![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Olen uudistamassa ja on muuttanut olemassa olevat emolevyn ja komponenttien joka Antec P182 tapauksessa. Kun virta-up suorittimen tuuletin potkuja ja pysyy Nopeiden ja minulla ei signaali monitorin. I uudelleen ja irrota PSU jne. ... ja mikään ei auta. Vain ihmetellä, mistä olisi HAKU ongelma? Olen toimintatarpeita AMD Athlon Dual Core tällä hetkellä ATI emolevyn. Oma näyttösovittimen tuuletin on kehruu kuten myös kaikkien muiden tapauksessa faneja. Voin kuulla minun HD kehruu samoin. Olen mahdollisesti saada uuden emolevyn huomenna. Voisiko tämän ongelman ratkaisemiseksi? Kaikki apu on tervetullutta. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole varma. se saattaa olla virtalähde ongelma, ellet ole aivan varma, olet tarpeeksi valtaa.
se todennäköisesti auttaa meitä auttamaan sinua, jos olet kertonut meille, mitä erityisiä laitteisto sinulla on. kuten PSU malli ja wattiluku jne., ja kaikki muut jutut olet liitteenä. emolevyn malli ei välttämättä ole huono ajatus joko. My System: Hesekiel
|
|
| |||
| |||
| Oma PSU on Tr2 - 430w Thermaltake ja minun emolevy on ATI IXP 400. Oma näytönohjain on EVGA 256MB ja olen myös suorittaa Creative SoundBlaster XFI Platina. Juuri nyt olen 1GB DDR-RAM-muistia. Tällä valinnalla on työskennellyt ennen ilman ongelmia jo jonkin aikaa. Se on juuri viime päivinä, että se ei ole toiminut. Hope this helps hieman. *** I PSU on vain 1-vuotias. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki piippaa käynnistyksen asti?
| |||
| |||
| Ei piippaa käynnistyksen |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| High Speed Internet-LAN nopeus Kysymys Kiitos! | P5200 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 24 marraskuu 2009 22:46 |
| Pelit ei näytetä, signaalin ulkopuolelle. | haiku | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 31. toukokuuta 2009 05:31 |
| Speed Fan tulokset GPU Running Vuosina 55-60 C. | P5200 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 20th Feb 2009 10:51 |
| Svchost.exe käynnissä erittäin korkea mem käyttö | craiig | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 28th Apr 2008 06:30 |
| Running nopeus vanhan ohjelmistoversion | davydoug | General Software Chat | 7 | 4. Jan 2008 03:16 |
| Thread Tools | |
| |