менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютери, комплектуючі > Генеральний обладнання чат

Register

Будь ласка, допоможіть, нове будівництво, жодна з посад

Reply

Різьба Інструменти
Old 25 січня 2008, 00:35
Нові члени групи

Default Будь ласка, допоможіть, нове будівництво, жодна з посад

Привіт усім. Я новачок і тільки що закінчив перший побудувати не вдалося. Коли я потужністю до всіх вболівальників за винятком робіт процесорного вентилятора, індикатор живлення роботи, жорсткий диск отримує доступ, БП повноваженнями і обертає вентилятор. А потім він просто залишається так. Немає сигналу на моніторі, без звукового сигналу, немає нічого. Вентилятор чи сіпатися на досить регулярні проміжки часу, але не спина. Моя побудувати наступним чином:

Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620AS (технологія перпендикулярного магнітного запису) 320GB 7200 RPM SATA 3,0 Гбіт / з жорсткого диска

GIGABYTE GA-P35-DS3L LGA 775 Intel P35 ATX Intel Motherboard

GIGABYTE GV-RX385512H Radeon HD 3850 512MB 256-бітної GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFire Supported Video Card

Intel Core 2 Duo E6750 Conroe 2.66GHz LGA 775 65W Dual-Core Processor Model BX80557E6750

FSP Group Blue Storm II 500W ATX 2.2 Power Supply

SAMSUNG 20X DVD ± R DVD Burner Чорний SATA Модель SH-S203B

Antec Nine Hundred Black Steel ATX Mid Tower Computer Case

ARCTIC Cooling Freezer 7 Pro 92мм Кулер

G. SKILL 2GB (2 X 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model F2-6400CL5D-2GBNQ

Samsung 226BW Black 22 "2 мс (GTG) DVI Широкоекранний РК-монітор

Що-небудь вискочить, як несумісні або сміття? Чи хоче хто-небудь змінити? Якого біса я повинен робити в першу чергу? Я дивлюся на всі ці кабелі і все, все затишно і ненавиджу ідею тягнути все назад. Будь-яка допомога буде прийнята з вдячністю. Спасибо.
Old 25 січня 2008, 04:06
Член групи