mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Power up problem ... noget signal .... CPU fan holder kører på høj hastighed ...

Reply

Thread Tools
Old 2 januar 2008, 00:12
Ny Medlem Gruppen

Default Power up problem ... noget signal .... CPU fan holder kører på høj hastighed ...

Hej. Jeg er i færd med at opgradere og få flyttet min eksisterende bundkort og komponenter til et Antec P182 sag. Når jeg magt-up CPU fan skydes i og ophold på høj hastighed og jeg får ingen signal på skærmen. Jeg genstarte og frakoble PSU osv. ... og intet virker. Just wondering hvor jeg skal gå til problemet?
Jeg kører en AMD Athlon Dual Core i øjeblikket på et ATI bundkort. Mit skærmkort fan er spinding såvel som alle andre tilfælde fans. Jeg kan høre min HD spinding såvel. Jeg er muligvis få et nyt bundkort i morgen. Ville det løse problemet??
Enhver hjælp er meget værdsat.
Tak.
Old 2 januar 2008, 00:15
Donor-Gruppen

Default Power up problem ... noget signal .... CPU fan holder kører på høj hastighed ...

Jeg er ikke sikker. kan det være en strømforsyning problem, medmindre du er helt sikker på du give nok strøm.

det ville måske hjælpe os med at hjælpe dig, hvis du fortalte os, hvilke specifikke hardware du har. gerne PSU model og watttal etc, og alle de andre ting, du har vedhæftet. bundkort model måske ikke være en dårlig idé enten.

Mit system: Ezekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz
Bundkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Hukommelse:
2 GB G. Skill DDR2 800 MHz
Grafikkort (r):
BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 lydkort
Harddisk (e):
160 gig Western Digital SATA-drev
Optisk drev (r):
ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev
Sag / PSU:
CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W
Køling:
3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tommer Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 2 januar 2008, 00:33
Ny Medlem Gruppen

Min PSU er en TR2 - 430w Thermaltake og mit bundkort er et ATI IXP 400. Mit skærmkort er et EVGA 256MB og jeg kører også Creative SoundBlaster XFI Platinum. Lige nu har jeg 1 GB DDR RAM. Denne opsætning har arbejdet før uden problemer for nogen tid. Det er bare blevet i de sidste par dage, at det ikke har fungeret. Hope this helps lidt.

*** Den PSU er kun 1 år gammel.
Old 2 januar 2008, 07:27
Donor-Gruppen

Enhver bipper ved opstart op?

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2. januar 2008, 11:52
Ny Medlem Gruppen

Nr. bipper ved start
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.