vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Mahdolliset Gaming Computer

Reply

Thread Tools
Old 28 huhtikuu 2008, 11:03
Jäsen

Default Mahdolliset Gaming Computer

IM ajattelu luoda ensimmäinen PC-ja vaeltelin, jos joku voisi antaa minulle vinkkejä, im ajatellut pelejä kuten NFS: ProStreet, COD 4: Modern Warfare, Sims 2, GTA IV, Race Driver: Grid, Assassins Creed, Nämä ovat luultavasti pelejä, että haluan pian

1. asiat 1st:

Kukaan ei mielestäni tämä on hyvä lähtökohta:
http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...22875&DOY=28m4

Aion ostaa toisen 1 Gt RAM-muistia, jos se on desperitaly tarvitaan kuitenkin, i dont omista sellaisia pelejä tällä hetkellä sen juuri niin kuin olen halunnut

Mielestäni se voisi olla tarpeeksi hyvä, mutta olen dowt Onboard grafiikka olisi tarpeeksi hyvä, mitä mieltä olette?

plus jos joku voisi kertoa, jos voisin saada samat tiedot kuin emolevy maplins mutta halvemmalla.

2nd:
jos ihmiset eivät usko, että aluksella näytönohjain on jotakin hyvää, ei kukaan reccommened hyvä näytönohjain, joka on alle £ 30
Old 28 huhtikuu 2008, 11:07
Rahoittajien ryhmän

Onko teillä kokonaisbudjetti? ja jos et halua pelata pelejä korkea asetukset (en vain tiedä COD4) tarvitset gfx korttia, laivalla niistä on tarpeeksi hyvä työ, ja erittäin kevyt peli, mutta mitään vakavaa sinun rahoitusmahdollisuus toisen kortin. Lisäksi en halua surgest menossa AMD jollei se ole kaikkien sinulla on varaa, vaikka niin olisin proabbly suositella voit odottaa, kunnes sinulla on varaa Intel Core 2

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 28 huhtikuu 2008, 11:27
Jäsen

Voitko recommemened hyvä GFX-kortti, joka on myös halpa, mutta riittävän hyvä pelata COD4 korkealla asetukset.

minulla taitaa olla budjetti on noin £ 150

Onko tämä bundle olisi mitään hyvää?
http://www.maplin.co.uk/module.aspx?...=28m4 # yleiskatsaus
i dont know, jos tämä on hyvää? Ehkä voisitte kertoa minulle
Lisäksi jos joku tietää, jos saisin sen halvempaa, että olisi hienoa.

mikä on ongelma AMD?
Old 28 huhtikuu 2008, 12:05
Rahoittajien ryhmän

OK, ja ensimmäinen, on £ 150 kokonaisbudjetti? Jos näin on, sinun ei tule saamaan, että suuri ja tietokoneen pelaamista, että nähdä hyvänä gfx kortin prosessori on siitä, että jokainen, haluaisin tietää, jos et voi mennä enemmän, muuten on vähän katsoa, mitä Voin kääri yhdessä tähän hintaan.
Old 28 huhtikuu 2008, 12:18
Jäsen

niin minulla taitaa voisivat strech to £ 180 im just saada ideoita, im vain 16 lol, mutta minä tapana mennä korkean loppuun pelaamista heti, tietysti, minun täytyy vain lisätä, myös minä voi tarpeen PSU, mutta olen voi saada 350W on 19.99 joten minulla taitaa olla 160 kuluttaa

EDIT: IM myös käyttää vanhaa tietokonetta tapauksessa, ainoa asia on, im ole varma, onko se edes ATX tapauksessa, toivon, että se pelastaa minut 30, 40 quid
Old 28 huhtikuu 2008, 12:38
Rahoittajien ryhmän

ok, hyvin Otan vähän katsoa mitä saan yhdessä £ 160

EDIT: Haluatko sen voida päivittää paljon ylimääräistä rahaa, tai rarther halvempia ja tarvetta ostaa lisää, kun seuraavan päivityksen? ja tarvitset muuta kuin, emolevy, prosessori, ram, gfx kortti? Esimerkiksi tarvitset HDD jne?
Old 28 huhtikuu 2008, 12:44
Jäsen

Onko selvä sitten, i havent sai kaikki rahat voi tilata erikseen, joten kai hinnat ovat yli likley laskevan tiime minulla on kaikki rahat.
Old 28 huhtikuu 2008, 12:47
Rahoittajien ryhmän

Tämä on toivoton tapaus että talousarvioon.
Jos haluat olla PC, jossa on kaikki toivo pelissä näitä pelejä edes keskipitkällä asetukset haluat ostaa 2nd käsin.
Merkitys rakentaa oman from 2nd hand osia tai vain etsiä PC-joka on muutaman vuoden vanhoja.

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 28 huhtikuu 2008, 12:48
Rahoittajien ryhmän

ok, ja etsin ja se on melko hankalaa, että hinta, henkilökohtaisesti haluaisin odota hetki (ehkä till syntymäpäivä jne. varten rahaa prezzies) ja Voitko tiedot nykyisistä tietokone? ja saa nähdä, kuinka paljon parempi se olisi todella menoja, että määrä tietokoneen
Old 28 huhtikuu 2008, 12:51
Rahoittajien ryhmän

Hieman tyly krlll, mutta kyllä olen samaa mieltä, että ehkä olisi parempi menossa toinen käsi, tai odottaa enemmän rahaa, mutta riippuen rakentaa tällä hetkellä se on ehkä parempi pitää sitä, miten se on.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.