rzadziej kapitałowych

Magazine
Go Back   Komputer Juice > Sprzęt komputerowy > Ogólne Hardware Czat

Register

Proszę pomóc, nowe budowy, nie PO

Reply

Narzędzia wątku
Old 25 stycznia 2008, 00:35
Nowe państwa grupy

Default Proszę pomóc, nowe budowy, nie PO

Witam wszystkich. Jestem początkujący i właśnie mój pierwszy budować bez powodzenia. Kiedy moc wszystkich fanów za wyjątkiem wentylatora procesora pracy, Power LED utworów, dostęp do HDD, PSU w kompetencje i jego obroty wentylatora. A potem po prostu tak pozostanie. Brak sygnału do monitora, nie sygnał, nie wszystko. Procesora wentylator nie zadrgać w dość regularnych interwał, ale nie spin. Moje budować się następująco:

Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620AS (prostopadła Recording Technology) 320GB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s Hard Drive

Gigabyte GA-P35-DS3L LGA 775 Intel P35 ATX Intel Motherboard

Gigabyte GV-RX385512H Radeon HD 3850 512MB 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFire Supported Video Card

Intel Core 2 Duo E6750 Conroe 2.66GHz LGA 775 65W Dual-Core Processor Model BX80557E6750

Grupa FSP Blue Storm II ATX 2.2 500W Power Supply

SAMSUNG 20x DVD ± R DVD Burner Black SATA Model SH-S203B

Antec Nine Hundred Black Steel ATX Mid Tower Computer Case

CHŁODZENIE ARCTIC Freezer 7 Pro 92mm CPU Cooler

G. SKILL 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model F2-6400CL5D-2GBNQ

SAMSUNG 226BW Black 22 "2 ms (GTG) DVI Widescreen LCD Monitor

Czy coś wyskoczyć za niezgodne lub śmieci? Czy ktoś coś zmienić? Co do cholery mam zrobić najpierw? Ja patrzę na te wszystkie kable i wszystko skromny i brzydzić pomysł pulling it all back obecnie. Każda pomoc będzie greatly appreciated. Dziękuję.
Old 25 stycznia 2008, 04:06
Członek grupy