![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Juuri ajatus I'd aloittaa säikeen kanssa kuvia minun pc. Mitä mieltä olet? Lets nähdä sinun.:) My System: Zoomy
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nizzan mateuutteet, 2 sek huonosti saan setup verkossa.
| |||
| |||
| Ei löydä USB johtaa minun digitaalikamera ja on uusi matkapuhelin, joka tekee eri johtaa siihen, että vanha. LOL Palaan tähän. |
|
| |||
| |||
| Cheers kaveri. The johdotuskaaviot on, ahem, töiden sanokaamme havn't sai kierroksen Korjaaminen sitä oikein vielä. Oli 12-faneja se yksi kohta, nyt "vain" 6. Mutta sen lähellä kuin Perhana hiljaa tyhjäkäynnillä.: D |
|
| |||
| |||
| Onko suosituksia hiljaisen PSU ja socket 478-fani? Olen yrittänyt muutaman ja minun PC on edelleen meluisa. |
|
| |||
| |||
| Arctic jäähdytys pakastin 4 jäähdytin. Jos äänetön PSU Tarkoititko passiivinen sitten en voi ajatella, mutta sinun tarvitse melko hyvä ilmavirran riippumatta, mikä lisää melua. Jotta hiljainen PSU I'd go varten Enermax Liberty 500w/400w. Minulla on 500W. Modulaariset kaapelit, painaa tonni (joka on hyvä maailman PSU: n), ja on lähes äänetön. |
|
| |||
| |||
| Kiitos, tarkastellaan niitä. Ajattele i oli arktiset pakastin 4 ennen kuin nykyinen CPU tuuletin ja laakerit didnt pitkään, niin se pääsi äänekäs. |
|
| |||
| |||
| Tule ihmisiä. Post niitä kuvia. se alkaa hirveän yksinäinen tässä säikeen: ( |
|
| |||
| |||
| Oikea, saattoi tämän pois, koska minun digi kameran probs. Just käyttänyt XP koneen sijaan ... Heres minun asetukset. Kaikki TV / Kaapeli / Computer / kannet ovat kaikki yhteydessä toisiinsa. Joten saan DVD / TV / Records kautta PC äänen Poraustornin jne. Äänet Sweet. |
|
| |||
| |||
| Whoa ihminen, yksi nice setup teillä menee siellä. Pidätkö tv! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| New Asia Build (Sisältää Kuvat) | mrberty | Kotelot & Virtalähteet | 4 | 30 syyskuu 2009 13:13 |
| Miten saada Professional-HAKU Car Pics Photoshop CS3 | paudashlake | Multimedia & Codecs | 3 | 4th Mar 2009 09:46 |
| Lost Pics Miten löydän | justdagod | Rautatavaran Chat | 2 | 16. Sep 2008 11:08 |
| Sähköposti kuvia .... | Seajay | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 5 | 28th Jan 2008 11:35 |
| (56k varoitus) ruudunkaappaus contest-post automaattinen pelin kuvia tästä! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 8 | 18. Joulukuu 2007 11:11 |
| Thread Tools | |
| |