mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Mulig Gaming Computer

Reply

Thread Tools
Old April 28, 2008, 11:03
Medlem Gruppen

Default Mulig Gaming Computer

im tænker på at oprette min første gaming pc, og jeg rejste rundt, hvis nogen kunne give mig nogen tips, im tænker på at spille spil som NFS: Prostreet, COD 4: Modern Warfare, Sims 2, GTA IV, Race Driver: Grid, Assassins Creed, disse er formentlig spil, som jeg gerne snart

1:a ting 1st:

Er der nogen tror, det er et godt udgangspunkt:
http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...22875&DOY=28m4

Jeg vil købe en anden 1GB RAM, hvis det er desperitaly behov, selv om jeg dont eje nogen af de spil i øjeblikket sin lige, hvad jeg ønsker

Jeg tror, det kan være godt nok, men jeg dowt det indbyggede grafikkort ville være godt nok, hvad tror du?

plus hvis nogen kunne fortælle, hvis jeg kunne få de samme specs som bundkortet fra maplins men til en billigere pris.

2nd:
hvis folk ikke tror, at det indbyggede grafikkort er noget godt, kan man reccommened et godt grafikkort, der er under 30 £
Old 28 april 2008, 11:07
Donor-Gruppen

Har du et samlet budget? og hvis du ønsker at spille spil på høje indstillinger (jeg kun kender til COD4) skal du have et gfx kort, bord dem er gode nok til at arbejde, og meget let spil, men noget alvorligt du skal purcase et nyt kort. Også ville jeg ikke surgest gå med AMD, medmindre det er alt, du har råd, selv da jeg ville proabbly anbefale dig at vente, til du har råd til en Intel Core 2

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old April 28, 2008, 11:27
Medlem Gruppen

kan du recommemened en god GFX kort, det er også billige, men gode nok til at spille COD4 på høje indstillinger.

jeg vel har et budget på omkring 150 £

ville dette bundt være noget godt?
http://www.maplin.co.uk/module.aspx?...=28m4 # overblik
jeg dont kende, hvis det er noget godt? måske du kunne fortælle mig
også, hvis nogen ved, hvis jeg kunne få det billigere at ville være stor.

hvad er problemet med AMD?
Old April 28, 2008, 12:05
Donor-Gruppen

OK, godt det første, er 150 £ det samlede budget? hvis ja, du ikke vil få den store af en computer til spil for at se som et godt gfx kort, processor handler om, at hver enkelt, lad mig det vide, hvis du kan gå højere op, ellers vil jeg have et lille kig, se hvad Jeg kan pakke sammen for denne pris.
Old April 28, 2008, 12:18
Medlem Gruppen

ja jeg vel kunne være i stand til at trække op til £ 180 im bare at få ideer, im kun 16 lol, men jeg plejer gå til den høje ende gaming straks, naturligvis, jeg bare nødt til at øge jeg også kan have en PSU, men jeg kan få en 350W til 19,99, så jeg tror, jeg har 160 til at tilbringe

EDIT: IM også bruger en gammel computer sag, det eneste er, im ikke sikker på, om dens selv en ATX sag, forhåbentlig, som vil redde mig 30, 40 quid
Old April 28, 2008, 12:38
Donor-Gruppen

ok, og jeg vil have et lille kig se, hvad jeg kan få sammen til 160 £

EDIT: Vil du det at kunne opgraderes uden for mange ekstra kontanter, eller rarther billigere og behovet for at købe mere, når du næste opgradering? og har du brug for noget mere end, bundkort, processor, ram, gfx kort? for eksempel, har du brug for en hdd osv.?
Old April 28, 2008, 12:44
Medlem Gruppen

alrite da, jeg har ikke fået alle de penge, afgangstidspunkter så jeg tror at priserne er mere end likley at falde af tiime jeg har alle de penge.
Old April 28, 2008, 12:47
Donor-Gruppen

Dette er en håbløs sag på dette budget.
Hvis du vil have en pc, der har noget håb om at spille disse spil på selv mellemlang, du skal bruge til at købe 2nd hand.
Betydning bygge din egen fra 2nd hand dele eller bare kigge efter en gaming PC, der er et par år gamle.

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old April 28, 2008, 12:48
Donor-Gruppen

ok, og jeg ser, og det er ganske svært for denne pris, personligt, ville jeg vente et stykke tid (måske till en fødselsdag osv. for pengene fra prezzies), og kan du give mig de specs på din nuværende computer? og jeg vil se, hvor meget bedre det ville faktisk være udgifter, at størrelsen af en computer
Old April 28, 2008, 12:51
Donor-Gruppen

En lille hård krlll, men ja jeg er enig, det nok ville være bedre at gå brugte, eller venter på flere kontanter, men afhængig af at bygge på det tidspunkt kan det være bedre at beholde det, hvordan det er.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Pre-Indbygget gaming computer? crazydan20 General Hardware Chat 9 22 januar 2009 12:08
Hjælp: Gaming Computer? crazydan20 General Hardware Chat 11 13 januar 2009 16:05
Opbygning af et Gaming Computer eisah General Hardware Chat 3 17 oktober 2008 11:40
Er dette en god spiloplevelse computer jameslee07 General Hardware Chat 19 7 oktober 2007 08:18
Bygget en computer til gaming. mcbee PC & Console Gaming 1 16 marts 2007 17:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.