![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare troede, at jeg gerne starte en tråd med billeder af min pc. Hvad synes du? Lets se dine.:) Mit system: Zoomy
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice makker, 2 sek syg få mit setup online.
| |||
| |||
| Kan du ikke finde USB føre til mit digitale kamera og have en ny mobil, der tager en anden føre til den gamle. LOL Vil vende tilbage til dette. |
|
| |||
| |||
| Cheers fyr. De ledninger's a, ahem, arbejde i gang skal vi sige, havn't fik runde at rydde det ordentligt endnu. Havde 12 fans i det på et tidspunkt, nu 'kun' de 6. Men sine nærmeste som damnit lydløs i tomgang.: D |
|
| |||
| |||
| Har du nogen anbefalinger til en lydløs PSU og socket 478 fan? Jeg har prøvet et par og min pc er stadig til støjende. |
|
| |||
| |||
| Arctic afkøling fryser 4 for køligere. Hvis ved lydløs PSU du passivt så kan jeg ikke tænke på en, men du har brug for lidt god luftcirkulation uanset, øget støj. For en stille PSU Jeg vil gå til Enermax Liberty 500w/400w. Jeg har den 500W. Modulære kabler, vejer et ton (som er det gode i verden af PSU's), og er næsten lydløs. |
|
| |||
| |||
| Tak, vil slå dem op. Tror, at jeg havde den arktiske fryser 4 før min nuværende CPU fan og lejer gjorde ikke vare længe, så det fik støjende. |
|
| |||
| |||
| Kom mennesker. Post disse billeder. det bliver frygtelig ensom i denne tråd: ( |
|
| |||
| |||
| Ret, var at lægge dette ud på grund af min Digi kamera probs. Blot brugte en XP maskine i stedet ... Heres mit setup. Alle TV / Kabel / Computer / dæk er alle sammen. Så jeg får dvd'er / TV / Records via PC lyd Rig osv. Lyder Søde. |
|
| |||
| |||
| Whoa mand, en nice setup du er kommet i gang der. Love TV! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny sag Byg (Includes Pics) | mrberty | Cases & Strømforsyninger | 4 | 30 September 2009 13:13 |
| Hvordan man laver professionelt udseende Bil Pics i Photoshop CS3 | paudashlake | Multimedia & Codecs | 3 | 4 marts 2009 09:46 |
| Lost Pics Hvordan finder jeg | justdagod | General Hardware Chat | 2 | 16. sep 2008 11:08 |
| Email billeder .... | Seajay | E-mail, VoIP og IM Discussion | 5 | 28 januar 2008 11:35 |
| (56k advarsel) Screen shot contest-post dine i spil billeder her! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 8 | 18th Dec 2007 11:11 |
| Thread Tools | |
| |