R, DVD Burner Black SATA Malli SH-S203B Antec Nine Hundred Black Steel ATX Mid Tower Computer Case ARCTIC Cooling Freezer 7 Pro 92mm CPU Cooler G. SKILL 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model F2--6400CL5D-2GBNQ SAMSUNG 226BW Black 22 "2 ms (GTG) DVI widescreen LCD monitor Ei mitään hyppää vastaisina tai roskaa? Haluaako joku muuttaa mitään? Mitä helvettiä minun tulisi tehdä ensimmäiseksi? Katson kaikki kaapelit ja kaiken kaikki kodikas ja inhota ajatus vetää kaikki takaisin ulos. Jokin auttaa olla suuresti arvostaa. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin DONT vallan koneen uudelleen, kunnes valitset CPU-siili on properley istuvat ja lämpö-yhdistettä käytetään, varmista, että CPU tuuletin ei ole viallinen, ja kytketty nimetyissä cpu_fan liitin ja tarkista olet neljä pin CPU virtaliitin kytkettynä emolevyyn. Pidä asia puolelta auki ja virta päälle ja varmista, että cpu tuuletin pyörii ylös, jos ei onnea virran asap. |
|
| |||
| |||
| Paljon kiitoksia ajaksi neuvonta. Olen onnistunut saamaan tämän lajitellaan ja aion jakaa tiedot, jotta se voi auttaa joku silloinkaan, kun se embarrasses minua. Ensimmäinen ongelma on se, että virtalähteen liitin on kytketty emolevyn väärin. PSU-ja MOBO asiakirjat sanoivat, että he työskentelevät 20 tai 24 pin. Kytkin 20-nastainen liitin, ja 4-nastainen PSU-liitäntä (ei 12V CPU power plug) ohjeiden mukaan. Molemmat olivat oikeassa paikkaan, on asianmukaista nastat. Otin 4 pin pala pois, ja se käynnistetty heti ja saavuin BIOS tarkistaa CPU temp ja tuulettimen heti. Kuten Katson BIOS-valikko, tuuletin potkuja kaikille itsestään ja pyörii koko matkan ajan. CPU lämpötila on 21 C ja tuulettimen nopeus 2800 rpm. Olen hämmästynyt, kunnes ymmärrän, se on AUTO ja valvoo MOBO. En vain ollut saanut riittävän kuumaa tulla, kun aloitin sen. Kaikki toimii hyvin nyt, monta tuntia ja kiroaa myöhemmin. Toivottavasti tämä säästää uusin noobs joidenkin minun ensimmäistä kertaa rakentaja pettymyksiä. Kiitos kaikille info tästä. |