mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Vennligst hjelp, nye, ingen POST

Reply

Thread Tools
Old 25th 2008, 00:35
New Member Group

Default Vennligst hjelp, nye, ingen POST

Hei alle. Jeg er en nybegynner og nettopp ferdig med min første bygge uten suksess. Når jeg oppstart alle fans utenom CPU vifte arbeid, makt LED fungerer HDD tilgang, den PSU makter og spinner sine fan. Og det bare være sånn. Ingen signal til skjerm, ingen pip, ikke noe. CPU vifte gjør nappe på en ganske jevne mellomrom, men ingen spill. Min build er som følger:

Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620AS (vinkelrett Recording Technology) 320GB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s Hard Drive

Gigabyte GA-P35-DS3L LGA 775 Intel P35 ATX Intel Hovedkort

Gigabyte GV-RX385512H Radeon HD 3850 512 MB 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready Crossfire Støttede Video Card

Intel Core 2 Duo E6750 Conroe 2,66 LGA 775 65W Dual-Core Processor Model BX80557E6750

FSP Group Blue Storm II ATX 2.2 500W strømforsyning

SAMSUNG 20x DVD ± R DVD-brenner Black SATA Model SH-S203B

Antec Nine Hundred Black Steel ATX Mid Tower Computer Case

ARCTIC Cooling Freezer 7 Pro 92mm CPU Cooler

G. SKILL 2GB (2 x 1 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model F2-6400CL5D-2GBNQ

SAMSUNG 226BW Black 22 "2 ms (GTG) DVI Widescreen LCD Monitor

Gjør noe hoppe ut som inkompatible eller søppel? Vil noen endre noe? Hva bør jeg gjøre først? Jeg ser på alle kabler og alt i lun og avsky tanken på å dra det ut igjen. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Takk.
Old 25th 2008, 04:06
Medlem Group

Først av alt Dont strømmen på maskinen igjen, til du sjekke CPU / heatsink er properley sittende og termisk sammensatte brukes, må du påse at CPU-viften ikke er defekt og plugget inn i angitte cpu_fan kontakt og også sjekke du har de fire pin CPU strømkontakten plugget i hovedkortet. Hold tilfelle side åpen og makt på å sikre at CPU vifte spinner opp, hvis nei strømmen ASAP.
Old 28 januar 2008, 10:22
New Member Group

Takk for info. Jeg har klart å få denne sortert og jeg vil dele informasjon, slik at det kan hjelpe noen andre, selv mens det embarrasses meg.

Det første problemet er at strømforsyningen kontakt ble plugget inn i hovedkort feil. Den PSU og mobo dokumentasjon begge sa at de ville arbeide med 20 eller 24 pinner. Jeg plugget den 20-pinners kontakt, og de 4 pin PSU Connector (ikke 12V CPU strømpluggen) ifølge retninger. Begge var på riktig spor, på den riktige pinner. Jeg tok 4 pin stykke av og det oppstart opp en gang og jeg kom inn i BIOS for å sjekke CPU temp og vifte med en gang.

Som jeg ser på BIOS-menyen, fan spark på alle av seg selv og spinner hele veien opp. CPU-temp er 21 C og vifte hastighet 2800 rpm. Jeg er overrasket før jeg at det er på AUTO og kontrollert av mobo. Jeg hadde ikke fått varmt nok til å komme på når jeg starter den opp. Alt virker fint nå, mange timer og forbannelser senere. Forhåpentligvis vil dette lagre den nyeste av noobs fra noen av mine første gangs byggeren frustrasjoner.

Takk for all info her.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Nybygg med Asus P5Q SE-Nei piper / post eller Display namenone General Hardware Chat 2 10 september 2009 14:08
Nybygg vil ikke POST GaryG General Hardware Chat 9 10 januar 2009 12:14
Micro server bygge .. Først bygge ... Trenger vurderinger .. krrose27 General Hardware Chat 3 16 desember 2008 15:56
* Post * gaza14 General Hardware Chat 2 21 mars 2008 15:35
Ikke sikker på hvor du skal legge dette ken979 General Software Chat 3 28 august 2007 10:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.