![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tenkte jeg skulle starte en tråd med bilder av min PC. Hva tror du? Kan se deg.:) Min System: Zoomy
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice kompis, 2 sek ill få mitt oppsett online.
| |||
| |||
| Finner ikke USB bly for mitt digitale kamera og har en ny mobil som tar en annen fører til den gamle. LOL Vil komme tilbake til dette. |
|
| |||
| |||
| Cheers fyr. Ledningene er en, ahem, arbeid skal vi si, havn't fikk runde til rydding det riktig ennå. Hadde 12 fans i det på ett punkt, nå "bare" 6. Men nær som damnit stille til inaktiv.: D |
|
| |||
| |||
| Har du noen anbefalinger for en stille PSU og Socket 478 fan? Jeg har prøvd noen, og min PC er fremdeles til støyende. |
|
| |||
| |||
| Arctic nedkjøling fryser 4 for kjøleanlegget. Hvis ved lydløs PSU du mener passive så jeg kan ikke tenke på en, men du trenger heller god luftstrøm uavhengig, økt støy. For stille PSU Jeg vil gå for Enermax Liberty 500w/400w. Jeg har den 500W. Modulære kabler, veier ett tonn (som er bra i verden av PSU's), og er tilnærmet lydløs. |
|
| |||
| |||
| Takk, vil se dem. Tror jeg hadde den arktiske fryseboks 4 før min nåværende CPU vifte og lagrene didnt vare lenge, så det fikk støyende. |
|
| |||
| |||
| Kom mennesker. Innlegg disse bildene. det får en svært ensom i denne tråden: ( |
|
| |||
| |||
| Høyre, var å sette dette på grunn av min digi kameraet probs. Bare brukt en XP maskin i stedet ... Heres mitt oppsett. Alle TV / Kabel / Computer / dekk er alle sammen. Så jeg får DVD / TV / Records gjennom PC lyd Rig etc. Høres Sweet. |
|
| |||
| |||
| Whoa mann, en flott oppsett du har tenkt det. Elsker tv! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ny Case Build (Includes Pics) | mrberty | Bærevesker & Strømforsyning | 4 | 30 september 2009 13:13 |
| Hvordan få profesjonelt utseende Car Pics i Photoshop CS3 | paudashlake | Multimedia & Kodeker | 3 | 4 mars 2009 09:46 |
| Lost Pics Hvordan finner jeg | justdagod | General Hardware Chat | 2 | 16nde sep 2008 11:08 |
| Epost pics .... | Seajay | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 5 | 28 januar 2008 11:35 |
| (56k advarsel) skjermbilde contest-post dine i spillet bildene her! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 8 | 18 desember 2007 11:11 |
| Thread Tools | |
| |