![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
IM ajattelu luoda ensimmäinen PC-ja vaeltelin, jos joku voisi antaa minulle vinkkejä, im ajatellut pelejä kuten NFS: ProStreet, COD 4: Modern Warfare, Sims 2, GTA IV, Race Driver: Grid, Assassins Creed, Nämä ovat luultavasti pelejä, että haluan pian
1. asiat 1st: Kukaan ei mielestäni tämä on hyvä lähtökohta: http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...22875&DOY=28m4 Aion ostaa toisen 1 Gt RAM-muistia, jos se on desperitaly tarvitaan kuitenkin, i dont omista sellaisia pelejä tällä hetkellä sen juuri niin kuin olen halunnut Mielestäni se voisi olla tarpeeksi hyvä, mutta olen dowt Onboard grafiikka olisi tarpeeksi hyvä, mitä mieltä olette? plus jos joku voisi kertoa, jos voisin saada samat tiedot kuin emolevy maplins mutta halvemmalla. 2nd: jos ihmiset eivät usko, että aluksella näytönohjain on jotakin hyvää, ei kukaan reccommened hyvä näytönohjain, joka on alle £ 30 |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Onko teillä kokonaisbudjetti? ja jos et halua pelata pelejä korkea asetukset (en vain tiedä COD4) tarvitset gfx korttia, laivalla niistä on tarpeeksi hyvä työ, ja erittäin kevyt peli, mutta mitään vakavaa sinun rahoitusmahdollisuus toisen kortin. Lisäksi en halua surgest menossa AMD jollei se ole kaikkien sinulla on varaa, vaikka niin olisin proabbly suositella voit odottaa, kunnes sinulla on varaa Intel Core 2
|
|||
|
|||
|
Voitko recommemened hyvä GFX-kortti, joka on myös halpa, mutta riittävän hyvä pelata COD4 korkealla asetukset.
minulla taitaa olla budjetti on noin £ 150 Onko tämä bundle olisi mitään hyvää? http://www.maplin.co.uk/module.aspx?...=28m4 # yleiskatsaus i dont know, jos tämä on hyvää? Ehkä voisitte kertoa minulle Lisäksi jos joku tietää, jos saisin sen halvempaa, että olisi hienoa. mikä on ongelma AMD? |
|
|
|||
|
|||
|
OK, ja ensimmäinen, on £ 150 kokonaisbudjetti? Jos näin on, sinun ei tule saamaan, että suuri ja tietokoneen pelaamista, että nähdä hyvänä gfx kortin prosessori on siitä, että jokainen, haluaisin tietää, jos et voi mennä enemmän, muuten on vähän katsoa, mitä Voin kääri yhdessä tähän hintaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
niin minulla taitaa voisivat strech to £ 180 im just saada ideoita, im vain 16 lol, mutta minä tapana mennä korkean loppuun pelaamista heti, tietysti, minun täytyy vain lisätä, myös minä voi tarpeen PSU, mutta olen voi saada 350W on 19.99 joten minulla taitaa olla 160 kuluttaa
EDIT: IM myös käyttää vanhaa tietokonetta tapauksessa, ainoa asia on, im ole varma, onko se edes ATX tapauksessa, toivon, että se pelastaa minut 30, 40 quid |
|
|
|||
|
|||
|
ok, hyvin Otan vähän katsoa mitä saan yhdessä £ 160
EDIT: Haluatko sen voida päivittää paljon ylimääräistä rahaa, tai rarther halvempia ja tarvetta ostaa lisää, kun seuraavan päivityksen? ja tarvitset muuta kuin, emolevy, prosessori, ram, gfx kortti? Esimerkiksi tarvitset HDD jne? |
|
|
|||
|
|||
|
Onko selvä sitten, i havent sai kaikki rahat voi tilata erikseen, joten kai hinnat ovat yli likley laskevan tiime minulla on kaikki rahat.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tämä on toivoton tapaus että talousarvioon.
Jos haluat olla PC, jossa on kaikki toivo pelissä näitä pelejä edes keskipitkällä asetukset haluat ostaa 2nd käsin. Merkitys rakentaa oman from 2nd hand osia tai vain etsiä PC-joka on muutaman vuoden vanhoja. My System: Krlll
|
|
|
|||
|
|||
|
ok, ja etsin ja se on melko hankalaa, että hinta, henkilökohtaisesti haluaisin odota hetki (ehkä till syntymäpäivä jne. varten rahaa prezzies) ja Voitko tiedot nykyisistä tietokone? ja saa nähdä, kuinka paljon parempi se olisi todella menoja, että määrä tietokoneen
|
|
|
|||
|
|||
|
Hieman tyly krlll, mutta kyllä olen samaa mieltä, että ehkä olisi parempi menossa toinen käsi, tai odottaa enemmän rahaa, mutta riippuen rakentaa tällä hetkellä se on ehkä parempi pitää sitä, miten se on.
|