vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Power ongelmaa ... ei signaali .... CPU tuuletin pitää käynnissä suuri nopeus ...

Reply

Thread Tools
Old 2 tammikuu 2008, 00:12
Uusi Jäsen

Default Power ongelmaa ... ei signaali .... CPU tuuletin pitää käynnissä suuri nopeus ...

Hei. Olen uudistamassa ja on muuttanut olemassa olevat emolevyn ja komponenttien joka Antec P182 tapauksessa. Kun virta-up suorittimen tuuletin potkuja ja pysyy Nopeiden ja minulla ei signaali monitorin. I uudelleen ja irrota PSU jne. ... ja mikään ei auta. Vain ihmetellä, mistä olisi HAKU ongelma?
Olen toimintatarpeita AMD Athlon Dual Core tällä hetkellä ATI emolevyn. Oma näyttösovittimen tuuletin on kehruu kuten myös kaikkien muiden tapauksessa faneja. Voin kuulla minun HD kehruu samoin. Olen mahdollisesti saada uuden emolevyn huomenna. Voisiko tämän ongelman ratkaisemiseksi?
Kaikki apu on tervetullutta.
Kiitos.
Old 2 tammikuu 2008, 00:15
Rahoittajien ryhmän

Default Power ongelmaa ... ei signaali .... CPU tuuletin pitää käynnissä suuri nopeus ...

En ole varma. se saattaa olla virtalähde ongelma, ellet ole aivan varma, olet tarpeeksi valtaa.

se todennäköisesti auttaa meitä auttamaan sinua, jos olet kertonut meille, mitä erityisiä laitteisto sinulla on. kuten PSU malli ja wattiluku jne., ja kaikki muut jutut olet liitteenä. emolevyn malli ei välttämättä ole huono ajatus joko.

My System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Emolevy:
MSI P-35 Neo Combo-piirisarja
RAM-muisti:
2 keikat G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt
Äänikortti:
Creative 7,1 Äänikortit
Kiintolevy (t):
160 keikka Western Digital SATA-asema
Optinen asema (t):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema
Asia / PSU:
CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W
Jäähdytys:
3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s
Monitor (t):
22-tuumainen Samsung laajakuva
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 2 tammikuu 2008, 00:33
Uusi Jäsen

Oma PSU on Tr2 - 430w Thermaltake ja minun emolevy on ATI IXP 400. Oma näytönohjain on EVGA 256MB ja olen myös suorittaa Creative SoundBlaster XFI Platina. Juuri nyt olen 1GB DDR-RAM-muistia. Tällä valinnalla on työskennellyt ennen ilman ongelmia jo jonkin aikaa. Se on juuri viime päivinä, että se ei ole toiminut. Hope this helps hieman.

*** I PSU on vain 1-vuotias.
Old 2 tammikuu 2008, 07:27
Rahoittajien ryhmän

Kaikki piippaa käynnistyksen asti?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2 tammikuu 2008, 11:52
Uusi Jäsen

Ei piippaa käynnistyksen
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
High Speed Internet-LAN nopeus Kysymys Kiitos! P5200 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 4 24 marraskuu 2009 22:46
Pelit ei näytetä, signaalin ulkopuolelle. haiku Graphics Cards & Näytöt 1 31. toukokuuta 2009 05:31
Speed Fan tulokset GPU Running Vuosina 55-60 C. P5200 Graphics Cards & Näytöt 7 20th Feb 2009 10:51
Svchost.exe käynnissä erittäin korkea mem käyttö craiig Windows-käyttöjärjestelmät 3 28th Apr 2008 06:30
Running nopeus vanhan ohjelmistoversion davydoug General Software Chat 7 4. Jan 2008 03:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.