![]() |
|
| |||
| |||
| im tenker på å lage mitt første spill-pc, og jeg var vandrende hvis noen kunne gi meg noen tips, im tenker på å spille spill som NFS: ProStreet, COD 4: Modern Warfare, Sims 2, GTA IV, Race Driver: Grid, Assassins Creed, Disse er trolig spill som jeg vil snart 1ste ting 1ste: Er det noen som tror dette er et godt utgangspunkt: http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...22875&DOY=28m4 jeg vil kjøpe en 1GB RAM, hvis det er desperitaly trengte selv, jeg dont eier noen av spillene i øyeblikket det akkurat det jeg ønsket Jeg tror det kan være bra nok, men jeg dowt det innebygde grafikken vil være godt nok hva tror du? pluss hvis noen kunne fortelle om jeg kunne få de samme spesifikasjoner som hovedkort fra maplins men til en billigere pris. 2dre: hvis folk ikke tror at den innebygde grafikkortet er noe bra, kan alle reccommened et godt grafikkort som er under £ 30 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du fått et samlet budsjett? og hvis du ønsker å spille spill på høye innstillinger (Jeg vet bare om COD4) trenger du en gfx kort, bord de er gode nok for å arbeide, og veldig lett spill, men noe alvorlig du må purcase et nytt kort. Også ville jeg ikke surgest gå med AMD med mindre det er alt du har råd, ja da ville jeg proabbly anbefale deg å vente til du har råd til en Intel Core 2
| |||
| |||
| Du kan recommemened en god GFX kortet, som også er billig, men god nok til å spille COD4 på høye innstillinger. Jeg antar at jeg har et budsjett på rundt £ 150 ville denne bunten være noe godt? http://www.maplin.co.uk/module.aspx?...=28m4 # oversikt jeg dont vite om dette er noe godt? kanskje du kunne fortelle meg også hvis noen vet om jeg kunne få det billigere det ville være stor. hva er problemet med AMD? |
|
| |||
| |||
| OK, vel først, er £ 150 det totale budsjettet? Hvis ja, din ikke kommer til å få den store av en datamaskin for spill for det, ettersom et godt gfx kort, prosessor er vet om at hver, la meg hvis du kan gå høyere, ellers vil jeg ha en liten titt, se hva Jeg kan bryte sammen etter at pris. |
|
| |||
| |||
| ja jeg tror jeg kan være i stand til å strekke til £ 180 im rettferdig får ideer, im bare 16 lol, men jeg wont gå for high end gaming kjapt, selvsagt, jeg trenger bare å øke, også jeg kan nød en PSU, men jeg kan få en 350W for 19.99 så jeg antar jeg ha 160 å bruke EDIT: im også bruker en gammel datamaskin tilfellet er det eneste, im ikke sikker på om det selv en ATX case, forhåpentligvis som vil spare meg 30, 40 pund |
|
| |||
| |||
| ok, godt jeg har en liten titt se hva jeg kan komme sammen for £ 160 EDIT: du vil at det skal kunne bli oppgradert uten for mye ekstra penger, eller rarther billigere og trenger å kjøpe mer når du neste oppgradering? og trenger du noe mer enn hovedkort, prosessor, ram, gfx kortet? for eksempel, trenger du en HDD osv.? |
|
| |||
| |||
| alrite da, jeg har ikke fått alle pengene avilable så jeg antar er prisene mer enn likley å slippe av tiime jeg ha alle pengene. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er en håpløs sak på dette budsjettet.
Hvis du vil ha en PC som har noe håp om å spille disse spillene på selv middels innstillinger du trenger å kjøpe 2dre hånd. Betydning bygge din egen fra 2. hånd deler eller bare kikke etter en gaming PC som er noen år gammel. Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| ok, ja jeg ser og det er ganske hardt for at pris, personlig, ville jeg vente en stund (kanskje til en bursdag osv. for pengene fra prezzies) og kan du gi meg spesifikasjoner av din nåværende datamaskin? og jeg får se hvor mye bedre det ville egentlig være å bruke dette beløpet til en datamaskin |
|
| |||
| |||
| Litt harde krlll, men ja jeg er enig, det sannsynligvis ville være bedre å gå bruktbutikker, eller vente på mer penger, men avhengig av å bygge i øyeblikket kan det være bedre å holde det hvordan det er. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Pre-Bygd gaming datamaskin? | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 22 januar 2009 12:08 |
| Hjelp: Gaming datamaskin? | crazydan20 | General Hardware Chat | 11 | 13 januar 2009 16:05 |
| Bygge en Gaming Computer | eisah | General Hardware Chat | 3 | 17 oktober 2008 11:40 |
| Er dette en god gaming maskin | jameslee07 | General Hardware Chat | 19 | 7 oktober 2007 08:18 |
| Bygget en datamaskin for spill. | mcbee | PC & Console Gaming | 1 | 16 mars 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |