![]() |
|
| |||
| |||
| im denken van het creëren van mijn eerste Gaming PC en ik was af of iemand kan geven mij geen tips, im denken van het spelen van games zoals NFS: ProStreet, COD 4: Modern Warfare, Sims 2, GTA IV, Race Driver: Grid, Assassins Creed, deze zijn waarschijnlijk games die ik wil snel 1e dingen 1st: Is er iemand denken dat dit een goed uitgangspunt: http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...22875&DOY=28m4 Ik zal een andere aankoop 1GB RAM, als het nodig is, hoewel desperitaly, i dont zelf een van de games op het moment dat zijn gewoon wat ik wil Ik denk dat het misschien goed genoeg maar ik dowt de onboard graphics zou goed genoeg wat denk je? plus als iemand kon vertellen als ik dezelfde specs als het moederbord van maplins kon krijgen, maar tegen een lagere prijs. 2e: Als de mensen niet denken, dat de onboard grafische kaart is een goed, kan iedereen reccommened een goede grafische kaart die onder 30 pond |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je een totale begroting? en als je wil spelen op hoge instellingen (Ik weet alleen over COD4) ontvangt u een gfx kaart nodig hebt, aan boord van degenen goed genoeg zijn om te werken, en heel licht gaming, maar alles wat u nodig heeft om serieus een andere kaart purcase. Ook zou ik niet surgest gaan met AMD, tenzij dat is alles wat u zich kunt veroorloven, zelfs dan zou ik adviseren proabbly voor u om te wachten tot je je kunt veroorloven een Intel Core 2
| |||
| |||
| kunt u recommemened een goede GFX kaart, die ook goedkoop is, maar goed genoeg om COD4 spelen op hoge instellingen. Ik denk dat ik een budget van ongeveer 150 pond zou deze bundel zijn een goed? http://www.maplin.co.uk/module.aspx?...=28m4 # overzicht i dont know of dit een goed? Misschien kunt u mij vertellen Ook als iemand weet of ik het goedkoper kon krijgen, dat zou geweldig zijn. Wat is het probleem met AMD? |
|
| |||
| |||
| OK, goed de eerste plaats is 150 pond de totale begroting? zo ja, je niet gaat krijgen die grote van een computer voor games voor die zag als een goede gfx kaart, processor zijn over die elk, laat het me weten als je hoger kunt gaan, anders zal ik een beetje kijken, zien wat Ik kan samen wikkelen voor die prijs. |
|
| |||
| |||
| yea Ik denk dat ik zou kunnen strekken tot 180 pond im just getting ideeën, im slechts 16 lol, maar ik ga gewoon voor de high-end gaming direct natuurlijk, ik moet verhogen, kan ik ook behoefte aan een voeding, maar ik kan een 350W krijgen voor 19,99 dus ik veronderstel dat ik nog 160 te besteden EDIT: im ook met behulp van een oude computer zaak, het enige ding is, im niet zeker of zijn zelfs een ATX zaak, hopelijk dat bespaart mij 30, 40 quid |
|
| |||
| |||
| ok, nou ik heb een beetje kijken zien wat ik bij elkaar kan krijgen voor 160 pond EDIT: wil je het te kunnen worden opgewaardeerd zonder al te veel extra geld, of rarther goedkoper en noodzaak om meer te kopen als je volgende upgrade? en heb je iets nodig meer dan, moederbord, processor, ram, gfx kaart? bijvoorbeeld, moet je een hdd etc? |
|
| |||
| |||
| alrite dan, i havent kreeg al het geld avilable dus ik denk dat de prijzen zijn meer dan likley dalen door de tiime ik heb al het geld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit is een hopeloze zaak op deze begroting.
Als je wilt hebben een pc die een hoop van het spelen van deze games op zelfs middellange instellingen je nodig hebt om 2e hands te kopen is. Betekenis bouwen van uw eigen 2e hands onderdelen of gewoon op zoek naar een gaming PC die is een paar jaar oud. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| ok, nou ik ben op zoek en het is heel moeilijk voor die prijs, persoonlijk zou ik wachten voor een tijdje (misschien tot een verjaardag etc voor geld van prezzies) en kan je me de specificaties van uw huidige computer? en ik zal zien hoeveel beter het zou eigenlijk moeten uitgeven dat bedrag van een computer |
|
| |||
| |||
| Een beetje hard krlll, maar ja ik ben het eens, is het waarschijnlijk beter zou gaan tweede hand, of het wachten op meer geld, maar afhankelijk van de te bouwen op het moment dat het misschien beter om het te houden hoe het is. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Pre-built gaming computer? | crazydan20 | Algemeen Hardware Chat | 9 | 22 Jan 2009 12:08 |
| Help: Gaming computer? | crazydan20 | Algemeen Hardware Chat | 11 | 13 Jan 2009 16:05 |
| Het bouwen van een Gaming Computer | eisah | Algemeen Hardware Chat | 3 | 17 okt 2008 11:40 |
| Is dit een goede gaming computer | jameslee07 | Algemeen Hardware Chat | 19 | 7th Oct 2007 08:18 |
| Ingebouwde een computer voor gaming. | mcbee | PC & Gaming Console | 1 | 16 mrt 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |