![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kuusi kuukautta sitten rakennettu itselleni uuden pakoll asti noin 1 kuukausi sitten everythings parhaillaan käynnissä hyvin. Nyt näyttää siltä, ovat kehittäneet teho enintään ongelma. Jos minä painamalla virtapainiketta järjestelmän valtuudet luoda muutaman sekunnin, jos fanit run / syttyä, LEDit DVD Polttimien salama jne. veden jäähdytystuuletin alkaa sitten kaikki valtuudet alas (ei ole BIOS-post). Tarkastelujakson alussa painamalla virtapainikkeen vielä kerran ja järjestelmä teho enintään kunnossa, mutta ajan mittaan tästä on tullut asteittain huonompi joskus ottaa painamalla virtapainiketta 10 tai useamman kerran saman tuloksen, kunnes järjestelmä onnistuneesti virta (mutta tämä on täysin satunnainen eilen esimerkiksi pakoll virta ensimmäistä kertaa ei probs) Joilla on hyvä aloittaa ensin veden jäähdytystuulettimien runs sitten GPU cooler tuulettimen runs (siellä ei GPU, kun se ei tule työ) tämä johtaa minua epäillä PSU oli hieman alle par eikä riitä mehua tai että GPU tuottamuksesta ja imee paljon valtaa. Olen äskettäin havainnut, että jos en pidä reset-painiketta, jos GPU tuuletin ei suorita mikä viittaa siihen, että PSU ja GPU ovat kunnossa, ja muistuttaa enemmän kohti mobo ongelma. Hopefuly Voisin voi lainata PSU ja grafiikka kortti ystävällesi tehdä kokeita tämän todentamiseksi. Ideoita anyone? Haluaisin pin-kohta tämän yhden ammuttu (Ymmärrän, että tämä ei ole aina mahdollista), koska olen viettänyt paljon aikaa, sillä tässä pakoll yhdessä (mikä Johtojen ja putkistojen siisti ja siistinä jne. jne.) niin haluan minimoida työmäärää vahvistamisesta ongelma (esimerkiksi vaihtaa sen GPU aiheuttaisi poistamalla vesijäähdytys pumppu / reservior) Järjestelmän tiedot: M / B - ASUS M2N32-SLI Deluxe, CPU - Athlon 64 X2 5600 +, GPU - Foxconn 8800GTS 320Mb OC versio, RAM - Kingston HyperX 2GB 800MHz DDR2 SLI valmiit (Daul kanava), PSU - Zalman ZM600-HP 600Watt, Gigabyte Aurora 570 tapauksessa 3D Galaxy II vesijäähdytys CPU vain (GPU pian hopefuly), 2 SATA Seagate Barracuda 320GB HDD in Raid 0. Muut jutut: Samsung SH-S182D ja Liteon DH20A1P DVD kirjailijoita, Procase kortinlukijaa, NEC floppydrive, Trust WB-5400 web-kamera, Logitech X-540 5.1 puhuja asettaa, Logitech johdottomissa napsauttamalla plus hiiri, Iiyama HM903DT B CRT-näyttö, Ideazon MERC Zboard pelaamista näppäimistöllä. Daul boot OS windos XP SP2 ja Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko yrittänyt käynnistää pc vähintään psu-use/boot kokoonpano? Poistaminen ja jättää vain yksi DIMM, yksi optinen jne? On karkea arvio siitä komponenttien noteerataan En ole tyytyväinen teidän PSU ampeeri, miksi Zalman on otettu vain 16a kunkin 12v rautateitse on yli ymmärrykseni. I'd've mieluummin nähneet 2 12v kiskojen kanssa 32a kpl. Kortin noteerataan edellyttää noin 26 a ja 12 jos muisti palvelee. Uskon, että sinulla on ongelma. It'll vetoavan noin 60w että pci-e portti mutta silti, olet menossa on lyhyt. HYPER x kuten n mehu, lisätä, että kuten kaikki oheislaitteet liitteenä ja olet yksi wattiluku nälkäinen järjestelmän siellä hyvin. Kokeile lainata matalampilaatuisia kortti, joka ei edellytä 6pin Molex alkaen PSU. Tämä saat ilmaiseksi käyttöön 12v rautateitse. Toivottavasti tähän tulee rajata ongelman, jos olet jo kokeillut vähintään-configuration boot.
|
| |||
| |||
| "Oletko yrittänyt käynnistää pc vähintään psu-use/boot kokoonpano? Poistaminen ja jättää vain yksi DIMM, yksi optinen etc? " Kiitos Yritin vähintään psu-use/boot kokoonpano, mutta ei onnea. "On karkea arvio siitä komponenttien noteerataan En ole tyytyväinen teidän PSU ampeeri, miksi Zalman on otettu vain 16a kunkin 12v rautateitse on yli ymmärrykseni. I'd've mieluummin nähneet 2 12v kiskojen kanssa 32a kerrallaan." En ole varma, että 4 x 16A 12V teho kiskot asia, että paljon koska ne ovat enimmäkseen virtuaalisen anyway (kaikki kytketty yhteen eli yhteensä 4x16 = 64A), luin, että tämä on jotain tekemistä sen kanssa, ATX2 tiedot (max 20A sallitaan yksi 12V linja). "Kortti noteerataan edellyttää noin 26 a ja 12 jos muisti palvelee." Lukea, että johonkin, uskon lainattua specs oli 12V 26A mininum 400W PSU, joten jos olen oikeassa siitä PSU (ks. edellä), niin se olisi ihan ok, ja tietysti pidettävä mielessä, että se toimi hyvin jo aiemmin. Thanks for the tips. Olen edelleen epäilyjä PSU ja ehkä oikeassa. Kuten ehdotti En aio yrittää matalampilaatuisia kortin testata tämän teorian ulos. On olemassa pari muuta asiaa en maininnut minun ensimmäinen viesti, että saattaisi olla hyödyllistä. Ongelma ilmenee vain, jos tietokone on kytketty pois päältä on pitkään aikaan yössä esimerkiksi. Jos olen, minne sulkea kpl alas, tulkaa takaisin puoli tuntia myöhemmin ja virta uudelleen sen sakkoa. Sen lepotilassa on sama tulos, painamalla tilaa (tai anykey) sen jälkeen, kun puoli tuntia tuloksia hyvä käynnistyksen (pc palaa, jossa se oli ennen univaikeudet). Leaving se lepotilassa tuloksia samalla teho jopa ongelma. Paina tilaa ja pc atempts on powerup sitten sammuu, sitten sen jälkeen, kun tavanomaiset useita virtapainikkeen puristimet järjestelmä käynnistyy uudelleen normaalisti (palaa, jossa se oli ennen nukkumismahdollisuudet) |
|
| |||
| |||
| Okei yrittänyt ATI X300 näytönohjain, edelleen sama ongelma, että se sulkee pois kaikki näytönohjaimen ja PSU (ei 100% niin aion yrittää toista PSU olla varma) niin it' n HAKU paljon kuin mobo ongelma. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Meneillään Power Up Problem | Brezzio | Rautatavaran Chat | 5 | 19th Feb 2009 07:24 |
| Mahdolliset Power Surge Problem | soldierboy | Rautatavaran Chat | 1 | 10th Jan 2009 21:34 |
| Problem with virtalähde | phillyrider807 | Rautatavaran Chat | 1 | 11. Joulukuu 2007 05:31 |
| Power Problem | Sharon | Kotelot & Virtalähteet | 4 | 4th Jun 2007 00:15 |
| Power ongelmaa | daNm: iin | Rautatavaran Chat | 1 | 1. Maaliskuu 2007 19:29 |
| Thread Tools | |
| |