![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik dacht dat ik zou beginnen met een draad met foto's van mijn pc. Wat denk je? Laat zien van jou.:) Mijn Systeem: Zoomy
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice mate, 2 secs ziek mijn setup online.
| |||
| |||
| Kunt u niet vinden op de USB-lood voor mijn digitale camera en heeft een nieuwe mobiele dat een andere leiden tot de oude. LOL Komt terug. |
|
| |||
| |||
| Cheers kerel. De bedrading is een, ahem, werk in uitvoering zullen wij zeggen, havn't heb ronde op orde het goed nog niet. Had 12 fans in het op een punt, nu 'slechts' de 6. Maar haar dicht verdomme stil bij stationair.: D |
|
| |||
| |||
| Heb je eventuele aanbevelingen voor een stille PSU en socket 478 fan? Ik heb geprobeerd een paar en mijn pc is nog steeds te luidruchtig. |
|
| |||
| |||
| Arctic cooling diepvriezer 4 voor de koeler. Als door de stille PSU je bedoelt passieve Dan kan ik niet bedenken, maar je moet nogal een goede luchtstroom ongeacht, toenemende lawaai. Voor een rustige PSU Ik zou gaan voor de Enermax Liberty 500w/400w. Ik heb de 500W. Modulaire kabels, weegt een ton (die goed is in de wereld van de PSU's), en is vrijwel stil. |
|
| |||
| |||
| Bedankt, zal ze opzoeken. Denk dat ik had de arctische diepvriezer 4 voor mijn huidige cpu fan en de lagers didnt lang, dan heb noisy. |
|
| |||
| |||
| Kom op mensen. Post die foto's. it's getting vreselijk eenzaam in deze draad: ( |
|
| |||
| |||
| Recht, was om dit af vanwege mijn digi camera probs. Net gebruik gemaakt van een XP-machine in plaats ... Heres mijn setup. Alle TV / Kabel / Computer / dekken zijn allemaal onderling verbonden. Dus ik DVD's / TV / Records via de pc geluid Rig enz. Geluiden Sweet. |
|
| |||
| |||
| Wow man, een mooie setup je gaat daar. Hou van de TV! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe Zaak Build (Inclusief Pics) | mrberty | Cases & Power Supplies | 4 | 30 september 2009 13:13 |
| How to Make Professioneel ogende auto Pics in Photoshop CS3 | paudashlake | Multimedia & Codecs | 3 | De 4 maart 2009 09:46 |
| Lost Pics Hoe vind ik | justdagod | Algemeen Hardware Chat | 2 | 16e sep 2008 11:08 |
| E-mail foto's .... | Seajay | E-mail, VoIP & IM Overleg | 5 | 28 Jan 2008 11:35 |
| (56k waarschuwing) beeldschermafdruk wedstrijd-post uw foto's in het spel hier! | cheesepuff | PC & Gaming Console | 8 | 18 dec 2007 11:11 |
| Thread Tools | |
| |