![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tänkte att jag skulle starta en tråd med bilder på min dator. Vad tycker du? Kan se din.:) Mitt System: Zoomy
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice mate, 2 secs sjuka få min setup online.
| |||
| |||
| Kan du inte hitta USB leda till min digitalkamera och har en ny mobil som tar en annan leda till den gamla. LOL Kommer att återkomma till detta. |
|
| |||
| |||
| Skål rackaren. Ledningarna är ett, ahem, produkter i arbete så att säga havn't klart för att knyta det ordentligt ännu. Hade 12 fläktar i den på en punkt, nu "bara" den 6. Men dess nära som damnit tyst på tomgång.: D |
|
| |||
| |||
| Har ni några rekommendationer för en tyst PSU och socket 478 fläkt? Jag har försökt ett par och min dator är fortfarande att noisy. |
|
| |||
| |||
| Arctic cooling frys 4 för kylaren. Om tyst psu du menar passiv då kan jag inte tänka på en, men du behöver ganska bra luftflöde oavsett, ökande buller. För en lugn psu jag skulle gå för Enermax Liberty 500w/400w. Jag har 500W. Modulära kablar, väger ett ton (vilket är bra i världen av psu s), och är så gott som tyst. |
|
| |||
| |||
| Tack, kommer att se dem. Tror att jag hade den arktiska frysen 4 innan min nuvarande cpu fläkt och lagren gjorde förra länge, så det fick noisy. |
|
| |||
| |||
| Kom igen folk. Post dessa bilder. Det blir väldigt ensamma i denna tråd: ( |
|
| |||
| |||
| Just det, var att det här på grund av min digi kamera probs. Bara användas en XP-maskin istället ... Heres min inställning. Alla TV / kabel / dator / däck är alla sammanlänkade. Så jag får DVD / TV / Records via PC ljud Rigg mm Ljud Sweet. |
|
| |||
| |||
| Whoa man, en trevlig setup du fick åka dit. Love TV! |