![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal. Ik ben een beginneling en net klaar met mijn eerste te bouwen met geen succes. Als ik de macht van alle fans, met uitzondering van de CPU-fan het werk, het lampje werkt, de HDD toegangen, de PSU bevoegdheden en draait de ventilator. En dan blijft het gewoon. Geen signaal op de monitor, geen geluid, niets. De CPU fan doet trillen op een vrij regelmatige interval, maar geen spin. Mijn opbouw is als volgt: Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620AS (Perpendicular Recording Technology) 320GB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s Hard Drive Gigabyte GA-P35-DS3 LGA 775 Intel P35 ATX Intel moederbord Gigabyte GV-RX385512H Radeon HD 3850 512MB 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready Ondersteund CrossFire Video Card Intel Core 2 Duo E6750 Conroe 2,66 GHz LGA 775 65W Dual-Core processor model BX80557E6750 FSP Group Blue Storm II ATX 2.2 500W Power Supply SAMSUNG 20X DVD ± R DVD Burner Black SATA Model SH-S203B Antec Nine Hundred Zwart Steel ATX Mid Tower Computer Case ARCTIC COOLING Freezer 7 Pro 92mm CPU Cooler G. SKILL 2GB (2 x 1 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM-DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model F2-6400CL5D-2GBNQ Samsung 226BW Black 22 "2 ms (GTG) DVI Widescreen LCD Monitor Is er iets naar buiten springen als onverenigbaar of rotzooi? Zou iemand iets veranderen? Wat moet ik mee beginnen? Ik kijk naar al die kabels en alles in knus en walgen van het idee om het allemaal terug te trekken uit. Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Allereerst DONT op de machine weer, totdat je de cpu / heatsink zijn properley zitten en thermische verbinding wordt toegepast, te controleren om ervoor te zorgen dat de cpu fan is niet defect is en aangesloten op de aangewezen CPU_FAN connector en ook controleren of u de vier pins CPU power connector aangesloten op het moederbord. Houd het geval kant open en de macht over te zorgen dat de cpu fan draait op, als er geen geluk uit te schakelen zo snel mogelijk. |
|
| |||
| |||
| Hartelijk dank voor de info. Ik heb in geslaagd om deze gesorteerd en ik zal het aandeel van de informatie, zodat het iemand anders kan helpen, ook terwijl deze gevoelens van onbehagen bij mij. Het eerste probleem is dat de voeding connector is aangesloten op het moederbord niet juist. De voeding en mobo documentatie hebben gezegd dat ze zou werken met 20 of 24 pins. Ik stopte de 20-pins connector in, en de 4 pins PSU-connector (niet de 12v cpu stekker) volgens de aanwijzingen. Beiden waren in de juiste sleuf, op de goede pinnen. Ik nam de 4-pins stuk af en het opgestart meteen en ik heb in de BIOS naar de cpu temp en fan meteen controleren. Als ik kijk naar het BIOS menu, de ventilator begint op alle door haarzelf en draait helemaal naar boven. CPU temp is 21 C en ventilatorsnelheid 2800 omw. / min. Ik ben verbaasd, tot ik besef dat het hier op AUTO en gecontroleerd door de mobo. Ik had net niet warm genoeg gekregen om te komen terwijl ik begon het op. Alles werkt nu, vele uren en vloeken later. Hopelijk zal dit bespaart de nieuwste van de noobs van sommige van mijn eerste frustraties tijd bouwer. Bedankt hier voor alle info. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwbouw met Asus P5Q SE-nr pieptonen / post of Display | namenone | Algemeen Hardware Chat | 2 | 10 september 2009 14:08 |
| Een nieuw te bouwen zal niet POST | GaryG | Algemeen Hardware Chat | 9 | 10 Jan 2009 12:14 |
| Micro-server bouwen .. Eerste bouwen ... Noodzaak reviews .. | krrose27 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 16 dec 2008 15:56 |
| * Post * | gaza14 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 21 mrt 2008 15:35 |
| Twijfel je over waar deze post | ken979 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 28 aug 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |