mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Vennligst hjelp, nye, ingen POST

Reply

Thread Tools
Old 25th 2008, 00:35
New Member Group

Default Vennligst hjelp, nye, ingen POST

Hei alle. Jeg er en nybegynner og nettopp ferdig med min første bygge uten suksess. Når jeg oppstart alle fans utenom CPU vifte arbeid, makt LED fungerer HDD tilgang, den PSU makter og spinner sine fan. Og det bare være sånn. Ingen signal til skjerm, ingen pip, ikke noe. CPU vifte gjør nappe på en ganske jevne mellomrom, men ingen spill. Min build er som følger:

Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620AS (vinkelrett Recording Technology) 320GB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s Hard Drive

Gigabyte GA-P35-DS3L LGA 775 Intel P35 ATX Intel Hovedkort

Gigabyte GV-RX385512H Radeon HD 3850 512 MB 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready Crossfire Støttede Video Card

Intel Core 2 Duo E6750 Conroe 2,66 LGA 775 65W Dual-Core Processor Model BX80557E6750

FSP Group Blue Storm II ATX 2.2 500W strømforsyning

SAMSUNG 20x DVD ± R DVD-brenner Black SATA Model SH-S203B

Antec Nine Hundred Black Steel ATX Mid Tower Computer Case

ARCTIC Cooling Freezer 7 Pro 92mm CPU Cooler

G. SKILL 2GB (2 x 1 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model F2-6400CL5D-2GBNQ

SAMSUNG 226BW Black 22 "2 ms (GTG) DVI Widescreen LCD Monitor

Gjør noe hoppe ut som inkompatible eller søppel? Vil noen endre noe? Hva bør jeg gjøre først? Jeg ser på alle kabler og alt i lun og avsky tanken på å dra det ut igjen. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Takk.
Old 25th 2008, 04:06
Medlem Group